Τα πιο γαλάζια νερά του Ιονίου είναι στην Μαγική Λευκάδα !!!

Πριν 18 χρόνια περίπου είχα επισκεφτεί την Λευκάδα οικογενειακά και ήθελα τόσο πολύ να πάω για μπάνιο στο Πόρτο Κατσίκι. Ο καιρός δεν ήταν καλός οπότε δεν μπορέσαμε να πάμε. Τόσα χρόνια βλέπω φωτογραφίες από την παραλία που μου είχε μείνει στο Bucket List μου να επισκεφτώ και ένα βράδυ πολύ αργά μιλούσα με έναν καλό μου φίλο στο τηλέφωνο λες και ήταν προφητικοί οι διάλογοι μας γιατί μιλούσαμε για την Λευκάδα και του έλεγα πόσο πολύ ήθελα να πάω. Την επόμενη μέρα το πρωί δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον πιο υπέροχο άνθρωπο που μπορεί να έχω γνωρίσει ποτέ τον Λευκαδίτη Απόστολο Καγκελάρη που είναι ψυχάρα με όλη την σημασία της λέξεως. Με αυτά και με αυτά μας κανόνισε ένα full itinerary για το Μαγικό νησί. Ήταν η επόμενη μέρα από το W.I.N. Hellas celeb beach volley και έτσι μαζί με την Πρόεδρο και κολλητή μου φίλη την Μάντα Παπαδάκου, τα παιδιά της Σύλια και Λουκία, την μητέρα της Λουκία και την Αντιπρόεδρο της W.I.N. Hellas και πλέον οικογένεια μου την Χριστίνα Λουκά, ξεκινήσαμε για το μαγευτικό αυτό το ταξίδι μας. Φτάσαμε στο υπέροχο νέο ξενοδοχείο Crystal Waters που ανήκει σε μια πολύ φιλόξενη οικογένεια. Μας καταπεριποιηθήκανε, κάναμε ένα δείπνο 14 ατόμων μεγάλοι και παιδιά μόνο μπάντα δεν φτιάξαμε εκείνο το βράδυ για να τραγουδήσουμε. Η επιθυμία μου ολοκληρώθηκε όχι όταν πήγαμε στο Πόρτο Κατσίκι αλλά στην αμέσως επόμενη παραλία την Εγκρεμνοί που έχει ψηφιστεί ως η καλύτερη παραλία του κόσμου!!! Ναι καλά ακούσατε πιο γαλάζια νερά δεν έχω ξανά συναντήσει ποτέ μου. Μας πήγαν παντού, Φισκάρδο στην Κεφαλλονιά που κάναμε μια pit stop στάση στο εστιατόριο της θρυλικής Τασίας, μετά πήγαμε στην Ιθάκη για μπάνιο πάλι σε γαλάζια νερά, στο σπήλαιο στο Μεγανήσι και στον Σκορπιό. Γυρίσαμε όλες τις παραλίες του νησιού και καταλήξαμε πως σαν το Πόρτο Κατσίκι και τους Εγκρεμνούς μόνο στο Crystal waters τη βρίσκαμε μετά. Πήγαμε σε ένα πολύ ψηλό μέρος του νησιού όπου απολαύσαμε την πιο όμορφη θέα του Ηλιοβασιλέματος, είχα βάλει ένα βίντεο στο www.instagram.com/majenco αξίζει να το δείτε ίσως να είναι και το ωραιότερο που έχω δει στην ζωή μου. Περπατήσαμε στα σοκάκια του νησιού, πετύχαμε φίλους και γνωστούς. Την μία μέρα σύσσωμη η οικογένεια Καγκελάρη από τον Απόστολο και την υπέροχη γυναίκα του Σίσσυ, τα 3 παιδιά τους τον Σπύρο, τον Ραφαήλ και τον Κάρολο μέχρι και τον αδερφό του τον Νίκο Κάγκελάρη που έχει κερδίσει 2 φορές το Πρωτάθλημα Ελλάδας στο Wake Board μας πήγανε για να "κάνουμε" και εμείς.. και όταν λέω κάνουμε .. η Μάντα και οι κόρες της είχαν το θάρρος και ήταν και οι 3 υπέροχες, εγώ έπαιξα τον ρόλο του κάμεραμαν. Τα βράδια μας άρεσε να τρώμε στο ξενοδοχείο που ίσως ήταν και οι πιο φιλόξενοι άνθρωποι στο νησί γιατί είναι ένα κομμάτι που υστερεί ακόμα στους Λευκαδίτες. Ο Yusef μας έφτιαξε τον τέλειο γευστικά ναργιλέ και μας διηγούταν διάφορες ενδιαφέρουσες ιστορίες. Περάσαμε τόσο όμορφα, ζεν που σκεφτόμαστε να ξανά πάμε σύντομα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Απόστολο, Σίσσυ, Σπύρο, Ραφαήλ, Κάρολο ( που τον έκανα Παναθηναικό) και τον Νίκο για την τόσο φιλόξενη υποδοχή τους και περιποίηση στα πάντα , αλλά και στην Όλγα & τον Μιχάλη για το Hospitality τους στο Crystal Waters στην Lefkada αλλά και τις υπέροχες κουβέντες που κάναμε.