The Food Tour: Στο Hachikō η εμπειρία του φαγητού ξεπερνάει τη διασκέδαση

Σαμάνθα Αποστολοπούλου
The Food Tour: Στο Hachikō η εμπειρία του φαγητού ξεπερνάει τη διασκέδαση

Η περιήγηση της Σαμάνθας Αποστολοπούλου και του Χρήστου Κάβουρα στα εστιατόρια της Αθήνας συνεχίζεται στο επιτυχημένο Hachikō της Κηφισιάς όπου δοκιμάζουν τα πιο λαχταριστά πιάτα του μενού, μαθαίνοντας παράλληλα μυστικά της επιτυχίας του sushi brand από τον ιδιοκτήτη, Γιώργο Μαυρούλια.

Γράφει ο Χρήστος Κάβουρας

Για όποιον αισθάνεται ένα déjà vu όταν ακούει τη λέξη «Hachikō» δικαίως το μυαλό του ταξιδεύει στην ομώνυμη ταινία με τον Richard Gere και τον πιστό σκύλο Hachikō, ο οποίος περιμένει πιστά τον αφέντη του που έχει φύγει από την ζωή να επιστρέψει στον σταθμό του τρένου καθημερινά για το υπόλοιπο της ζωής του. Το γεγονός ότι το συγκεκριμένο όνομα δεν είναι άγνωστο στην Ιαπωνία καθώς παραπέμπει σε σύμβολο πίστης και σε συνδυασμό με τη συγκίνηση του δυτικού κόσμου απέναντι στο story, μέτρησε αρκετά στην τελική επιλογή του ονόματος του sushi franchise, «Hachikō, Sushi Tales & Cocktails». Μια επιχείρηση που ξεκίνησε το 2015 από ένα μαγαζί στο Ψυχικό και συνεχώς αναπτύσσεται ανοίγοντας νέα εστιατόρια, εξερευνώντας παράλληλα νέους τρόπους και καινοτομίες για να κάνει το sushi αρεστό, ακόμα και στους πιο δύσπιστους «φίλους» της ιαπωνικής κουζίνας.



«Γνωρίζω ότι το sushi δεν είναι και το πιο οικείο φαγητό για εμάς τους Έλληνες, ωστόσο σε συνεργασία με τον chef, Arnel Bravo, δημιουργήσαμε ένα μενού προσιτό για όλους.» είναι τα λόγια του ιδιοκτήτη του brand, Γιώργου Μαυρούλια. Μια ματιά στον κατάλογο σε βάζει αμέσως στην φιλοσοφία των Hachikō καθώς πέρα από τα κλασικά sashimi και nigiri, υπάρχουν πιάτα με μοσχάρι, πάπια ή κοτόπουλο και γενικότερα πιάτα ευρέως αγαπητά σε μικρούς και μεγάλους.

Το Hachikō ως μέρος αναψυχής και διασκέδασης

Πόσοι μπορούν να υπερηφανεύονται ότι ένα εστιατόριο μπορεί να αποτελέσει το στέκι για τη βραδινή τους έξοδο; Αν έχουν περάσει έστω και ένα βράδυ σε κάποιο από τα Hachikō (Ψυχικό, Κηφισιά, Γλυφάδα ή Μύκονο) μπορούν κάλλιστα να επιβεβαιώσουν τον παραπάνω ισχυρισμό. Άλλωστε το sushi που δεν είναι ένα φαγητό βαρύ αλλά ένας μικρός, εκλεπτυσμένος μεζές που η εικόνα του είναι συνυφασμένη με το ποτό και την ωραία μουσική, έχει βοηθήσει το brand να καλλιεργήσει ένα κλίμα πραγματικής διασκέδασης για όποιον πελάτη το επισκέπτεται.

IMG 0013

Γιώργος Μαυρούλιας - Σαμάνθα Αποστολοπούλου - Χρήστος Κάβουρας

«Στο ξεκίνημα το 2015, η ιδέα μου ήταν να δημιουργήσω ένα νέο concept πιο προσιτό στο κοινό. Ο ανταγωνισμός εκείνη την περίoδο περιελάμβανε μαγαζιά αναγνωρισμένα εντελώς διαφορετικού budget από το δικό μας. Μαγαζιά ακριβά και brands του εξωτερικού που δεν αφορούσαν τις μάζες ή από την άλλη αλυσίδες fast food sushi που επίσης απέχουν από τη δική μας φιλοσοφία. To Hachikō στηρίζεται στη σταθερά υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών, τις προσιτές τιμές, το φιλικό κλίμα και προσφέρει ένα κατάλογο με πιάτα που καλύπτουν μέχρι και τους πιο απαιτητικούς πελάτες. Μετά από τόσα χρόνια ο κόσμος έχει “αγκαλιάσει” αυτή την ιδέα και είναι πολύ σημαντικό που έχουμε πελάτες οι οποίοι δεν έχουν σταματήσει να εκτιμούν αυτό που τους προσφέρουμε», αναφέρει για το χαρακτήρα του brand που καταφέρnει να προσελκύει κόσμο από την ηλικία των 18 ετών έως και άνω των 60.

Όσον αφορά το φαγητό, δεν ξεχνάει τη βάση του που είναι η ιαπωνική κουζίνα, έχοντας μεγάλη ποικιλία των κλασικών rolls αλλά και κυρίως πιάτα ασιατικού χαρακτήρα. Βestsellers αποτελούν οι Rock Shrimps Tempura που είναι ένα πιάτο με μικρές γαρίδες βουτηγμένες σε spicy mayo sauce, το King crab tartar και το Ahi & Ikura signature roll με tempura futomaki, σολομό, τόνο, καβούρι, τυρί κρέμα, spicy mayo & teriyaki sauce. Όσο για τον fit ιδιοκτήτη του μαγαζιού, προτιμάει να κινείται πέραν των παραπάνω μεταξύ των διατροφικών Νigiri και Sashimi.

AP7A9771

Steamed Edamame & Rock Shrimp Tempura

«Κατά την παρασκευή τους, τα sushi rolls περιέχουν ζάχαρη, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι στο μενού του Hachikō δεν μπορεί να βρει κανείς μια σειρά από διατροφικές και υγιεινές επιλογές» προτείνει σε εκείνους που προσέχουν τι τρώνε. Ποια είναι αυτά τα πιάτα; Η «γκάμα» ξεκινάει από τη σαλάτα Sashimi που απαρτίζεται από φιλέτα φρέσκων ψαριών, τα Nigiri που είναι είναι συνδυασμός θαλασσινών με ρύζι και κυρίως τα edamame που αποτελούν καθαρή πηγή πρωτεΐνης.

Hachikō θα πει καινοτομία

Όπως αναφέραμε τα Hachikō δεν αποτελούν συνηθισμένα εστιατόρια ή σουσάδικα όπως μάθαμε να τα λέμε στην ελληνική αργκό, αλλά μέρη που αρκετός κόσμος επιλέγει για τη νυχτερινή του έξοδο.

«Μου αρέσει που το Hachikō δεν φέρει αυστηρά την ταμπέλα του εστιατορίου αλλά ενός χώρου διασκέδασης» αναφέρει ο Γιώργος Μαυρούλιας, θεωρώντας παράλληλα σπουδαίο παράσημο το ότι μέσα στον κόσμο που το επισκέπτεται διακρίνει πολύ συχνά γυναικοπαρέες:

«Είναι πραγματικά ευχάριστο να βλέπεις πολλές γυναίκες χωρίς τη συνοδεία ανδρών να επιλέγουν και να εμπιστεύονται την διασκέδαση τους στους χώρους των Hachikō για την έξοδο με τις φίλες τους, κάτι που που σημαίνει ότι παρέχουμε ασφάλεια και ωραία ατμόσφαιρα για να περνάνε το βράδυ τους».

Ένας επιχειρηματίας οφείλει να είναι συνεχώς σε εγρήγορση, προκειμένου να ενσωματώνει συνεχώς νέες ιδέες και καινοτομίες στο brand του ώστε να τον κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Σε αυτό συμβάλλει και η ηλικία του 40χρονου ιδιοκτήτη των Hachikō.

AP7A0004

Από πάνω προς τα κάτω: Rainbow roll, Maguro, Spicy tuna

«Ξυπνάω αρκετά νωρίς καθημερινά προκειμένου να τελειώνω τις δουλειές μου και το βράδυ ασχολούμαι εξ ολοκλήρου με τα μαγαζιά. Για να πετύχει μια επιχείρηση πρέπει πραγματικά να είσαι από πάνω, να επιβλέπεις και να βοηθάς στην ομαλή λειτουργία της. Έχω άτομα της εμπιστοσύνης μου σε κάθε εστιατόριο Hachikō και έτσι θέλω να πορευτώ για τα επόμενα μεγάλα project που έχω στο μυαλό μου. Η δουλειά και ο ανταγωνισμός σε αναγκάζουν συνεχώς να αναζητείς νέες προοπτικές για να γίνεσαι καλύτερος» λέει με το βλέμμα στο μέλλον και τις νέες προοπτικές που του ανοίγει η πραγματικότητα της ιαπωνικής κουζίνας.

Επόμενο βήμα αποτελεί το στήσιμο του νέου μενού το οποίο θα διατηρήσει μεν τον κορμό του αλλά αναμένεται να εμπλουτιστεί με νέα φαγητά, όπως το μπέργκερ σολομού ή ιαπωνικό guacamole από αβοκάντο, το οποίο ο σερβιτόρος θα δημιουργεί μπροστά στα μάτια του πελάτη. Στο νέο μενού ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στα ψάρια ημέρας, τα οποία θα χρεώνονται με το κιλό, να του σερβιριστούν σε διάφορες μορφές sushi, nigiri, sashimi, tartar ή ακόμα και ceviche.

Και μια ιστορία πίσω από όνομα

Όταν έχεις την ευτυχία να δοκιμάζεις τα πιάτα του επιτυχημένου sushi brand μαζί με τον ιδιοκτήτη του, πέρα από τις γεύσεις και τα φαγητά, μαθαίνεις ιστορίες και συμπτώσεις που δεν είχες ιδέα ότι πηγάζουν γύρω από το εστιατόριο. Το Hachikō για παράδειγμα πέραν του ονόματος που παραπέμπει στο σκύλο της γνωστής ιστορίας, είναι συνυφασμένο με τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου.

AP7A9860 copy

Sashimi

Συγκεκριμένα ο Γιώργος Μαυρούλιας είδε το σκύλο του να γεννάει κατά μεγάλη σύμπτωση τόσο τη μέρα των εγκαινίων του πρώτου εστιατορίου στο Ψυχικό, όσο και σε εκείνη του μαγαζιού της Κηφισιάς πέντε χρόνια αργότερα. Πέραν αυτού, γνωρίζατε ότι ο αριθμός 8 είναι το πρώτο κομμάτι του ονόματος του brand, δηλαδή «Hach»;

«Στην πρώτη γέννα το σκυλί μου γέννησε 9 σκυλάκια, αλλά δυστυχώς το όγδοο δεν μπόρεσε να επιζήσει» μας λέει στο τραπέζι με μεγάλη συγκίνηση.

«Το τελευταίο σκυλάκι που γεννήθηκε εκείνη τη μέρα το κράτησα και το ονόμασα “Χάτσι”, καθώς ήταν το τελευταίο εκ των 8 σκυλιών». Αυτά τα λόγια αποτελούν τον επίλογο σε μια κουβέντα γεμάτη συγκίνηση, αρκετές πληροφορίες για ένα brand που συνεχώς αναπτύσσεται και κανείς δεν ξέρει ως πού μπορεί να φτάσει. Με κάθε χώρο να παραπέμπει σε κλασάτο bar-restaurant, ένα μενού με άπειρες επιλογές και λογικές τιμές, και προσπάθειες για διαρκή εξέλιξη των παροχών και του service, είναι σαφές ότι το Hachikō δεν είναι περαστικό στο χώρο του sushi αλλά δημιουργεί το ίδιο νέες τάσεις στον τομέα της εστίασης στην Ελλάδα.

Διαγωνισμός

Για εσάς που σας αρέσει το καλό φαγητό, το The Food Tour σας εξασφάλισε την ευκαιρία να ζήσετε από κοντά τη δική μας εμπειρία σε ένα από τα 3 εστιατόρια «Hachikō». Μπείτε στο διαγωνισμό του QUEEN.gr στο Instagram και 3 τυχερά ζευγάρια θα κερδίσετε από ένα γεύμα για δύο άτομα αξίας 80 ευρώ το καθένα, (από Κυριακή μέχρι Τετάρτη διάρκειας 1 μήνα εξαιρούνται οι γιορτές) στο «Hachikō» της αρεσκείας σας (Νέο Ψυχικό, Κηφισιά, Γλυφάδα), κάνοντας follow στις σελίδες του instagram Queen & Hachikō και κάνοντας mention δύο φίλους σας.

https://www.instagram.com/p/CXQSxa0M-Nc/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ


Δείτε στο παρακάτω άλμπουμ εικόνες από το υπόλοιπο μενού που παράγγειλαν: