Το πορνό και πώς να το (ξανά) ανακαλύψουμε
ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΣΙΓΓΕΝΕ
Η Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2015, θα είναι μια μαύρη σελίδα στην ιστορία της παλιάς, αθώας πορνογραφίας. Το Playboy, το περιοδικό που καθιέρωσε την ηδονοβλεψία στην ποπ κουλτούρα της Δύσης ανακοίνωσε ότι από τον Μάρτιο του 2016 γυρίζει την πλάτη του στο γυμνό.
"Μην με παρεξηγείτε, ο δωδεκάχρονος εαυτός μου είναι πολύ απογοητευμένος με την ενήλικη εκδοχή του" είπε το στέλεχος του Playboy, Kόρι Τζόουνς στη The New York Times. "Είναι όμως αυτό που πρέπει να κάνουμε" πρόσθεσε.
Ηττημένο κατά κόρον από το διαδίκτυο, το περιοδικό αναζητά την επόμενη θέση του στην αγορά αφού η πορνογραφία άλλαξε. Τα tubes προσφέρουν δωρεάν στο ίντερνετ «όποια σεξουαλική πράξη μπορεί να φανταστεί κανείς. Οι γυμνές φωτογραφίες είναι τελείως ξεπερασμένες πια», εξήγησε ο διευθυντής του Playboy στην έγκριτη εφημερίδα. Ο ιδρυτής και δημιουργός του περιοδικού που έγινε όμιλος επιχειρήσεων ερωτικού περιεχομένου, ο Χιου Χέφνερ, συμφώνησε καθώς είναι επιχειρηματίας και βλέπει ότι το προϊόν του έχει ηττηθεί. Το Playboy πουλούσε 5.6 εκατ. αντίτυπα 40 χρόνια πριν, σήμερα μόλις 800.000.
Διαβάστε τη συνέχεια στο cnn.gr