Όταν η φρεσκάδα των ρούχων μας γίνεται εμπειρία στην… ελληνική εξοχή

Όταν η φρεσκάδα των ρούχων μας γίνεται εμπειρία στην… ελληνική εξοχή

Υπάρχουν μυρωδιές που δεν τις αισθάνεσαι απλώς, αλλά τις θυμάσαι για πάντα. Μυρωδιές που «κουβαλούν» μαζί τους εικόνες, εποχές, πρόσωπα. Μυρωδιές όπως το θαλασσινό αλάτι που μένει στα μαλλιά μετά από μια βουτιά στη θάλασσα, η ευωδιά των λουλουδιών όταν ανοίγεις το παράθυρο την πρώτη μέρα της άνοιξης ή εκείνη η γλυκιά μυρωδιά εσπεριδοειδών που σε «αγκαλιάζει» κάθε φορά που περπατάς σε ένα… περιβόλι.

Βλέπεις, κάθε μυρωδιά είναι και μία ιστορία και καθεμία από εμάς έχει τη δική της αγαπημένη, εκείνη που την «ταξιδεύει» στις πιο όμορφες στιγμές της. Υπάρχουν, λοιπόν, κάποιες μέρες που… μυρίζουν καλύτερα. Που έχουν μια αίσθηση καθαρότητας και ανεμελιάς, σαν να φυσάει ένα… αεράκι φρεσκάδας, από εκείνα που αισθανόμαστε μόνο στην ελληνική εξοχή. Κάπως έτσι, αναβιώνουμε τις αγαπημένες μας στιγμές -και μυρωδιές.

Αυτό ακριβώς συνέβη και στις 3 Δεκεμβρίου, στη Στέγη Ωνάση, όπου ένα συνηθισμένο απόγευμα μετατράπηκε σε ένα απρόσμενο «ταξίδι» στις αισθήσεις. Εκεί, με οδηγό τη δύναμη της μυρωδιάς και προορισμό τις πιο όμορφες γωνιές της Ελλάδας, το Lenor παρουσίασε τη νέα συλλογή «Αέρας Φρεσκάδας», μια συλλογή που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για εμάς. Τις γυναίκες, δηλαδή, που συνδέουμε μυρωδιές με στιγμές, με εικόνες, με ανθρώπους. Και που θέλουμε τα ρούχα μας όχι μόνο να μυρίζουν υπέροχα, αλλά να μας «τυλίγουν» με κάτι οικείο. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.

img9840.jpeg

Ένα event γεμάτο άρωμα, χρώμα και… ελληνική εξοχή

Ήταν Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, όταν εκπρόσωποι των media, influencers και πελάτες της P&G άρχισαν να καταφθάνουν στη Στέγη Ωνάση για να απολαύσουν ένα event αφιερωμένο στις μυρωδιές, στη δύναμη των αρωμάτων και στην ανεξάντλητη έμπνευση που προσφέρει η ελληνική φύση. Ένα event που «μύριζε» άνοιξη, καλοκαίρι, ελληνικό τοπίο -όλα μαζί χάρη στο Lenor- και όπου το άρωμα δεν ήταν λεπτομέρεια αλλά «πρωταγωνιστής».

Ο χώρος ήταν διαμορφωμένος σαν ένας μικρός ολάνθιστος κήπος με λουλούδια και πορτοκαλιές, που παρέπεμπε σε εικόνες από τα πιο όμορφα τοπία της Ελλάδας. Εκεί, η Βίκυ Καγιά, ως Brand Ambassador του Lenor, υποδέχτηκε όλους τους καλεσμένους και, μετά την παρουσίαση, τους προσκάλεσε να συμμετάσχουν σε ένα perfume workshop, όπου θα έφτιαχναν το δικό τους άρωμα και θα ένιωθαν, για ακόμα μια φορά, πόσο προσωπική είναι η σχέση τους με τις… μυρωδιές.

img9841.jpeg

Όπως εξήγησε ο Κristof Vandogen, Flavors & Fragrances Olfactive Senior Scientist P&G, το άρωμα αποτελεί βασικό παράγοντα στην επιλογή και στη συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με ένα προϊόν.

img9842.jpeg

Την ίδια στιγμή, ο Έλληνας αρωματοποιός & founder της εταιρείας Τhe Greek Perfumer, Γιώργος Παπαχατζής, ταξίδεψε το κοινό του πίσω στην Αρχαία Ελλάδα, εκεί όπου γεννήθηκε η αρωματοποιία, αποδεικνύοντας ότι αυτό το πολιτιστικό DNA εξακολουθεί να χαρακτηρίζει τις σύγχρονες δημιουργίες.

img9843.jpeg

Και μέσα σε όλα αυτά, ήρθε η δήλωση του Βαγγέλη Τσελέντη, Brand Director της P&G, να συνοψίσει εκείνο που ήδη γνωρίζουμε. Ότι , δηλαδή, «η αληθινή φρεσκάδα είναι συνυφασμένη με τα έντονα, χαρακτηριστικά αρώματα της ελληνικής εξοχής. Η νέα συλλογή προσφέρει αυτήν την απολαυστική αίσθηση φρεσκάδας η οποία σε συνδυασμό με τη χαρακτηριστική απαλότητα του Lenor, προκαλούν μια πραγματική αίσθηση ευφορίας εμπνευσμένη από τα εκπληκτικά τοπία της Ελλάδας».

img9844.jpeg

Όταν λέμε νέα συλλογή εννοούμε αυτή που «ακούει» στο όνομα «Αέρας Φρεσκάδας» και όταν λέμε «έντονα, χαρακτηριστικά αρώματα της Ελληνικής εξοχής», εννοούμε, κατά βάση, τρία, που θα σου αναλύσουμε αμέσως.

Ένα -και δύο και τρία- αρώματα γεμάτα… Ελλάδα

Όπως κατάλαβες, λοιπόν, αυτό που κάνει τη νέα συλλογή «Αέρας Φρεσκάδας» να ξεχωρίζει είναι τα τρία μοναδικά -τόσο ελληνικά- αρώματά της που σχεδόν… βλέπεις εικόνες από την ελληνική εξοχή καθώς τα μυρίζεις. Αν δεν μας πιστεύεις, ρώτα κάποιον που παρευρέθηκε στο event του Lenor.

Σίγουρα θα σου πει ότι «ταξίδεψε» στα ωραιότερα τοπία της Ελλάδας, με το «ΘΑΛΛΑΣΙΝΟ ΑΕΡΑΚΙ» που αποπνέει τη δροσερή αύρα της θάλασσας και θυμίζει τα ελληνικά νησιά, τα «ΟΛΑΝΘΙΣΤΑ ΛΙΒΑΔΙΑ» που φέρνουν εικόνες από την «καρδιά» της ελληνικής φύσης και το «ΜΟΣΧΟΒΙΛΙΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ» που θυμίζει τη γλυκιά μυρωδιά των φρέσκων εσπεριδοειδών της ελληνικής εξοχής. Εσύ είσαι έτοιμη για αυτό το «ταξίδι»;

img9845.jpeg

Παίρνουμε το «ναι» ως δεδομένη απάντηση και προχωράμε παρακάτω. Βλέπεις, πέρα από τα αρώματα που κάνουν ξεχωριστή τη συλλογή «Αέρας Φρεσκάδας» του Lenor, αυτό που πραγματικά σε «κερδίζει» είναι ο τρόπος που αυτά τα αρώματα «ζουν» πάνω στα ρούχα. Γιατί το Lenor συνδύασε τρεις τεχνολογικές καινοτομίες για να δημιουργήσει μια εμπειρία που δεν «ξεθυμαίνει». Ναι, φυσικά θα σου τις πούμε.

img9846.jpeg

Ξεκινώντας με την τεχνολογία Fresh Air, θα λέγαμε ότι μιμείται τη φρεσκάδα της ελληνικής εξοχής. Ξέρεις, εκείνη την αίσθηση ανανέωσης που δεν μπορείς να περιγράψεις, αλλά την αισθάνεσαι κάθε φορά που ανοίγεις το παράθυρο σε κάποιο ελληνικό χωριό. Παράλληλα, η τεχνολογία Sunshine προστατεύει τη φρεσκάδα των ρούχων, ακόμα και αν εκτεθούν σε δυνατό ήλιο, ενώ η τεχνολογία «Φυσαλίδες Αρώματος», «ξυπνάει» το άρωμα κάθε φορά που ακουμπάς το ύφασμα των ρούχων, χαρίζοντας διάρκεια και ζωντάνια.

Και το καλύτερο; Χάρη στην υπερ-συμπυκνωμένη φόρμουλα της νέας συλλογής, αρκεί μόνο μία μικρή δόση (14ml) για να μεταμορφώσει κάθε πλύση στην απόλυτη εμπειρία, περιβάλλοντας τις αισθήσεις σου με τα αναζωογονητικά αρώματα της Ελλάδας.

img9847.jpeg

Επομένως, η νέα συλλογή του Lenor, «Άρωμα Φρεσκάδας», είναι κάτι παραπάνω από αρώματα εμπνευσμένα από την ελληνική εξοχή. Είναι ένα «ταξίδι» στις αισθήσεις και μια υπενθύμιση ότι η αυτοφροντίδα μπορεί να ξεκινήσει από τα πιο απλά, καθημερινά πράγματα: Από το να επιλέξουμε μια μυρωδιά που μας κάνει να νιώθουμε όμορφα και προσθέτει στην καθημερινότητά μας εκείνη τη δόση φρεσκάδας που όλες αξίζουμε.

DPG Network