Φορέστε άφοβα ξανά και ξανά τα αγαπημένα σας ρούχα

Φορέστε άφοβα ξανά και ξανά τα αγαπημένα σας ρούχα

Γνωρίζετε ότι τα ρούχα σημαίνουν πολλά περισσότερα για εμάς τις ίδιες; Δεν είναι απλά ένα φόρεμα, ένα πουλόβερ, μία μπλούζα.. είναι μέρος της ταυτότητάς μας, μέρος της προσωπικής μας ιστορίας. Το να φοράμε τα αγαπημένα μας κομμάτια, μας προσφέρει μια μοναδική σιγουριά και μας κάνει να νιώθουμε άνετα και όμορφα με τον εαυτό μας. Σχετική έρευνα*που πραγματοποίησε τοLenorανάμεσα σε γυναίκες στην Ελλάδα, μας αποκαλύπτει πόσο σημαντική είναι η φροντίδα και διατήρηση των ρούχων και η σημασία αυτών για κάθε γυναίκα.

Σχεδόν τα2/3 των γυναικών στην Ελλάδα, δηλώνουν πως αγαπημένα τους είναι τα ρούχα που τις κάνουν να νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και όχι αυτά με τα οποία έχουν εισπράξει τις περισσότερες φιλοφρονήσεις. Παρόλα αυτά, το 42% φοβούνται μην καταστραφεί ένα από τα αγαπημένα τους κομμάτια και αποφεύγουν να το φοράνε. Σκεφτείτε ότι ακριβώς γι αυτό τον λόγο, 1 στις 4 γυναίκες έχουν αγοράσει ένα συγκεκριμένο ρούχο σε διάφορα χρώματα.Ακριβώς επειδή το αγαπούν πάρα πολύ. Το Lenor με τη νέα, βελτιωμένη σύνθεση του έρχεται να βοηθήσει τις γυναίκες,ώστενα απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους ρούχα, χωρίς να φοβούνται ότι θα φθαρούν.

Η νέα σύνθεση του Lenor βοηθά στο να διατηρούνται τα αγαπημένα μας ρούχα σαν καινούργια για μεγαλύτερο διάστημα, σε σχέση με χρήση μόνοαπορρυπαντικού. Εισχωρεί βαθύτερα και γρηγορότερα στις ίνες των ρούχων και τις προστατεύει από την νούμερο ένα αιτία φθοράς τους, το επανειλημμένο πλύσιμο. Έτσι το Lenor δίνει στα αγαπημένα μας κομμάτια, μια πρωτόγνωρη αίσθηση απαλότηταςκαι φρεσκάδας σαν να έχουν μόλις πλυθεί.

«Ένα καινούριο ρούχο είναι χαρά για κάθε γυναίκα. Όμως, στις μέρες μας, πολλές γυναίκες δεν έχουν τη δυνατότητα να ανανεώνουν συχνά την γκαρνταρόμπα τους. Τι καλύτερο, λοιπόν, από το να δώσουμε μια νέα πνοή, μια αίσθηση φρεσκάδας στα αγαπημένα μας κομμάτια και να αισθανόμαστε όμορφα φορώντας τα; Κι αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα!» - ΚατερίναΜανωλαράκη - Stylist,co-owner of D-FinestylingTeam.

"Aγαπώ, ότι κρέμεται στην νουλάπα μου, παλιό και καινούργιο, ίσως κάποια παλιά.. ακόμη περισσότερο!! Είμαι και fanτου vintage..είναι και η οικονομική κατάσταση που επικρατεί, οπότε, εκτιμώ ακόμη περισσότερο τα αγαπημένα μου ρούχα! Θέλω όμως να έχουν μια αίσθηση φρεσκάδας, με ζωντανά χρώματα και να μοιάζουν σαν καινούργια, να μοσχοβολάνε και να χαίρομαι να τα φοράω ξανά και ξανά και ξανά!!» -Αλεξάνδρα Κατσαΐτη - FashionStylist, ImageMaker.

«Τα αγαπημένα μας ρούχα είναι ένα κομμάτι της προσωπικότητάς μας. Μας εκφράζουν και μας χαρίζουν αυτοπεποίθηση. Δεν είναι κρίμα, λοιπόν, να μην τα φοράμε και να τα αφήνουμε στην ντουλάπα, επειδή δεν θέλουμε να φθαρούν; Είμαι σίγουρη πως κάθε γυναίκα θα ήθελε να απολαμβάνει για μεγαλύτερο διάστηματα αγαπημένα της ρούχα και η λύση είναι απλή..» - ΑnnaZinchenko- FashionDirector του περιοδικού "InStyle".

Όταν βρούμε τα ρούχα που μας κάνουν να νιώθουμε υπέροχα, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μείνουμε μακριά τους.

Σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνας* του Lenor
• Το 36% των γυναικών στην Ελλάδα διατηρεί μέχρι 5 αγαπημένα κομμάτια στην γκαρνταρόμπα τους, άσχετα με το αν είναι στη μόδα ή αν έχουνφθαρεί. Δεν θα τα αποχωρίζονταν ποτέ.
• Με ποσοστό σχεδόν 50%, το πιο αγαπημένο κομμάτι στην γκαρνταρόμπα των γυναικών στην Ελλάδα είναι το jean, δίνοντας μεγάλη σημασία στην τέλεια εφαρμογή του. Αξίζει να αναφερθεί πως «σκοράρει» υψηλότερα από το επίσης αγαπητό «κλασσικό» μαύρο φόρεμα.
• Επίσης το 40% των όσων συμμετείχαν, εύχονται να είχαν αγοράσει και δεύτερο κομμάτι του αγαπημένου τους ρούχου,προκειμένου να είναι σίγουρες ότι δεν θα ζήσουν χωρίς αυτό!
• 1 στις 4 γυναίκες αποφεύγουν να το φορούν καθημερινά και τοφυλάνεγια ιδιαίτερες περιστάσεις. Θεωρούν έτσι πως θα διατηρηθεί σαν καινούργιο για μεγαλύτερο διάστημα και δεν θα χαλάσει.
• Τέλος, το 45% των γυναικών στην Ελλάδα, πιστεύει πως έχει μία καλύτερη μέρα εάν αισθάνεται άνετα με τα ρούχα που φοράει. Ενώ το 18% διατηρεί στην ντουλάπα του αγαπημένα κομμάτια, παρόλο που ίσως να έχουν φθαρεί.

* Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε από την OnePoll για λογαριασμό του Lenor σε 500 γυναίκες από την Ελλάδα, ηλικίας 25-65 ετών, τον Απρίλιο του '13.