Φτιάξε γρήγορα & πολύ νόστιμα γεύματα για να καλύψεις το αίσθημα πείνας όταν κάνεις δίαιτα

Μην αγοράζεις σνακ απέξω... Προτίμησε να φτιάξεις αυτά τα νόστιμα γεύματα!

Τα γρήγορα γεύματα με τα κατάλληλα συστατικά και με ένα υγιεινό τρόπο μαγειρέματος όχι μόνο δεν σας γεμίζουν με περιττές θερμίδες, αλλά και προστατεύουν από τις καρδιακές νόσους. Μην αγοράζετε απέξω σνακ, προτιμήστε τις δικές σας νόστιμες δημιουργίες...

Σπιτικό Club sandwich: Απλώνετε μουστάρδα σε σταρένιο ψωμί και προσθέστε μια ντομάτα και κόκκινο κρεμμύδι. Γεμίστε το σάντουιτς με μαριναρισμένο ψιλοκομμένο τοφού ή με μια ψιλοκομμένη αγκινάρα.

Τηγανίτες: Τα συστατικά είναι γνωστά: αλεύρι, ζάχαρη, το ασπράδι ενός αυγού και γάλα. Κάντε τη διαφορά προσθέτοντας φρούτα εποχής για γαρνίρισμα.

Αυγά... και άλλα: Φτιάξτε ομελέτες και προσθέστε οτιδήποτε βρείτε πρόχειρο στο ψυγείο. Οι ιδέες περιλαμβάνουν φασόλια από κονσέρβα, λαχανικά που σας έχουν μείνει από σαλάτα που θα συνοδεύσετε τη δημιουργία σας με σταρένια φρυγανιά.

Οι νόστιμες πατάτες: Βάζετε μια γλυκοπατάτα στο φούρνο μικροκυμάτων για 3 – 4 λεπτά. Αφήνετε τη φλούδα για να πάρετε και τις θρεπτικές ίνες. Την κόβετε σε μικρές φέτες και τις ρίχνετε στο τηγάνι. Προσθέτετε κρεμμύδια, σκόρδο, καρυκεύματα και πράσινα λαχανικά της επιλογής σας. Το αφήνετε μέχρι να μαραθούν τα λαχανικά.

Βρασμένες Γλυκοπατάτες: Ψήνετε ή βάζετε μια γλυκοπατάτα στο φούρνο μικροκυμάτων. Γαρνίρετε με μαγειρεμένα φασόλια, λαχανικά που θα έχετε βράσει στον ατμό και άπαχο τυρί cottage. Για τη σάλτσα αναμειγνύετε άπαχη ξινή σάλτσα με τυρί από σόγια και ένα φρέσκο κρεμμυδάκι.

Διαβάστε ακόμη:

4 απλές συμβουλές για να μην πάρετε ξανά τα κιλά που χάσατε!

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ