4+1 τρόποι για να χάσεις ό, τι πήρες το τριήμερο

Mην το βάζεις κάτω φίλη μου

Κι όμως το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας δεν θεωρείται «διαιτητικό». Αν φας μια γαβάθα μακαρόνια, 2 φέτες λαγάνα, ένα κυπελάκι ταραμοσαλάτα και μισό χαλβά δεν μπορείς να πεις «λιτά φάγαμε και σήμερα». Αλλά αυτό έγινε. Τώρα τι κάνεις.

  1. Κάνεις το σταυρό σου και λες «Παναγία μου βοηθά»
  2. Όχι starvation! Όσο και αν πιστεύεις ότι μπορείς να φας μερίδες γουρουνιού και την επόμενη να μην φας τίποτα, και έτσι δεν θα πάρεις κιλά, κάνεις τεράστιο λάθος! Φάε κανονικά σε μικρότερες μερίδες και προσπάθησε να φας λίγο στεγνά!(σαλάτα με κοτόπουλο ή μπιφτέκι ή ψάρι)
  3. Κάνε κάτι!!! Μην κάτσεις στον καναπέ σου, σήκω πήγαινε για περπάτημα, για jogging ή μισή ώρα γυμναστήριο
  4. Μην τιμωρείς τον εαυτό σου! Μην κάθεσαι και λες «ουφ τι έκανα, γιατί το έκανα αυτό, τι θα κάνω» Εντάξει, δεν ήρθε η συντέλεια του κόσμου. Πρέπει να το απολαύσεις αυτό που έκανες και να πας παρακάτω. Αν κάνεις τον εαυτό σου εχθρό, θα πιεστείς ψυχολογικά και το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι να φας!
  5. Όσο κι αν εννοείται, ΜΗΝ (υπέρ)ΦΑΣ ΠΑΛΙ!
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ