Κάνε αυτές τις έξι αντικαταστάσεις τροφών όταν τρως έξω στις διακοπές

6 SHARES

Τι μπορείς να φας έξω για να μην βγεις εκτός διατροφικού πλάνου;

Το καλοκαίρι αυξάνονται οι επισκέψεις μας σε ταβέρνες και εστιατόρια και οι μελέτες δείχνουν ότι, όσο αυξάνονται οι επιλογές φαγητού, αυξάνεται και η κατανάλωση. Με τις παρακάτω 6 αντικαταστάσεις που μας προτείνει ο ειδικός Νίκος Καφεντζόπουλος, θα γλυτώσεις από έξτρα θερμίδες και τελικά τα παραπανίσια κιλά.  

«Πρέπει πάντα θυμόμαστε ότι κάθε πιατάκι με ορεκτικά έχει περίπου όσες θερμίδες έχει και ένα πιάτο φαγητού», τονίζει ο ειδικός.

Ιδανικά λοιπόν, προσπαθούμε να έχουμε στο τραπέζι μας είτε σαλάτα και κυρίως γεύμα είτε 3-4 ορεκτικά. Όχι και τα δύο!

Επιπλέον, προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε τα τηγανητά ορεκτικά, όπως σαγανάκι, τηγανητές πατάτες, τυροκροκέτες, αλλά και τις πίτες, που είναι γενικά πιάτα πλούσια σε θερμίδες.

Ας δούμε τι μπορείς να κάνεις: 

  • Προτίμησε μανιτάρια πλευρώτους ή ψητά λαχανικά(50-60 θερμίδες) αντί για τηγανητά κολοκυθάκια (250 θερμίδες/μερίδα).
  • Προτίμησε πατατοσαλάτα(280 θερμίδες), αντί για πατατοκεφτέδες (500 θερμίδες/μερίδα).
  • Προτίμησε ψητή φέτα (250 θερμίδες), αντί για τυροκροκέτες (480 θερμίδες/μερίδα).
  • Προτίμησε μπρουσκέτεςμε σάλτσα ντομάτας (80 θερμ./τεμάχιο), αντί για τυρόπιτα (320 θερμίδες).
  • Προτίμησε πατάτες φούρνου (160 θερμίδες), αντί για τηγανητές πατάτες (400-500 θερμίδες/μερίδα)
  • Προτίμησε καρπούζι (60 θερμίδες/φέτα), αντί για γλυκό (400-500 θερμίδες/100γρ. σε οποιοδήποτε γλυκό).

Ευχαριστούμε το Νίκο Καφετζόπουλο, Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο, Nutribase Center, www.nutribase.gr

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ