Zero carb diet: 3 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν την ακολουθήσεις

1 SHARE

Αν είσαι αρχάρια θα αντιμετωπίσεις κάποια προβληματάκια

Οι χαμηλές σε υδατάνθρακες δίαιτες είναι γνωστές αρκετά χρόνια τώρα. Τελευταία όμως κυκλοφορεί μία δίαιτα που δεν έχει καθόλου υδατάνθρακες (aka zero carb diet) και πολλές είναι οι απορίες γύρω της. Ανάλογα με το τι επιλέγεις να τρως, μια δίαιτα χωρίς υδατάνθρακες μπορεί να είναι ακόμη πιο περιοριστική και από μια δίαιτα keto.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα λαχανικά περιέχουν συνήθως 3 έως 4 γραμμάρια καθαρού υδατάνθρακα ανά φλιτζάνι και μια 30γρ ξηρών καρπών παρέχει περίπου το ίδιο, μία δίαιτα χωρίς καθόλου υδατάνθρακες μειώνει σημαντικά τα τρόφιμα που μπορείς να φας και που προστατεύουν την υγεία σου.

Η απώλεια και η διατήρηση ενός υγιούς βάρους και η πρόληψη ασθενειών όπως ο διαβήτης δεν απαιτεί τέτοια ακραία όρια υδρογονανθράκων. Στην πραγματικότητα, οι παρενέργειες της προσπάθειας για την εξάλειψη όλων των υδατανθράκων επηρεάζουν πολύ τόσο την ποιότητα ζωής, όσο και την υγεία.

Να τρία πράγματα που πρέπει να ξέρεις προτού αποφασίσεις να ξεκινήσεις αυτή τη δίαιτα.

#1. Μπορεί να χάσεις σημαντικά θρεπτικά συστατικά
Η μείωση των υδατανθράκων μειώνει σημαντικά την πρόσληψη πολλών βασικών θρεπτικών ουσιών που υπάρχουν σε τρόφιμα που αποφεύγονται ή περιορίζονται, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών, των ανόργανων συστατικών, των αντιοξειδωτικών, των φυτικών ινών, των πρεβιοτικών, και ακόμη και των υγιεινών λιπών. Δεν υπάρχει πολυβιταμινούχο ή συμπλήρωμα σε σκόνη ικανό να αντικαταστήσει τις μυριάδες θρεπτικών ουσιών.

Αυτό το έλλειμμα μπορεί να επηρεάσει την ανοσοποιητική λειτουργία, τη γνωστική υγεία και να αυξήσει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων και της νόσου του Αλτσχάιμερ.

Μπες στη gallery που ακολουθεί να δεις τα υπόλοιπα.

1 SHARE
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ