Body Goals: Πώς να μην πάρεις βάρος στην καραντίνα;

102 SHARES

Όλα τα διατροφικά tips που χρειάζεται να ξέρεις αυτές τις ημέρες.

Γράφει η Γεωργία Ζιώγου, ΜSc Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Πόσο δύσκολο; Όλη μέρα μέσα στο σπίτι, δίπλα στην κουζίνα, χωρίς άσκηση και χωρίς κίνηση. Ο εγκλεισμός αυτές τις μέρες θέλει προσοχή υπάρχει κίνδυνος να φορτωθούμε κιλά που δεν χρειαζόμαστε, καθώς το φαγητό αποτελεί συντροφιά και διέξοδο για πολλούς από εμάς. Πώς θα γλυτώσουμε από αυτά τα έξτρα κιλά; 15 απλές συμβουλές που αν τις ακολουθήσουμε θα βγούμε πιο δυνατοί και φυσικά χωρίς έξτρα κιλά:

1. Προσπαθούμε να διαχωρίσουμε την σωματική από την ψυχολογική πείνα. Χρειάζεται ανάλυση σε ότι αφορά τους λόγους που έχουμε ψυχολογική πείνα, αλλά η πρακτική συμβουλή που δίνουμε είναι το εξής: όταν γουργουρίζει η κοιλιά μας είναι σωματική πείνα και συνήθως αυξάνεται σταδιακά και μόλις φάμε τις πρώτες μπουκιές σταματά το γουργουρητό στο στομάχι. Η ψυχολογική πείνα εμφανίζεται ξαφνικά και συνήθως αναζητούμε «βρώμικο» φαγητό και λιχουδιές είτε γλυκά είτε πολύ λιπαρά φαγητά. Την επόμενη φορά που θέλεις να τσιμπήσεις κάτι κάνε την εξής ερώτηση στον εαυτό σου «γουργουρίζει η κοιλιά σου;» αν απαντήσεις «ναι» τότε είναι σωματική πείνα, αν απαντήσεις όχι τότε είναι ψυχολογική.
2. Οργάνωσε τη διατροφή της εβδομάδας και μην περιμένεις τελευταία στιγμή. Ένα διατροφικό πλάνο αυτή την περίοδο θα σε βοηθήσει για 2 λόγους: α. δεν θα ψάχνεις κάθε μέρα τι να μαγειρέψεις και έτσι θα αποφύγεις το άσκοπο τσιμπολόγημα, β. δεν θα σπαταλήσεις χρήματα σε υλικά που ίσως δεν χρησιμοποιήσεις (οπότε δεν θα πάνε χαμένα υλικά).
3. Έχε έτοιμα και υγιεινά σνακ για τις δύσκολες ώρες. Μπορείς να έχεις σε ταπεράκι στο ψυγείο έτοιμα κομμένα λαχανικά (καρότα, αγγουράκια, πιπεριές, κλωναράκια σέλερι) τα οποία θα σε τροφοδοτήσουν με βιταμίνες και θα σου δώσουν αίσθημα κορεσμού λόγο των φυτικών ινών. Μπορείς να βράσεις μερικά αυγά ή να έχεις γιαούρτια ή κάποιο υγιεινό γλυκάκι όπως ζελέ φρούτων ή κρέμα ή ρυζόγαλο (χωρίς πολύ ζάχαρη) ή 1 μικρό μπολάκι σπιτικό ποπ κορν με ελαιόλαδο το οποίο θα το τσιμπολογάς αργά και θα τρως 1-1 τα κομμάτια. Τα σνακ τα καταναλώνουμε ενδιάμεσα στα κυρίως γεύματα και δεν ξεπερνάμε τα 3 σνακ την ημέρα.

Τα υπόλοιπα tips θα τα βρεις στην gallery!

  • 4. Έχε σταθερό ωράριο στα γεύματα σου. Το βιολογικό μας ρολόι λειτουργεί καλύτερα όταν έχουμε μια ρουτίνα, είναι σαν να εκπαιδεύουμε το σώμα και τον εγκέφαλο μας τι ώρα πρέπει να φάει.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ