5 συμβουλές για να χάνεις βάρος και το καλοκαίρι

5 SHARES

Μην πέσεις στις διατροφικές παγίδες του καλοκαιριού

Τo καλοκαίρι μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, αλλά είναι επίσης ευεργετικό για τους ανθρώπους που θέλουν να χάσουν βάρος. Αυτό συμβαίνει επειδή ιδρώνεις περισσότερο λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας. Επιπλέον, την καλοκαιρινή περίοδο συνήθως δεν αισθάνεσαι πολύ πεινασμένη ενώ ταυτόχρονα η επιθυμία για λιπαρά τρόφιμα είναι ιδιαίτερα μειωμένη.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το σώμα χρειάζεται κρύα τρόφιμα και ποτά περισσότερο. Επίσης καταναλώνεις περισσότερο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας κάτι που οδηγεί στην μειωμένη επιθυμία για φαγητό. Υπάρχουν μερικές διατροφικές συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε το ιδανικό σωματικό βάρος και το καλοκαίρι.

1. Μείνε ενυδατωμένη

Αυτός είναι ένας από τους κανόνες για την απώλεια βάρους που είναι γνωστός και όλοι όσοι θέλουν να μειώσουν ή να διατηρήσουν το βάρος τους. Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να καταπολεμήσεις την αφυδάτωση; Εκτός από το νερό, μπορείς να επιλέξεις φρούτα και λαχανικά που είναι πλούσια σε νερό, όπως το καρπούζι, το αγγούρι και τα πράσινα λαχανικά

2. Γέμισε το πιάτο σου με καλοκαιρινά λαχανικά

Τα λαχανικά είναι χαμηλά σε θερμίδες και ως εκ τούτου, εάν συμπεριλάβεις περισσότερα από αυτά στην καθημερινή σου διατροφή, θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις υγιές βάρος. Λαχανικά όπως αγγούρι, το κολοκύθι, η μελιτζάνα, είναι τρόφιμα που μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά!

3. Μην ξεχνάς να τρως

Η καθημερινότηα μας αλλάζει κατά την διάρκεια του καλοκαιριού, καθώς περνάμε περισσότερες ώρες εκτός σπιτιού. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να ρυθμίζεις τα γεύματα σου και να μην αφήνεις πολλές ώρες τον οργανισμό σου χωρίς καύσιμα. Αυτό θα σε βοηθήσει να έχεις ενεργοποιημένο μεταβολισμό, με αποτελέσματα να μην πάρεις βάρος.

4. Κατανάλωσε περισσότερα προβιοτικά

Η πέψη σου τείνει να ταλαιπωρείται κατά την καλοκαιρινή περίοδο, γεγονός που μπορεί να εμποδίσει την απώλεια βάρους σε μεγάλο βαθμό. Βεβαιώσου ότι έχεις συμπεριλάβει πολλά προβιοτικά στη διατροφή σου για να διατηρήσεις το πεπτικό σου σύστημα υγιές.

5. Κάνε τις πιο έξυπνες επιλογές

Οι πειρασμοί μπορεί να είναι πολλοί κατά την περίοδο των διακοπών, όμως θα πρέπει να φερθείς έξυπνα ώστε να μην στερηθείς αλλά παράλληλα να μην πάρεις βάρος. Είναι σημαντικό να μην συμπεριλάβεις στην καθημερινότητα τρόφιμα με πολλά κορεσμένα και τρανς λιπαρά οξέα, όπως είναι τα τηγανητά. Προσπάθησε να μην κάνεις υπερβολές. Σίγουρα θα καταναλώσεις τρόφιμα τα οποία έχουν περισσότερες θερμίδες, όμως είναι σημαντικό να μην γίνεται αυτό καθημερινά. Η σωστή ισορροπία είναι η λύση για ένα υγιές σώμα.

Ευχαριστούμε την Κλινική Διαιτολόγο - Διατροφολόγο / Msc Διατροφή, Δημόσια Υγεία & Πολιτικές Δήμητρα Γλυνού, https://www.cibus.gr/

5 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ