Boat pose: Η μοναδική άσκηση για δυνατό κορμό και επίπεδη κοιλιά χωρίς να κάνεις κοιλιακούς

14 SHARES

Θα είναι σαν να κάνεις κοιλιακούς

"Boat pose": Η Ελένη Πετρουλάκη μας συστήνει την άσκηση που δυναμώνει τον κορμό, τους τετρακεφάλους και είναι σαν να κάνεις κοιλιακούς!
Δες το βίντεο που ανέβασε η διάσημη γυμνάστρια στο προφίλ της στο Instagram και ακολούθησε τις οδηγίες της:


✔️Ξεκίνα από καθιστή θέση με τα γόνατά σου λυγισμένα.
✔️Σφίξε τους μυς του κορμού τραβώντας τον αφαλό προς τη σπονδυλική σου στήλη και σήκωσε έξω και ψηλά το στέρνο.
✔️Μετά, γείρε πίσω, κρατώντας τη σπονδυλική σου στήλη ίσια και ανασήκωσε και τα δύο πέλματα από το έδαφος, φέρνοντας τις κνήμες σου παράλληλες στο πάτωμα.
✔️Κράτησε τον κορμό σου σφιχτό και ενεργοποιημένο.
✔️Τέντωσε τα χέρια πάνω από τα πόδια σου. Μείνε στη στάση αυτή για 5 έως 10 αναπνοές και επανέλαβε πέντε φορές.

Θα σε κάνουμε βασίλισσα. Ακολούθησέ μας στο Instagram!
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies