Γύμνασε το στήθος σου μέσα σε 8’ με αυτό το πρόγραμμα

1 SHARE

Μην περιορίζεσαι μόνο στους κοιλιακούς σου

Για να κάνεις το στήθος σου να δείχνει σφιχτό και όμορφο δεν χρειάζεται να εξετάσεις τη λύση της πλαστικής επέμβασης. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να μάθεις να εκτελείς κάποιες ασκήσεις, που θα σε βοηθήσουν να ανασηκώσεις και να βελτιώσεις το σχήμα του στήθους σου.

Αυτή η συγκεκριμένη περιοχή του σώματος είναι μία από αυτές που «ταλαιπωρεί» τις περισσότερες γυναίκες, και συνήθως αυτή που ξεχνάμε να γυμνάσουμε. Είτε λοιπόν πηγαίνεις γυμναστήριο, είτε όχι, υπάρχουν οι κατάλληλες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις για να γυμνάσεις το στήθος σου.

Στο γυμναστήριο είναι οι ειδικοί αυτοί που θα σου δείξουν τι ακριβώς πρέπει να κάνεις και ποια όργανα να χρησιμοποιήσεις. Αν όμως γυμνάζεσαι στο σπίτι, τότε ακολούθησε τις παρακάτω επτά ασκήσεις.

1 SHARE
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ