Μπορείς ν' αλλάξεις το σώμα σου περπατώντας 30 λεπτά κάθε μέρα

Κι όμως, οι αλλαγές μπορούν να είναι θεαματικές.

Η αλήθεια είναι πως τα απανωτά lockdown δεν έχουν βοηθήσει καθόλου στη διατήρηση του βάρους μας και στη καλή σωματική μας υγεία. Ο υποχρεωτικός εγκλεισμός μας στο σπίτι έχει δυσανάλογα αποτελέσματα όσον αφορά το βάρος και τη σχέση μας με το φαγητό, καθώς όσο μένουμε στο σπίτι τρώμε περισσότερο.

Ένας ακόμη παράγοντας που δε βοηθά στη σωστή διατήρηση του βάρους μας ήταν ο καιρός. Μέσα στον χειμώνα δύσκολα κάποιος που δεν ασκείται εντατικά μπορεί να πάρει απόφαση να βγει στο κρύο και να αθληθεί. Και τι γίνεται λοιπόν σε αυτή την περίπτωση; Που όλα είναι εναντίον μας αλλά εμείς θέλουμε να κάνουμε μια αρχή για τον καλύτερο εαυτό μας;

Η προσθήκη ορισμένων επιπλέον βημάτων στην ημέρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσεις βάρος χωρίς να τρέχεις. Το περπάτημα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χάσεις θερμίδες, ειδικά αν ξεκινάς με απλά και σταθερά βήματα. Είναι όμως 30 λεπτά αρκετά για να δούμε αποτελέσματα;

«Ναι, μπορείς!», δηλώνει ο Tom Holland, MS, CSCS, φυσιολόγος, μαραθωνοδρόμος και σύμβουλος fitness του Bowflex. «Ένα 30λεπτο περπάτημα μπορεί να κάψει περίπου 150-200 θερμίδες, ανάλογα με παράγοντες όπως η ταχύτητα και το σωματικό σας βάρος. Μάλιστα μερικές από τις θερμίδες που καίγονται προέρχονται από λίπος». Για να δεις πόσες θερμίδες καις καθημερινά μπορείς να αγοράσεις έναν θερμιδομετρητή. Όσο περισσότερο αυξήσεις τον ρυθμό των βημάτων σου, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψεις. 

Και πώς θα το επιτύχεις; Δες το στη gallery που ακολουθεί...

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ