Ποιος είναι ο τέλειος συνδυασμός ασκήσεων για γραμμωμένο αλλά αδύνατο σώμα;

Οι περισσότερες γυναίκες έχουν έναν κοινό στόχο όσο αφορά στη γυμναστική: ένα σφριγηλό, γραμμωμένο σώμα, χωρίς όμως το «φούσκωμα» των μυών που χαλά τη θηλυκή εικόνα. Η καλύτερη λύση λοιπόν για να το πετύχετε αυτό είναι ο συνδυασμός pilates και αερόβιας άσκησης. Με το pilates, το σώμα αποκτά δυνατό κέντρο, οι μυς δυναμώνουν χωρίς να φουσκώνουν, γινόμαστε πολύ πιο ευλύγιστες και μαθαίνουμε να αναπνέουμε καλύτερα, κάτι πολύ σημαντικό για τον μεταβολισμό μας. Με την αερόβια άσκηση, καίμε το περιττό λίπος, ρυθμίζουμε το βάρος μας και κρατάμε τον μεταβολισμό μας σε εγρήγορση. Κάντε τα τώρα μαζί, ιδανικά 3 φορές την εβδομάδα, και σε λίγους μήνες θα έχετε το σώμα των ονείρων σας!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ