Οι 3 καλύτερες ασκήσεις για τις νέες μαμάδες

Οι 3 καλύτερες ασκήσεις για τις νέες μαμάδες

Αν μόλις γίνατε μανούλα και θέλετε να ξεκινήσετε, αργά αλλά σταθερά, την προσπάθεια να επιστρέψετε στην παλιά σιλουέτα σας, οι παρακάτω 3 ασκήσεις όχι μόνο είναι ό, τι καλύτερο για αυτό τον σκοπό, αλλά θα μπορέσετε να τις κάνετε χωρίς να αποχωριστείτε στιγμή το μωράκι σας.
  • Κολύμπι. Ο χρόνος στην πισίνα ενθαρρύνει το μωρό να εξερευνήσει τα φυσικά ένστικτά του για το νερό, ενώ παράλληλα η μαμά ασκείται, και μάλιστα κατά τέτοιο τρόπο που δεν επιβαρύνει το σώμα της που επουλώνεται από τη γέννα. Η άσκηση μέσα στο νερό δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις, ενώ ταυτόχρονα είναι εξαιρετική για το καρδιοαναπνευστικό. Ορισμένα προγράμματα κολύμβησης δέχονται βρέφη από την ηλικία των 12 εβδομάδων.
  • Γιόγκα. Έτσι κι αλλιώς ευεργετικότατη για την σωματική και ψυχική υγεία, σας βοηθάει να παραμείνετε ήρεμες κι ευλύγιστες, ενώ ταυτόχρονα το μωρό σας ασχολείται με την αγαπημένη του ασχολία. Είναι μαζί σας και χαζεύει την μαμά του.
  • Χορός. "Φορέστε" το μωρό σας (σε ειδικό μάρσιπο) και αγκαλιά με τον πιο αγαπημένο σας παρτενέρ, κάψτε θερμίδες και εκτονωθείτε.
DPG Network