Ροχαλίζεις; 3 tips που θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς μια και καλή από αυτό το πρόβλημα

Νάνσυ Μητσοστέργιου
Ροχαλίζεις; 3 tips που θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς μια και καλή από αυτό το πρόβλημα

Πες αντίο οριστικά...

Μετά από μία πολύ κουραστική ημέρα στη δουλειά το πρώτο πράγμα που θέλεις να κάνεις μπαίνοντας σπίτι σου είναι να πέσεις στο κρεβάτι σου και να κοιμηθείς σαν να μην υπάρχει αύριο. Αν όμως ανήκεις στο ποσοστό αυτών των ανθρώπων που ροχαλίζουν και δεν απολαμβάνεις τον ύπνο όσο θα ήθελες, υπάρχει τρόπος να απαλλαγείς.

Γιατί το ροχαλητό κακά τα ψέματα εκτός του ότι κάνει «κακό» σε σένα, ενοχλεί και τα άλλα μέλη του σπιτιού σου. Εάν πάλι μένεις μόνη σου, καλό θα ήταν να το ξεφορτωθείς για να κοιμάσαι εσύ η ίδια καλύτερα.

Παρακάτω θα δεις 3 απλά καθημερινά και εύκολα tips που μπορείς να ακολουθήσεις:

#1. Βρες την κατάλληλη θέση για να κοιμηθείς
Πως θα σου φαινόταν αν μπορούσες να απαλλαγείς από το ροχαλητό, αλλάζοντας απλά και μόνο τη στάση με την οποία κοιμάσαι; Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες το να κοιμάσαι ανάσκελα είναι μία πολύ θετική κίνηση αφού οι μύες του λαιμού σου βυθίζονται σε μια χαλαρή θέση στο πίσω μέρος του λαιμού σου, καθιστώντας πιο δύσκολο το να αναπνεύσεις. Η ωτορινολαρυγγολόγος Maria Suurna, αναφέρει πως η καλύτερη θέση για να κοιμάσαι είναι γυρνώντας στο πλάι. Αν δυσκολεύεσαι να μείνεις σε αυτή τη θέση αρκετές ώρες χρησιμοποίησε ένα μαξιλάρι για προπόνηση (βάζε το πίσω από την πλάτη σου όσο είσαι στο πλάι, προκειμένου να μη γυρνάς).

#2. Απόφυγε το αλκοόλ
Εδώ τα πράγματα είναι λίγο πιο απλά. Πρέπει να αποφεύγεις να πίνεις αλκοόλ για τρεις με τέσσερις ώρες πριν πας για ύπνο. Είναι γνωστό πως το αλκόολ αυξάνει τις πιθανότητες κάποιου που ροχαλίζει 10 φορές περισσότερο από το κανονικό. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι ένα φυσικό χαλαρωτικό και προκαλεί στο λαιμό σου να παραμείνει πιο ανοιχτός από το φυσιολογικό, έτσι ώστε ο αέρας να διέρχεται καλύτερα και να σου προκαλεί ροχαλητό.

#3. Κάνε ασκήσεις με το στόμα σου
Ναι, μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά κάνοντας διάφορες ασκήσεις γλώσσας και στόματος μπορείς να μειώσεις το ποσοστό του ροχαλητού. Αυτές οι κινήσεις ονομάζονται στοματοφαρυγγικές ασκήσεις και ξεκινά από την ολίσθηση της γλώσσας σου από την ουρανίσκο προς τα πίσω στο άνοιγμα του στόματός σου, λέγοντας «ααα». Μια μελέτη που διεξήχθη το 2015 διαπίστωσε ότι, όσοι χρησιμοποίησαν αυτές τις ασκήσεις στόματος και γλώσσας για μια περίοδο τριών μηνών είδαν μια μείωση κατά 36% στο πόσο συχνά ροχάλιζαν.

DPG Network