Σκλεναρίκοβα Vs Καρεμπέ-Να έχεις ή να είσαι

Σκλεναρίκοβα Vs Καρεμπέ-Να έχεις ή να είσαι

Η διαφορά τους ήταν πως ο Καρεμπέ είχε μια σχέση.

Εκείνος Τοξότης με Αφροδίτη στο Σκορπιό είναι ένας ανικανοποίητος αναζητητής των απολαύσεων. Εκείνη Παρθένος με μια επίσης Πλουτώνια Αφροδίτη αλλά στην Παρθένο είναι σαφώς πιο προσηλωμένη σε ένα «απόλυτο» μοντέλο σχέσης όπου ο ένας δίνει τα πάντα για τον άλλον.
Και παρότι οι επαγγελματικές της υποχρεώσεις ήταν πάντα πιεστικές, ακολουθούσε παντού τον «άνθρωπο» της μαγεμένη από την προοπτική της «τέλειας σχέσης». Αγωνίες, άγχη και προβλήματα μπήκαν στο περιθώριο, στα πλαίσια της πεποίθησης της πως όταν δύο άνθρωποι αγαπιούνται, τότε όλα ξεπερνιούνται.

Σε αυτό συνηγόρησαν και τα τετράγωνα του Ποσειδώνα της με τον αστρικό Ήλιο (βρίσκεται στην μηδενική μοίρα της Παρθένου) και την Σελήνη, που την έκαναν να βλέπει στο πρόσωπο του «πρίγκιπα» της, μόνον τα θετικά χαρακτηριστικά.

Το τετράγωνο του Άρη της με την Αφροδίτη του τους έφεραν κοντά ξυπνώντας ένστικτα και επιθυμίες.
Ο γάμος τους έγινε στις 22/12/98 με τον Δία να βρίσκεται απέναντι από τον Ήλιο της Σκλεναρίκοβα υποδηλώνοντας ένα γνήσιο συναίσθημα ευτυχίας. Αντίθετα ο Κρόνος απέναντι από τον γενέθλιο Άρη του Καρεμπέ περιέγραφε περισσότερο μια «χρήσιμη» διπλωματική πράξη.

Και ο Κριστιάν Καρεμπέ, εξαιρετικά επιρρεπής στα «βρώμικα» και τις εύκολες λύσεις, ήταν απρόθυμος να ξεκλειδώσει το θησαυροφυλάκιο της με αποτέλεσμα η σχέση τους να καταλήξει ως ένα είδος κοινωνικού συμβιβασμού με ημερομηνία λήξης.
Από τότε που έπαιζε στον Ολυμπιακό δημιουργούσε έκπληξη το γεγονός πως ενώ είχε δίπλα του μια «θεά» το ...μάτι του έπαιζε προς κάθε κατεύθυνση. «Είναι κρύα» έλεγε σε όσους απορούσαν για την αχαριστία του. Παράλληλα βέβαια εξασκώντας τη διπλωματικότητα του Άρη στο Ζυγό συνδυασμένη με τη βολή του Τοξότη έμενε στο γάμο εισπράττοντας τα πλεονεκτήματα της φροντίδας και της αμέριστης συμπαράστασης σε ότι έκανε.
Η διαφορά τους ήταν πως ο Καρεμπέ είχε μια σχέση, ενώ η Σκλεναρίκοβα ήταν σε σχέση.
Για εκείνον, η γυναίκα με τα υπέροχα πόδια και το πλούσιο στήθος ήταν περισσότερο τρόπαιο παρά μια σχέση ζωής. Δεν της συμπαραστάθηκε ποτέ στη δουλειά της θεωρώντας πως τα συμβόλαια της Αντριάνας αμφισβητούσαν ευθέως τα κυριαρχικά του δικαιώματα. Τελικά τίνος ήταν το στήθος της Σκλεναρίκοβα; Δικό του ή της εκάστοτε Wonderbra;

Κι όταν -κρίνοντας εξ ιδίων- θεώρησε πως κάποιος άλλος θα μπορούσε να του αρπάξει το τρόπαιο, ξύπνησε η ζήλεια.

Το πέρασμα πρώτα του Δία και ύστερα του Ουρανού απέναντι από την Αφροδίτη της, την «ξύπνησε», δίνοντας τέλος σε μια ουσιαστική διάσταση ετών.
Η ίδια θέλει να κρατήσει τις καλές στιγμές, ωστόσο είναι βέβαιο πως νοιώθει σαν να γκρεμίστηκε ο κόσμος της. Όταν μάλιστα μάθει και ότι ο καλός της εκτός από ποδοσφαιριστής υπήρξε και διαπρεπής βολεψάκιας υποκριτής, η διάψευση μπορεί να την φέρει στα πρόθυρα της κατάθλιψης.

Στην «συμβατική» συναστρία τους, εκτός από το τετράγωνο Αφροδίτης-Άρη δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για κάτι άλλο. Πιθανότατα αν γνωρίζαμε τους Ωροσκόπους και την οικοθεσία των ωροσκοπίων τους θα βρίσκαμε επιπλέον ενδείξεις. Περισσότερες απαντήσεις όμως παίρνουμε από τη σύγκριση του αστρικού της χάρτη με τον τροπικό του.
Στον διπλό χάρτη που σας παραθέτω καταδεικνύεται το παραμύθιασμα της ωραίας Αντριάνας από τον πονηρό Κριστιάν.

Ο Ποσειδώνας του στην μηδενική μοίρα του Τοξότη σε τετράγωνο με τον αστρικό της Ήλιο και η Αφροδίτη του σε σύνοδο με τον αστρικό της Ποσειδώνα, υποδεικνύουν το πως μια Ευρωπαία θεά μπορεί να τυφλωθεί από έναν απλό θηρευτή της Νέας Καληδονίας.

πηγή: www.astrology.gr