Μάγισσα 2: Αδικήθηκε στην τηλεθέαση, αλλά αποθεώθηκε στο φινάλε της - Τα σχόλια για Κίτσου - Σκαφιδά
Η σειρά με το μεγαλοφυές της τέλος σε επίπεδο, σεναρίου και σκηνοθεσίας αποζημίωσε το κοινό που διχάστηκε πριν από έναν χρόνο, με το φινάλε του πρώτου κύκλου. Τα σχόλια για όλους τους ηθοποιούς της Μάγισσας Φλεγόμενη Καρδιά, αλλά κυρίως για τη Μαρία Κίτσου και τη Γιούλικα Σκαφιδά, ήταν συγκινητικά και αποθεωτικά.
Σχεδόν 3 ώρες κράτησαν τα δύο τελευταία επεισόδια στη Μάγισσα Φλεγόμενη Καρδιά και ο τηλεοπτικός κύκλος της σειράς, έκλεισε συγκλονιστικά, μεταφυσικά, με κάθε σκηνή να είναι μοναδική.
Η Μαρία Κίτσου η μεγάλη πρωταγωνίστρια της σειράς ήταν το πρόσωπο της βραδιάς, με το τραγικό της τέλος και την τελική αναμέτρηση με τη Γιούλικα Σκαφιδά ως Λεώνη.
Ο Μελέτης Ηλίας, ο Σπύρος Τσεκούρας, αλλά και η Έλλη Τρίγγου με τον Αναστάση Ροϊλό δημιούργησαν στη συνέχεια, το καλύτερο φινάλε της σειράς.
Αυτή τη φορά το τέλος, δεν δίχασε τους τηλεθεατές όπως την περσινή χρονιά στον πρώτο κύκλο. Όσο κλισέ και αν σου ακουστεί, τα σχόλια ήταν πραγματικά διθυραμβικά για την κινηματογραφική αισθητική, την πλοκή και τις ερμηνείες των ηθοποιών.
Όσο αδικήθηκε φέτος στην τηλεθέαση η σειρά, άλλο τόσο αποθεώθηκε στο τέλος της.
Η πιο όμορφη ανατροπή στο τέλος της Μάγισσας 2: Αντρέι - Θεοφανώ ξανά μαζί και το τέλος 6 ζευγαριών
Η σειρά αποζημίωσε το κοινό της στο τέλος της και έτσι έπρεπε να γίνει
3 γενιές ενώθηκαν στο φινάλε της Μάγισσας 2 και η Φλεγόμενη Καρδιά αποκάλυψε την ταυτότητά της. Άνηκε τελικά στην Πανδώρα, την οποία η Λεώνη καταδίκασε σε αιώνια κατάρα. Να μην αφήνει ούτε τους απογόνους της να τη λυτρώσουν. Και εκείνοι όπως η Θεοφανώ θα έβρισκαν πάντα μαρτυρικό τέλος.
Η Μαρία Κίτσου απέδειξε ξανά πως οι δύσκολοι ρόλοι, είναι φτιαγμένοι μόνο για εκείνη.
Η σκηνή που η Γιούλικα Σκαφιδά σκοτώνει τη Μαρία Κίτσου ήταν σαν θρίλερ του Χίτσκοκ. Το υποκριτικό level ήταν ανώτερο από κάθε άλλη φορά και η σκηνή που της ξερίζωσε την καρδιά μας άφησε άφωνες με τον ρεαλισμό της. Όπως και η σκηνή που ο Σπύρος Τσεκούρας - άλλο μεγάλο ταλέντο της σειράς - σκότωσε με τη σειρά του τη Λεώνη.
Οι αλλοτινές αδελφές Σταμίρη στις Άγριες Μέλισσες ενώθηκαν στη συνέχεια και η Έλλη Τρίγγου έσωσε τη Μαρία Κίτσου από την κατάρα δίνοντας της το φως της αγάπης και τη δυνατότητα στον δισέγγονό της ως τελευταίο της γενιάς της, να κάψει την καρδιά και να γλιτώσουν όλες οι γενιές.
Μία ιδιαίτερη μνεία χρειάζεται να κάνω για τον Μελέτη Ηλία. Γύρισε όλον τον ρόλο του ως Τζουζέπε με μεγάλη ευκολία από το ένα άκρο στο άλλο, ειδικά στο τελευταίο επεισόδιο, γιατί όταν έχασε την Πανδώρα του, όλα ήταν πια μάταια.
Για αυτό και παραδόθηκε στους ανωτέρους του, για να τιμωρηθεί για όλα του τα εγκλήματα. Ο πιο άδικος από όλους, έγινε ο δικαιότερος. Ο πιο αλαζόνας σκοταδιστής, έγινε ταπεινός και γεμάτος αγάπη.
Ο ηθοποιός, όποιον τηλεοπτικό ρόλο αναλαμβάνει, πραγματικά τον απογειώνει.
Τα σχόλια του κοινού στο Χ, όσο και σου φανεί ως κλισέ αυτό που θα σου πω, ήταν διθυραμβικά. Το ταλέντο των ηθοποιών και η αισθητική των σκηνών κατατάσσουν τη σειρά, σε μία από τις καλύτερες στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης.
Παρά τα σφάλματα που είχαμε φέτος στην πλοκή, το φινάλε μας αποζημίωσε. Το μεγαλύτερο μέρος των σχολίων αφορούσε στη Μαρία Κίτσου, στη Γιούλικα Σκαφιδά, στην Έλλη Τρίγγου, στον Μελέτη Ηλία και στον Σπύρο Τσεκούρα.
Ο τελευταίος, έζησε ως Μήτρος Γερακάρης κυνηγημένος και μακριά από τη σειριά του, την οποία και είχε προδώσει. Με μόνη κληρονομιά στους απογόνους του, την εικόνα που τον λύτρωσε από τα μάγια της Λεώνης.
Η τελευταία σκηνή της σειράς, λειτούργησε ως μία ικανοποίηση για εκείνους που την περσινή χρονιά είχαν διαφωνήσει (και εγώ μαζί τους) με τον θάνατο της Θεοφανούς και τον χωρισμό της από τον Αντρέι.
Η Θεοφανώ συναντήθηκε μεταφυσικά με τον Αντρέι και σε μία άλλη διάσταση πια, θα είναι για πάντα μαζί. Το μήνυμα της αιώνιας αγάπης, λειτούργησε όπως έπρεπε.
Ωραίο φινάλε για το καλύτερο τηλεοπτικό ζευγάρι των τελευταίων χρόνων, την Έλλη Τρίγγου και τον Αναστάση Ροϊλό.
Η χαμηλή τηλεθέαση και η υψηλή ποιότητα δεν είναι απαραίτητο να συμβαδίζουν
Η σειρά αδικήθηκε φέτος στην τηλεθέαση, αλλά αδίκησε και η ίδια τον εαυτό της με την πολυπλοκότητά της από το παρελθόν στο μέλλον. Ήταν πολυσύνθετη στα πρώτα επεισόδια και όταν πια η σειρά μεταφέρθηκε μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής έχασε και πρακτικά τους τηλεθεατές της.
Όμως το σενάριο της Μελίνας Τσαμπάνη και του Πέτρου Καλκόβαλη παραμένει μεγαλοφυές. Η σειρά είναι αντίστοιχη των μεγάλων επιτυχιών του εξωτερικού, κατάλληλη όμως για πλατφόρμες και όχι για τη μικρή οθόνη.
Το φετινό καστ λειτούργησε μοναδικά. Όλοι τους εξαιρετικοί. Η σκηνοθεσία του Λευτέρη Χαρίτου είχε αυτή την υψηλή αισθητική που μόνο εκείνος μπορεί να μας χαρίσει στην ελληνική τηλεόραση.
Εύχομαι μόνο, αυτή η σειρά με κάποιον τρόπο να ταξιδέψει στο εξωτερικό. Αξίζει στην ποιότητά της.
