Το «Να με λες μαμά» έγινε η σειρά της χρονιάς: Οργή, συγκίνηση, θαυμασμός για Κίτσου, Κοκοτά:
Οι 2 σκηνές που μας κλόνισαν με την κακοποίηση της μικρής Ιωάννας στη νέα σειρά Να με λες μαμά, ο τρόπος που η μικρή Ναυσικά την υποδύθηκε και μας συγκίνησε, η προσέγγιση της Μαρίας Κίτσου, ως η μάνα καρδιάς που τη σώζει με ρίσκο, από την κόλαση στην οποία ζούσε.
Η σειρά Να με λες μαμά, αναμενόταν ότι θα «χτυπούσε» κατευθείαν στις καρδιές μας. Το χθεσινό διπλό επεισόδιο μας έβαλε εξαρχής στο κεντρικό της θέμα, που ήταν η σωματική και ψυχολογική κακοποίηση που δεχόταν η μικρή Ιωάννα σε ένα μικρό χωριό έξω από την Άρτα. Και η διάσωσή της, η κρυφή φυγή της με την Ξένια, ορνιθολόγο ερευνήτρια.
Πολλοί τηλεθεατές και τηλεθεάτριες δεν άντεξαν τις σκληρές σκηνές και στα σχόλιά τους στα social media μιλούσαν για τον ρεαλισμό, τη συγκίνηση, ακόμη και την αγανάκτηση που ένιωθαν για τη μητέρα και τον σύντροφο της μικρής που οφείλονταν για την κακοποίησή της.
Να με λες μαμά 1η προβολή: Η αφοπλιστική 9χρονη Ναυσικά και η αφιέρωση στην Ηρώ Καριοφύλλη
Το Να με λες μαμά εξελίχθηκε όμως και μετά τη διάσωση της μικρής σε ένα μικρό θρίλερ το οποίο όπως θα δεις στα επόμενα επεισόδια θα ενώσει ακόμη περισσότερο την Ξένια και τη μικρή Ιωάννα.
Η Μαρία Κίτσου ως Ξένια και η μικρή Ναυσικά Κοκοτά που υποδύεται την Ιωάννα λατρεύτηκαν από το κοινό. Ο Ιβάν Σβιτάιλο στον ρόλο του συντρόφου της μαμάς της Ιωάννας, έγινε αυτόματα και ο πιο μισητός ρόλος.
Όμως η Ελένη Κοκκίδου και η Φιλαρέτη Κομνηνού, ως οι 2 μητέρες της Ξένιας ήταν εκείνες που επίσης μας συγκίνησαν με τη δεύτερη και εξίσου συγκινητική ιστορία.
Με 2 φράσεις της, η 9χρονη Ναυσικά από το Να με λες μαμά μας αφόπλισε μιλώντας για την παιδική βία
Οργή, συγκίνηση, ενσυναίσθηση και μία σκληρή πραγματικότητα
Δεν είναι εύκολο για έναν ηθοποιό που είναι ταυτόχρονα και μπαμπάς να υποδυθεί, όσο καλός επαγγελματίας και αν είναι, τον κακοποιητή ενός παιδιού. Ο Ιβάν Σβιτάιλο βρέθηκε σε αυτή τη θέση. Και έπαιξε τόσο πειστικά τον Τόλη, τον ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου που κακοποιεί το παιδί της συντρόφου του.
Σε σημείο, που μας θύμωνε όλους μας, κάθε φορά που βρισκόταν με την μικρή Ιωάννα.
Βέβαια στην κορεάτικη εκδοχή της σειράς που είναι και το βασικό format, υπήρχε ακόμη και η σκηνή βιασμού του παιδιού από τον αντίστοιχο Τόλη. Για ευνόητους λόγους στην τουρκική version της σειράς, το γνωστό μας Anne αλλά και στο Να με λες μαμά, κρίθηκε ότι δεν θα έπρεπε να γυριστεί.
Υπήρξε όμως εκείνη που ο Τόλης τη μακιγιάρει και αφήνει ένα υπονοούμενο. Είναι η σκηνή που στην κυριολεξία εξόργισε όσους παρακολουθούσαν τη σειρά.
Όπως και αυτή που ακολούθησε με τη μητέρα της Ιωάννας (Δήμητρα Βλαγκοπούλου) να κλείνει την κόρη της σε μία σακούλα σκουπιδιών.
Το σύνολο της σειράς, η αισθητική της, οι ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς, ο τρόπος που η Μαρία Κίτσου χειρίζεται τον ρόλο της Ξένιας, αλλά και την ευθύνη της ηθοποιού που παίζει μαζί με ένα παιδί και φυσικά η μικρή Ναυσικά που υποδύεται την Ιωάννα, μας κάνει ήδη, να ονομάζουμε το Να με λες μαμά, τη σειρά της χρονιάς.
Στο Χ η σειρά «έσπασε» κάθε ρεκόρ σε σχόλια.
Ήταν όμως και συγκινητική η αναγκαστική συνάντηση μεταξύ της Ελένης Κοκκίδου και της Φιλαρέτης Κομνηνού.
Η πρώτη είναι η βιολογική μητέρα της Ξένιας (Μαρίας Κίτσου) που πεθαίνει από καρκίνο και ζητά να δει την κόρη της έστω μία φορά και η δεύτερη (η επιχειρηματίας Στασινού) η θετή της μητέρα.
Η Αγγέλα και βιολογική της μητέρα, εγκατέλειψε την Ξένια σε ένα ίδρυμα όταν την έκλεισαν στη φυλακή. Το σοκαριστικό είναι πως εκείνη υπήρξε επίσης θύμα κακοποίησης για αυτό και παρανόμησε.
Οι δρόμοι μαμάς και κόρης στο χθεσινό επεισόδιο, διασταυρώθηκαν τυχαία. Εδώ πλέον η ιστορία θα πάρει μία άλλη τροπή, ακόμη πιο συνταρακτική.
Συγκινητική ήταν και η αφιέρωση της σειράς στη συνάδελφο Ηρώ Καριοφύλλη που «έφυγε» από τη ζωή πριν από μερικούς μήνες. Είχαμε και εμείς συγκινηθεί όταν είδαμε το όνομά της στη δημοσιογραφική προβολή στους τίτλους τέλους.
Ήταν όμως μία πολύ όμορφη κίνηση από τον Alpha να την ευχαριστήσει για τη συμβολή της στην έρευνα που έγινε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της σειράς.
