Φεστιβάλ βαρεμάρας: Γιατί ο ελληνικός τελικός της Eurovision έστειλε όλο το κοινό στο κρεβάτι του;

Φεστιβάλ βαρεμάρας: Γιατί ο ελληνικός τελικός της Eurovision έστειλε όλο το κοινό στο κρεβάτι του;

Μπορεί η Eurovision να αποτελεί εθνικό θέμα, αλλά ο χτεσινός τελικός ήταν μάλλον ένα εκτενές, τηλεοπτικό νανούρισμα.

Τι είναι η Eurovision χωρίς υπέρβαρες τραγουδίστριες από τη Μάλτα; Τι είναι η Eurovision χωρίς glitter, glam και κιτσερέλα; Τίποτα. Για αυτό και ο χτεσινοβραδινός τελικός για την ελληνική συμμετοχή της Eurovision, μάλλον δεν ήταν στο πλαίσιο του γνωστού διαγωνισμού-πανηγυριού, αλλά μιας νέας διοργάνωσης, όπου κρεσέντο της βραδιάς θα ήταν η εμφάνιση της Αγνής Μπάλτσα. Η εμφάνιση αυτή, δεν έγινε ποτέ (σ.σ. σιγά μην ερχόταν η αοιδός) και έτσι όλο το show κατέληξε σε τηλεοπτικό Τιτανικό.

Όσον αφορά στον υποφαινόμενο, παραδέχομαι, ότι ο διαγωνισμός κατάφερε να κάνει το ακατόρθωτο, να με στείλει για ύπνο από τα πρώτα δέκα λεπτά και πριν την δεκάτη μεσημβρινή. Αλλά, από τα σχόλια που διάβασα στο twitter και από τα video που είδα σήμερα το πρωί κατάλαβα, πως αυτό με κάνει τον υπερτυχερό της βραδιάς, γιατί κέρδισα τρεις ώρες επιπρόσθετου ύπνου σε σχέση με όλους όσους είδαν την εκπομπη, που μάλλον δεν ήταν και τόσοι πολλοί, αν σκεφτεί κανείς πως τα διαβόητα νούμερα τηλεθέασης, έστειλαν τον τελικό στα Τάρταρα με 16%.

Και δεν χρειάζεται κανένας αριθμός, για να επιβεβαιώσει τη βαρεμάρα που προκάλεσε το show, και αποτυχημένα προσπάθησε να πείσει για την περίοδο λιτότητας που έχει εισέλθει η EPT. Είναι λαϊκίστικο να περνάς από τις υπερβολές και τις φαμφάρες του παρελθόντος, σε μία μίζερη εικόνα, κατήφειας και εγκατάλειψης, όπως αυτή που παρουσιάστηκε χτες το βράδυ. Η Λένα Αρώνη, ήταν πανέμορφη και στυλάτη, αλλά λανθασμένα προσπάθησε να δώσει μία σοβαρή χροιά σε ένα διαγωνισμό που ενδείκνυται για παρεΐστικα αστεία, πίτσες, κρασιά και χορευτικά αντιγραφές των πλέον καλτ καλλιτεχνών που τολμάνε με καπέλα από αλουμινόχαρτα και τουαλέτες αλά εξωγήινες γοργόνες. Η Eurovision είναι φύσει trash, έτσι δεν υπάρχει κανένας λόγος να προσποιούμαστε το αντίθετο, δίνοντας δεύτερο επίπεδο σε ένα θεσμό που δεν έχει.

Κλείνοντας, να πούμε συγχαρητήρια στο Λούκα που κέρδισε το εισιτήριο για το διαγωνισμό στο Ντύσελντορφ, ο οποίος είχε το χειρότερο τραγούδι ανάμεσα σε ένα πακτωλό αδιάφορων κομματιών. Τουλάχιστον, το παλικάρι είναι εμφανίσιμο και ίσως πάρει η Ελλάδα και καμιά ψήφο από τις λυσσάρες Ευρωπαίες που παρακολουθούν το διαγωνισμό.