«Nothing Beats a Jet2 Holiday»: Από απλή αεροπορική, η Jet2 έγινε παγκοσμιώς γνωστή χάρη στο TikTok

Γεωργία Βλαχοπούλου
«Nothing Beats a Jet2 Holiday»: Από απλή αεροπορική, η Jet2 έγινε παγκοσμιώς γνωστή χάρη στο TikTok

Μερικές φορές, το Internet και οι χρήστες του δημιουργούν από το πουθενά την καλύτερη -και δωρεάν- διαφήμιση.

Μάλλον έχεις ακούσει το catchphrase «Nothing beats a Jet2 holiday» στο TikTok συνοδευόμενο από ένα πολύ χαρούμενο τραγούδι και έναν voice‑over. Το πιο απίθανο; Ξεκίνησε ως μια απλή διαφήμιση, αλλά μετατράπηκε σε viral ηχητικό, με χρήστες να το χρησιμοποιούν για να σχολιάσουν τα απρόβλεπτα των διακοπών ή της καθημερινότητάς τους - καμία σχέση δηλαδή!

Ο Σαμπάνης έγινε viral τραγουδώντας «vιώσε ό,τι νιώθω» και ο Manolo κέρδισε το trend

Πότε, πώς, πού και γιατί «nothing beats a Jet2 holiday»;

Η αρχική διαφήμιση της Jet2 κυκλοφόρησε στις αρχές του 2024 και ήταν μια διαφήμιση low‑cost διακοπών για οικογένειες στη Βρετανία με την αισιόδοξη φράση «Nothing beats a Jet2 holiday», σε μουσικό υπόβαθρο το τραγούδι «Hold My Hand» της Jess Glynne και voice‑over από τη Zoë Lister.

Μέχρι που το φετινό του 2025 το audio έγινε viral στο TikTok και το Instagram με πάνω από 1,3 εκατομμύρια βίντεο να έχουν χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής το clip ως ηχητικό για να δείξουν διάφορες αναποδιές τους κυρίως των διακοπών -από χαμένες βαλίτσες μέχρι ακραίες καιρικές συνθήκες, αλλά και όχι μόνο- δημιουργώντας την απόλυτη αντίθεση με την upbeat μουσική.

Ποια ήταν η αντίδραση της Jet2; H πιο επική, αφού έβγαλε κι εκείνη το δικό της TikTok βίντεο και ξεκίνησε lip‑sync challenge με λίγο διαφοροποιημένη την προσφορά που έγινε viral και έπαθλο ένα voucher αξίας 1.000 λιρών, μετατρέποντας έτσι την τάση από το σατιρικό meme σε επίσημη διαφημιστική στρατηγική.

Αν και δεν υπάρχουν ακόμα επίσημα στοιχεία για το αν αυξήθηκαν και πόσο τα έσοδα της αεροπορικής εταιρεία από το virality στο TikTok δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως σίγουρα το να γίνεται ξαφνικά παγκοσμίως γνωστή, χωρίς καν να έχει ξοδέψει χρήματα για διαφήμιση στα social media είναι σίγουρα μια μεγάλη επιτυχία. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς, ότι υπάρχουν πλέον και άνθρωποι που επιλέγουν να ταξιδέψουν με αυτή την εταιρεία για να κάνουν το trend στο TikTok μέσα από τις αίθουσες αναχωρήσεων της Jet2 και φυσικά να κερδίσουν πολλές χιλιάδες views.

Η φωνή πίσω από τη διαφήμιση, Zoë Lister -γνωστή από τη σειρά Hollyoaks- δεν πίστευε ότι θα γινόταν παγκόσμια γνωστή. Πλέον έχει αποκτήσει αναγνωρισιμότητα και συζητά το ενδεχόμενο να ξεκινήσει και το δικό της podcast.

Αν υπάρχει πάντως, κάτι που μας δίδαξε το φαινόμενο της Jet2 στο TikTok, είναι ότι ο αυθορμητισμός και η δημιουργικότητα των χρηστών μπορούν να μετατρέψουν ένα εμπορικό μήνυμα σε πολιτισμικό φαινόμενο.