Do it like Mr Andrews: Γράφοντας αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που «μένουν»
Η νέα καμπάνια της Fraport Greece είναι η απόδειξη ότι οι διακοπές ξεκινάνε από το αεροδρόμιο
Λένε πως τα αεροδρόμια κρύβουν κάτι το μαγικό στους διαδρόμους τους, κάτι που σε κάνει να ανυπομονείς, να ενθουσιάζεσαι και να αναρωτιέσαι τι θα ακολουθήσει όταν βγεις από το gate. Σαν να βγαίνεις από μία πύλη που σε οδηγεί σε νέες, αυθεντικές εμπειρίες, γεύσεις, ανθρώπους και πολλές, πολλές ιστορίες στη φύση, στο ταβερνάκι, στην παραλία, παντού.
Για να γραφούν αυτές ιστορίες, αρκεί να αφεθείς. Ακριβώς όπως κάνουμε κάθε φορά εμείς και, κυρίως, όπως ο Mr. Andrews που είδαμε στη νέα καμπάνια της Fraport Greece.
Ένα αεροδρόμιο, χίλιες και μία ταξιδιωτικές ιστορίες
«Go with the flow», θα πούμε εμείς, και αυτή είναι η καλύτερη συμβουλή που ακούσαμε στην… ταξιδιωτική μας «καριέρα». Πράγματι, από τη στιγμή που ξεκινήσαμε να το εφαρμόζουμε σαν τακτική, ξεκινήσαμε και να δημιουργούμε το δικό μας άλμπουμ με αξέχαστες ταξιδιωτικές αναμνήσεις γιατί «συνδεθήκαμε» με τον τόπο, τον αισθανθήκαμε πραγματικά. Κάπως έτσι είδαμε τον εαυτό μας στον συμπαθέστατο Mr. Andrews στη νέα καμπάνια της Fraport Greece.
Τώρα, μάλλον, θα αναρωτιέσαι τι πάει να πει αυτό. Εμείς θα πούμε απλά ότι πλέον οι διακοπές ξεκινάνε όχι όταν φτάσουμε, για παράδειγμα, στη Ζάκυνθο ή τη Σάμο, αλλά όταν πατήσουμε το πόδι μας στο αεροδρόμιο του προορισμού μας και ακούσουμε όσα έχει να μας πει.
Μπορεί να έχουμε φτάσει αργά το απόγευμα, να είναι golden hour και να αξίζει να δούμε το ηλιοβασίλεμα. Δεν υπάρχει περίπτωση να χάσουμε τέτοια ευκαιρία, θα το δούμε (έχεις παρατηρήσει πόσο διαφορετικό, κάπως κινηματογραφικό μοιάζει ένα αεροδρόμιο αυτή την ώρα;). Ή μπορεί να κάνει ζέστη και τα vibes να «φωνάζουν» μπάνιο στη θάλασσα. Οπότε, με το που φτάσουμε στο αεροδρόμιο, θα πάρουμε τον δρόμο για την παραλία και θα κάνουμε μία βουτιά (και δύο και τρεις). Άλλωστε, το ζούμε αλά Mr. Andrews και ακολουθούμε τα χνάρια του, από το ηλιοβασίλεμα μέχρι την παραλία, έχοντας ήδη πάρει ιδέες για το πού να πάμε και τι να κάνουμε από το Incredible Greece, το περιοδικό της Fraport Greece.
Και φυσικά, αμέσως μετά, καθώς η όρεξη ανοίγει με μαθηματική ακρίβεια, όλα δείχνουν πως είναι ώρα να επισκεφτούμε το διπλανό ταβερνάκι και να γνωρίσουμε τις τοπικές γεύσεις και να (ξανά)δοκιμάσουμε τα αγαπημένα μας πιάτα.
Γενικά, πάντως, δεν είμαστε αυστηρές με το check list αλλά προσαρμοζόμαστε ανάλογα με τις συνθήκες, τις ευκαιρίες και είμαστε ανοιχτές σε προτάσεις φίλων, γνωστών και, φυσικά, της Fraport Greece, που κάτι παραπάνω ξέρει.
Κάπως έτσι, βρεθήκαμε στις περσινές διακοπές μας στα Χανιά να εξερευνούμε με το ποδήλατό μας μονοπάτια μέσα σε ένα μαγευτικό τοπίο που μάλλον θα το αγνοούσαμε αν, σαν άλλοι Mr. Andrews δεν ακούγαμε την -καλά μάντεψες- Fraport Greece.
Ένα αεροδρόμιο, μία «πύλη» εμπειριών
Βέβαια, όλα αυτά δεν θα μπορούσαμε να τα συζητάμε τώρα αν δεν περνούσαμε την πύλη ενός από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, της κορυφαίας εταιρείας λειτουργίας και διαχείρισης αεροδρομίων με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα. Όχι άλλη μία πύλη αεροδρομίου, βασικά, αλλά μία «πύλη» όπου ξεκινάμε να γράφουμε τα πιο ιδιαίτερα και αξέχαστα travel stories.
Mε το που πατάμε το πόδι μας στο αεροδρόμιο έχουμε, κυριολεκτικά, μία πρώτη επαφή με τον τόπο που επισκεπτόμαστε. Ή, πιο σωστά, αρχίζουμε να είμαστε περίεργοι για τον τόπο που θα μας φιλοξενήσει για λίγες μέρες και ανυπομονούμε να τον ανακαλύψουμε, πάντα με σεβασμό στην αυθεντικότητά του, το περιβάλλον και τους ανθρώπους του.
Αν δεν είχες σκεφτεί όλα αυτά μέχρι τώρα, μάλλον θα τα σκεφτείς όσο βλέπεις τη νέα καμπάνια της Fraport Greece, την οποία υπογράφει η Valuecom, σε παραγωγή της The Stripes και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Σταγκίκα. Θα καταλάβεις, λοιπόν, όχι μόνο ότι τα αεροδρόμια της εταιρείας είναι πύλες αυθεντικών εμπειριών αλλά και ότι συμβάλλουν στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετεί (και όλης της χώρας, φυσικά).
Αν έπρεπε, λοιπόν, να «κρατήσεις» ένα μόνο πράγμα από όλα αυτά, αυτό είναι το ότι όσο πιο πολύ «ακούς» αυτά που έχει να σου πει ένας τόπος, τόσο πιο πολλά αυθεντικά travel stories δημιουργείς.
Δες το βίντεο, γνώρισε τον Mr. Andrews και ξεκίνα το δικό σου ταξίδι στην αυθεντική Ελλάδα:
Για περισσότερες πληροφορίες επισκέψου το Instagram και το LinkedIn της Fraport Greece.