Μπορεί ένα παιχνίδι να σε κάνει δισεκατομμυριούχο σε μια νύχτα; Ο CEO των Labubu πάντως τα κατάφερε

Άρτεμις Σκούφου
Μπορεί ένα παιχνίδι να σε κάνει δισεκατομμυριούχο σε μια νύχτα; Ο CEO των Labubu πάντως τα κατάφερε
Unsplash

Ο κατασκευαστής της κούκλας Labubu ανήκει πλέον στο top 10 των δισεκατομμυριούχων της Κίνας, χάρη στο παιχνίδι που έγινε γρήγορα viral. 

Ο Wang Ning, ιδρυτής και CEO της Pop Mart International Group, μπήκε για πρώτη φορά στην κορυφή των 10 πλουσιότερων ανθρώπων της Κίνας, χάρη στη ραγδαία αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για τα χαρακτηριστικά viral κουκλάκια Labubu της εταιρείας του και είναι πλέον το νεότερο μέλος της ελίτ των δισεκατομμυριούχων της χώρας του.

Φέρνουν γρουσουζιά τα Labubu; Η μαρτυρία στο TikTok και τα σχόλια που -μάλλον- το επιβεβαιώνουν

Ο κατασκευαστής των Labubu έγινε δισεκατομμυριούχος χάρη στις viral κούκλες

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Forbes, ο 38χρονος πλέον κατατάσσεται στην 10η θέση των πλουσιότερων ανθρώπων της Κίνας, με προσωπική περιουσία ύψους 22,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η περιουσία του προέρχεται κυρίως από το ποσοστό του στην Pop Mart, μια κινεζική εταιρεία παιχνιδιών με έδρα το Πεκίνο, των μετοχών της οποίας η αξία έχει εκτοξευθεί φέτος κι ο λόγος φυσικά είναι αυτά τα κουκλάκια που άλλοι λατρεύουν κι άλλοι δυσκολεύονται να κατανοήσουν.

«Ο Wang Ning, ιδρυτής της κατασκευαστικής εταιρείας παιχνιδιών Pop Mart International Group, μπήκε για πρώτη φορά στην κατηγορία των δισεκατομμυριούχων της Κίνας, καθώς τα κουκλάκια Labubu της εταιρείας φεύγουν από τα ράφια των καταστημάτων στην Ασία, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ», ανέφερε το Forbes.

Η εκρηκτική επιτυχία της παιχνιδιάρικης, κουνελοειδούς κούκλας Labubu, που δημιουργήθηκε από τον καλλιτέχνη από το Χονγκ Κονγκ Kasing Lung, έχει μετατρέψει την κούκλα σε εμμονή πολλών ανθρώπων που συλλέγουν τις Labubu.

Διασημότητες όπως η Rihanna και η Dua Lipa έχουν φωτογραφηθεί με τις κούκλες, αυξάνοντας την διεθνή τους απήχηση.

«Είναι σπάνιο για μια πνευματική ιδιοκτησία κόμικ ή παιχνιδιού να σπάσει το πολιτιστικό φράγμα και να γίνει αποδεκτή τόσο από τις ασιατικές κουλτούρες όσο και από τα κυρίαρχα δυτικά ποπ αστέρια και τους αθλητές», ανέφερε η αναλύτρια της Deutsche Bank, Jessie Xu.

Η δημοτικότητα της κούκλας έχει προκαλέσει ασυνήθιστες στρατηγικές μάρκετινγκ. Το Forbes αποκάλυψε ότι η Ping An Bank στην Κίνα άρχισε να προσφέρει κουκλάκια Labubu ως κίνητρα για πελάτες που άνοιγαν νέους λογαριασμούς και κατέθεταν πάνω από 50.000 γουάν (κινεζικό νόμισμα).

Η πρακτική αυτή αργότερα σταμάτησε από τις ρυθμιστικές αρχές, οι οποίες τη θεώρησαν ακατάλληλη προωθητική τακτική.

Με την ισχυρή διεθνή ανάπτυξη της εταιρείας, οι επενδυτικές τράπεζες είναι αισιόδοξες και πράγματι οι κούκλες Labubu έχουν γίνει τόσο διάσημες που φαίνεται να αποφέρουν ακόμη περισσότερα κέρδη στον ιδρυτή της επιχείρησης.

Ο Wang Ning είναι πλέον το νεότερο μέλος της ελίτ των δισεκατομμυριούχων της Κίνας, προσχωρώντας στους κόλπους άλλων μεγάλων επιχειρηματιών όπως ο Zhang Yiming της ByteDance, ο Zhong Shanshan της Nongfu Spring και ο Ma Huateng της Tencent.

Αξιολάτρευτες ή απλά παράξενες;

Οι κούκλες Labubu έγιναν όχι μόνο δημοφιλείς λόγω της εμφάνισής τους, αλλά και λόγω του στοιχείου της έκπληξης και του παιχνιδιού γύρω από τα κουτιά τους, κάτι που ενισχύει την έλξη της στους θαυμαστές και συλλέκτες σε όλο τον κόσμο.

Αρχικά, η δημοτικότητα των Labubu περιοριζόταν στην Κίνα, αλλά η φήμη τους γρήγορα εξαπλώθηκε σε γειτονικές χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας και στη συνέχεια σε δυτικές αγορές. Ο ενθουσιασμός για αυτές οι κούκλες που έχουν γίνει viral στα social media αυξήθηκε το 2024 όταν η Lisa από τους Blackpink άρχισε να δημοσιεύει φωτογραφίες με διάφορες εκδόσεις της Labubu στο Instagram. Ακολούθησαν άλλοι διάσημοι όπως η Rihanna, η Kim Kardashian και η Dua Lipa, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη διεθνή ώθηση.

Ένας ακόμη λόγος που ο κόσμος αγοράζει αυτές τις κούκλες;

Οι Labubu πωλούνται κυρίως σε blind boxes - κουτιά που περιέχουν μια τυχαία κούκλα, πράγμα που προσθέτει ένα στοιχείο τύχης και διασκέδασης για τους συλλέκτες. Το στοιχείο της έκπληξης ενισχύει την ελκυστικότητα της κούκλας, καθώς όσοι την αγοράζουν δεν ξέρουν ποια ακριβώς κούκλα θα βρουν.

Και ας μην ξεχνάμε πως η τιμή αυτής της κούκλας είναι αρκετά προσιτή, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι να θέλουν να ξεκινήσουν συλλογή.