Η γυμναστική της Κατερίνας Καινούργιου για σμιλεμένο κορμί

Ο τρόπος εκγύμνασης που πρέπει να δοκιμάσεις αν θες επίπεδη κοιλιά!

Η Κατερίνα Καινούργιου είναι γυναίκα που αγαπά τη γυμναστική και αφιερώνει αρκετές ώρες μέσα στην εβδομάδα για την βελτίωση της φυσικής της κατάστασης. Ακόμη και τα Σαββατοκύριακά της έχουν μία μικρή «γεύση» από fitness και πραγματικά τη θαυμάζουμε. Ναι, εμείς που με δυσκολία περπατάμε από το κρεβάτι μέχρι τον καναπέ και τούμπαλιν.

Η παρουσιάστρια θέλησε να μοιραστεί με εμάς (aka instagram followers) ένα από τα αγαπημένα της προγράμματα γυμναστικής. Κάνει πιλάτες και έτσι βοηθά το κορμί της να σμιλέψει και να «χτίσει» μύες. Το παρακάτω πρόγραμμα που θα παρακολουθήσεις γυμνάζει κάθε σημείο του κορμιού και αν καταλάβαμε καλά από τη λεζάντα της Κατερίνας, είναι η νέα της fitness αγάπη. Το pilates, άλλωστε, έχει κερδίσει την καρδιά των περισσότερων γυναικών καθώς δεν είναι επίπονος τρόπος εκγύμνασης και έχει διάφορες εναλλαγές σε ασκήσεις. 

Έχεις βαρεθεί το κλασικό γυμναστήριο; Σου έχουμε 8 τέλειες εναλλακτικές!

Αν δεν έχεις δοκιμάσει και εσύ pilates, να το βάλεις στο πρόγραμμα. Summer is... coming!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ