Τα βίντεο του ΟΛΑ και η Λάουρα

Τα βίντεο του ΟΛΑ και η Λάουρα

Πολύτιμο πράγμα το γέλιο στις μέρες μας, ένα βλέμμα πιο ανάλαφρο, πιο παιχνιδιάρικο, ένα γέλιο λυτρωτικό, αναπάντεχο, απρόβλεπτο, όχι βεβιασμένο, από καρδιάς, σαρκαστικό ή καγχαστικό. Δώρο πολύτιμο που τα χείλη μας έχουν πάρει την κάτω βόλτα και τα πρόσωπα μας έχουν πάντα έκφραση πικρίας. Αυτό συμβαίνει τις νύχτες της Δευτέρας στον ΑΝΤ1.

Οι Ράδιο Αρβύλα δίνουν πάσα στον Θέμο Αναστασιάδη και στον Βαγγέλη Περρή και έτσι ξορκίζεται για λίγο το κακό που μας βρήκε. Εχθές για άλλη μια φορά γέλασα πολύ με τα βίντεο του Θέμου. Και δεν μπορώ να μην σταθώ στην ευρηματικότητα των συνεργατών του.

Το σαρδάμ του παθιασμένου Λεωνίδα Γεωργιάδη, που αναθεματίζει τους γιατρούς γιατί παίρνουν «φανελάκι» είναι η αφορμή. Δυο συνεργάτες υποδύονται τον ασθενή και τον γιατρό με την λευκή μπλούζα. Η αστειότητα γίνεται εικόνα. Ο ασθενής βγάζει ένα φανελάκι με μανικάκι και το δίνει στο γιατρό, ο όποιος συνωμοτικά το επεξεργάζεται μη και τον πιάσει και το ΣΔΟΕ για παράνομη διακίνηση φανέλας. Τα τικ και το έντρομο βλέμμα, μονίμως της Όλγας Τρέμη, που μοιάζει να την τρομοκρατεί ο κάμερα μαν κρατώντας από τσεκούρι έως μπαλντά και πριονοκορδέλα;

Η αποδόμηση της υπερπαραγωγής της τηλεόρασης και του αντουανετισμού της, σε μεγέθυνση αμηχανίας, λάθους, πανικού, όλων των συστατικών της. Αν αυτή μοιάζει να μην έχει προβλήματα –στον τρόπο που τα στελέχη της αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και όχι οι εργαζόμενοι, η οι παρουσιαστές της- οι άνθρωποι του ΟΛΑ, τα απογυμνώνουν και μας τα παρουσιάζουν. «Μου χρωστάς δε σου χρωστάω» η μουσική υπόκρουση στον διευθυντή τους. Μπλουζάκια. Κάρτες.

Η υπογράμμιση οφειλών σε όλους αυτούς που δουλεύουν και μας κάνουν να γελάμε, οι μπηχτές γιατί έφυγε η Συνατσάκη απ τον ΑΝΤ1 για το Mega, «άλλη μια επιτυχία του προγράμματος» όπως πέταξε μπηχτή ο Θέμος. Δε το σκύβουν το κεφαλάκι στο Mega, «σπαζομέσηδες»που λεγε και ο Σκαρίμπας δεν είναι.

Τώρα να σχολιάσω για την συμπαρουσιάστρια την Λάουρα, η οποία στην αρχή μου άρεσε, μετά μου την έσπασε διότι έβγαζε μια αλαζονεία και δεν ήξερε τίποτα -οι παρουσιάστριες διαβάζουν για τους καλεσμένους τους ή έστω ρωτάνε πριν βγουν στον αέρα- ενώ σε μια σύγκριση με την Δέσποινα Καμπούρη που χρόνια ήταν δίπλα στον Θέμο, η διαφορά επαγγελματισμού είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Η Δέσποινα ήξερε ποιον έχει απέναντι, αλλά κυρίως έδειχνε σεβασμό στο Αναστασιάδη και στο Θέμο. Διότι ο αυθορμητισμός συχνά κάνει δεσμό με την θρασύτητα.