Η Meghan Markle καταργεί American Riviera Orchard, λανσάρει το As Ever και μας δείχνει την Lilibet

Η Meghan Markle καταργεί American Riviera Orchard, λανσάρει το As Ever και μας δείχνει την Lilibet

Η Meghan Markle ακυρώνει το American Riviera Orchard και λανσάρει το As Ever, αποκαλύπτοντας την ιδιαίτερη σύνδεση με το παρελθόν. 

Η Meghan Markle αποχαιρετά το American Riviera Orchard και καλωσορίζει το νέο όνομα για το lifestyle brand της. Η 43χρονη Δούκισσα του Sussex όχι μόνο έκανε την αποκάλυψη του ονόματος, αλλά εξήγησε και περί τίνος πρόκειται αυτό και την ιδιαίτερη σύνδεση με το παρελθόν.

Ψυχοθεραπεία μετά τη συνεργασία με τη Meghan; Oι αλήθειες του Vanity Fair για τους Sussexes «καίνε»

Το As Ever είναι το νέο lifestyle brand της Meghan Markle

Λίγες ημέρες πριν από το ντεμπούτο της σειράς του Netflix «With Love, Meghan» στις 4 Μαρτίου, η Δούκισσα του Sussex αποκάλυψε το νέο όνομα του lifestyle brand της κι αυτό δεν είναι άλλο από το As Ever. Ξεκινώντας παράλληλα με την επερχόμενη εκπομπή μαγειρικής, κηπουρικής και ψυχαγωγίας, η Meghan μιλά για το επόμενο μεγάλο της βήμα.

https://www.instagram.com/reel/DGM6gmks6fm/

(δες το νέο website εδώ)

Με το που μπαίνεις στο site της Meghan, το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι ένα γραφικό σκηνικό, στο οποίο τραβήχτηκε η φωτογραφία. Σε αυτό, διακρίνεται το δίδυμο μητέρας-κόρης να περπατάει χέρι-χέρι σε έναν καταπράσινο αγρό, με φοίνικες και τον Ειρηνικό Ωκεανό στο φόντο.

Η 43χρονη Meghan και η 3χρονη Lilibet, ντυμένες με λευκά σύνολα, περπατούν ξυπόλητες στο γρασίδι με τα κόκκινα μαλλιά της μικρής να ξεχωρίζουν. Η εικόνα όχι μόνο αναδεικνύει το νέο κεφάλαιο της Meghan, αλλά προσφέρει επίσης μια σπάνια ματιά στην πριγκίπισσα Lilibet, η οποία έχει μεγαλώσει εμφανώς πολύ.

lilly_meghan.jpg

Σήμερα, 18 Φεβρουαρίου, η ίδια μοιράστηκε την είδηση μέσα από ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram με μια σύντομη εμφάνιση του συζύγου της, πρίγκιπα Harry, ο οποίος της λέει: «Γίνεται εγγραφή», καθώς της δίνει το τηλέφωνο.

Φορώντας ένα λευκό πουκάμισο και τζιν, η Meghan Markle άρχισε να μιλά στο βίντεο χαμογελώντας και δείχνοντας ενθουσιασμένη για το νέο της εγχείρημα.

Είμαι σοκαρισμένη που το κρατήσαμε μυστικό για τόσο καιρό. Σε δύο εβδομάδες βγαίνει η εκπομπή μου, για την οποία είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Και επίσης για την επιχείρησή μου, για την οποία νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη περιέργεια.

Η ίδια συνέχισε, λέγοντας: «Πέρυσι, είχα σκεφτεί, "American Riviera, αυτό ακούγεται πολύ ωραίο όνομα". Είναι η γειτονιά μου, είναι ένα παρατσούκλι για την Santa Barbara, αλλά με περιόριζε σε πράγματα που απλώς παρασκευάζονταν και καλλιεργούνταν σε αυτή την περιοχή. Μετά ήρθε το Netflix, όχι μόνο ως συνεργάτης μου στην εκπομπή, αλλά και ως συνεργάτης μου στην επιχείρησή μου, κάτι που ήταν τεράστιο. Οπότε το σκέφτηκα και περίμενα μια στιγμή για να μοιραστώ ένα όνομα που είχα αποφασίσει το 2022, και αυτή είναι η στιγμή, και λέγεται As Ever».

Μπορεί το όνομα να είναι καινούργιο, αλλά η ιδέα πίσω από το brand όχι. Στο βίντεο, η Meghan περιγράφει πώς η νέα της εταιρεία αποτελεί προέκταση του προηγούμενου lifestyle blog της, The Tig.

Μιλώντας για το As Ever, η Meghan Markle εξήγησε:

Το As Ever ουσιαστικά σημαίνει όπως ήταν πάντα, και αν με παρακολουθείτε από το 2014 με το The Tig, ξέρετε ότι πάντα μου άρεσε να μαγειρεύω, να κάνω χειροτεχνίες και να ασχολούμαι με την κηπουρική - αυτό είναι που κάνω. Και δεν ήμουν σε θέση να το μοιραστώ μαζί σας με τον ίδιο τρόπο τα τελευταία χρόνια, αλλά τώρα μπορώ, οπότε καθώς τα πράγματα αρχίζουν να διαδίδονται εκεί έξω, ήθελα να το ακούσετε πρώτα από εμένα.

Η Δούκισσα του Sussex δήλωσε ακόμα πως δε θα μπορούσε να μην έχει στο πρόγραμμά της την μαρμελάδα ό,τι νέο ετοιμάζει. «Φυσικά, θα υπάρχουν κονσέρβες φρούτων, νομίζω ότι όλοι έχουμε ξεκαθαρίσει σε αυτό το σημείο ότι η μαρμελάδα είναι η μαρμελάδα μου. Αλλά υπάρχουν τόσα άλλα προϊόντα που απλά αγαπώ, και τώρα ήρθε η ώρα να τα μοιραστώ μαζί σας. Οπότε ανυπομονώ να τα δείτε. Ευχαριστώ παιδιά».

https://www.instagram.com/reel/DGM6gmks6fm/

Η Meghan Markle εξηγεί περισσότερα για το As Ever

Στη λεζάντα του Instagram που συνοδεύει το βίντεο, η Meghan εξηγεί ακόμη περισσότερα για το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα.

Κάποιοι από εσάς μπορεί να έχετε ακούσει ψιθύρους για το τι έχω δημιουργήσει. Σε δύο εβδομάδες ξεκινάει η σειρά μου στο @netflix - αλλά υπάρχει και κάτι άλλο πάνω στο οποίο δουλεύω. Είμαι ενθουσιασμένη που σας παρουσιάζω το As Ever - ένα brand που δημιούργησα και στο οποίο έχω δώσει την ψυχή μου.

Η Meghan Markle συνέχισε τη λεζάντα, γράφοντας: «Το As Ever σημαίνει "όπως ήταν πάντα" ή κάποιοι λένε ακόμη "με τον ίδιο τρόπο όπως πάντα". Αν έχετε παρακολουθήσει την πορεία μου από την εποχή που δημιουργούσα το The Tig, θα ξέρετε ότι αυτό δεν θα μπορούσε να είναι πιο αληθινό για μένα. Αυτό το νέο κεφάλαιο είναι μια επέκταση αυτού που ήταν πάντα η γλώσσα της αγάπης μου, συνθέτοντας όμορφα όλα όσα αγαπώ - το φαγητό, την κηπουρική, τη διασκέδαση, τη στοχαστική ζωή και την εύρεση χαράς στην καθημερινότητα».

Θα συνεχίσω να μοιράζομαι μαζί σας στοιχεία από τα παρασκήνια εδώ, καθώς ετοιμαζόμαστε για το λανσάρισμα, και ανυπομονώ να πάρετε στα χέρια σας όλα όσα έχουμε δημιουργήσει. Στέλνω πολλή αγάπη...

Όπως πάντα, Meghan.

Η σύνδεση του As Ever με τη Meghan Markle και το παρελθόν

Το όνομα της μάρκας που ανακοίνωσε η Δούκισσα του Sussex παραπέμπει στο The Tig, το blog lifestyle που ξεκίνησε το 2014 ενώ πρωταγωνιστούσε στο Suits. Το 2017 έκλεισε τον ιστότοπο, ενώ έβγαινε με τον πρίγκιπα Harry, χαρακτηρίζοντάς τον «ένα έργο πάθους (η μικρή μου μηχανή που τα κατάφερε)» σε ένα συγκινητικό αποχαιρετιστήριο γράμμα. Με πολλούς τρόπους, το As Ever αντικατοπτρίζει την ιδέα της συνέχειας - που σημαίνει ότι η νέα της εταιρεία και η εκπομπή της συνεχίζουν ακριβώς από εκεί που σταμάτησε το The Tig. Να θυμίσουμε ότι το τελευταίο κάλυπτε όλα τα θέματα μόδας, ομορφιάς, φαγητού και ταξιδιού - και ήταν πολύ παρόμοιο με το Goop.

Η Δούκισσα του Sussex υπονοεί το νέο όνομα της εταιρείας της, κλείνοντας τις λεζάντες στο Instagram με τη φράση «As ever, Meghan», δίνοντας έτσι μία προσωπική και συναισθηματική αίσθηση στο brand της. Το νέο όνομα σηματοδοτεί την αλλαγή από το αρχικό «American Riviera Orchard», το οποίο είχε λανσάρει τον Μάρτιο του 2024, με αναφορά στη Santa Barbara όπου ζει η Meghan με τον Harry και τα δύο τους παιδιά.

Η Meghan Markle πήρε μια σημαντική απόφαση για τη νέα της εκπομπή και το Netflix τη στηρίζει

Η εταιρεία της Δούκισσας του Sussex εστιάζει σε θέματα που αγαπά, όπως η οικογένεια, το μαγείρεμα, η διακόσμηση σπιτιού και η φιλοξενία. Η ίδια είναι ενθουσιασμένη με αυτό το προσωπικό ξεκίνημα και επιθυμεί να μοιραστεί και με τον υπόλοιπο κόσμο το στιλ της και τα πράγματα που αγαπά. Το Instagram της εταιρείας απέκτησε σχεδόν 600.000 ακολούθους, ενώ η Meghan υπέβαλε αιτήσεις για εμπορικά σήματα για προϊόντα όπως διακόσμηση σπιτιού, καλλυντικά και αξεσουάρ για κατοικίδια.

Ας μην ξεχνάμε πως το As Ever, δε θα είναι άσχετο από τη θεματολογία της επερχόμενης εκπομπής της στο Netflix, που θα εστιάζει στην απόλαυση του μαγειρέματος, της κηπουρικής και των φιλικών σχέσεων.