Γιατί πουλάνε, τελικά, οι κακομαθημένοι καλλιτέχνες;

Γιατί πουλάνε, τελικά, οι κακομαθημένοι καλλιτέχνες;

Η αχαριστία των σταρ.

Δεν είναι εύκολο πράγμα να κατηγοριοποιήσεις τους καλλιτέχνες, ούτε γενικά είναι ωραίο να γενικεύεις τους ανθρώπους, αλλά πιστέψτε με οι καλλιτέχνες είναι ένα διαφορετικό σύμπαν, κυρίως εγωκεντρικό που σπάνια έχει σχέση με την πραγματικότητα.

Μια νέα γενιά έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρονιά, κυρίως τραγουδιστών και πολύ λιγότερο ηθοποιών. Πιτσιρίκια και κάποιοι που πιστεύουν ότι είναι πιτσιρίκια, μεγαλώνουν έχοντας βραχεία μνήμη και ξεχνάνε εύκολα και πιστεύουν ότι όλη η κοινωνία τους χρωστάει. Ότι τα Media και οι δημοσιογράφοι είναι κάτι σαν τους ανθρώπους των δημοσίων σχέσεων, ότι είναι ή θα έπρεπε να είναι, υπάλληλοί τους. Θέλουν να μιλάνε όταν εκείνοι μπορούν και βολεύονται, ξεχνάνε να επιστρέψουν πίσω τις κλήσεις και όταν πάρουν τηλέφωνο, αντί για ευχαριστώ, συνήθως θα διαμαρτυρηθούν και θα γκρινιάξουν για κάτι. "Δεν ήταν πολύ ωραία η φωτογραφία στο εξώφυλλο" ή "Ο τίτλος που έβαλες δεν μου άρεσε".

Οι καλλιτέχνες και κυρίως οι τραγουδιστές (ξανά) έχουν ένα κύκλο και μια αυλή ανθρώπων που δεν τους χαλάει χατίρι, που δικαιολογώντας το μισθό τους, συμφωνούν σε όλα, τρέφοντας όλο και περισσότερο το κακομαθημένο κτήνος που μεγαλώνει μέσα τους. Κατά καιρούς διάφοροι μακιγιαζοκομμώτριες έχουν εξελιχθεί σε ισχυρούς πυρήνες επιρροής. (Έχει τύχει συνάδελφος να μιλάει με τη στυλίστα γνωστής σταρ για το πότε, που, αλλά και τι θα πούνε στην συνέντευξη).

Και για να προλάβω τα σχόλια τύπου "φταίει το Lifestyle" και "εσείς που τους δίνετε αξία" και κάτι τέτοια, όχι δεν τους δίνουμε εμείς αξία, εσείς τους δίνετε που τους διαβάζετε και θέλετε να τους βλέπετε και να τους ακούτε. Αν πουλούσαν τα θέματα και οι συνεντεύξεις της Αγνής Μπάλτσα ή της Αλίκης Καγιαλόγλου, όλοι αυτές θα κυνηγούσαμε.

Η διαφορά του ψωνισμένου λένε κάποιοι δεν είναι να θέλει να αγοράσει ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, αλλά να πιστεύει ότι αυτό το αυτοκίνητο του αξίζει (τα αυτοκίνητο είναι τύπου παράδειγμα). Οι εποχές όμως έχουν αλλάξει, γιατί οι υψηλές πωλήσεις συντηρούσαν και την ανάλογη συμπεριφορά... κάποτε, γιατί σήμερα οι πωλήσεις είναι άγνωστη λέξη. Και επειδή σε όλα τα πράγματα υπάρχει λίγο πολύ μια μορφή δικαιοσύνης, ευτυχώς που ζούμε τις εποχές που καλλιτέχνες γίνονται γνωστοί και δημοφιλείς από το Youtube, επειδή πραγματικά ο κόσμος τους γουστάρει -και όχι επειδή εταιρίες, ραδιόφωνα και λοιπά μέσα τους προωθούν- είτε είναι η Ντέμυ, έιτε ο Παντελής Παντελίδης, είτε ο Τζάστιν Μπίμπερ (και οι 3 παραπάνω ξεχώρισαν στο youtube, πριν τους ανακαλύψουν οι παραγωγοί).

Και επειδή όλο το παραπάνω μιλάει για τραγουδιστές να ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφέρομαι σε παραδείγματα λαϊκών ή ελαφρολαϊκών τραγουδιστών που συνήθως είναι και τα εύκολα θύματα. Υπάρχουν και παρά πολλοί του λεγόμενου ποιοτικού και υπάρχουν και, δόξα τω θεώ, πολλές εξαιρέσεις.