Πώς οι «σταρ» αυτοδιαφημίζονται με καβγάδες και τσαμπουκάδες στο twitter

Πώς οι «σταρ» αυτοδιαφημίζονται με καβγάδες και τσαμπουκάδες στο twitter

Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχερώνα.

Κάθε εποχή έχει τη μόδα της. Παλιά η μόδα ήταν να κάνεις τον πλούσιο. Μετά η μόδα ήταν να κάνεις τον οικογενειάρχη. Να φωτογραφίζεσαι στο σπίτι με τα παιδιά και να μιλάς για την οικογενειακή ευτυχία. Μόδα ήταν επίσης να περιφέρεις το τέλειο σώμα σου και πρόσφατα σε μεγάλο τρέντ αναδείχθηκαν οι εξομολογήσεις των αστέρων για τα οικονομικά τους προβλήματα και τις επισκέψεις τους στον ψυχαναλυτή.

Τις τελευταίες μέρες φαίνεται ότι έχει ξεκινήσει όμως μια καινούργια μόδα. Η μόδα του καβγά. Celebrities ξεκατινιάζονται μέσα από συνεντεύξεις και κυρίως μέσα από το twitter τους κάνοντας αγώνα για το ποιος θα πει την πιο πετυχημένη ατάκα. Ο Γιώργος Τσαλίκης με την τηλεκριτικό Αφροδίτη Γραμμέλη, ο Τάσος Χαλκιάς που επιτίθεται στην Μακρυπούλια, ο Αϊβάζης με τον Σίλα Σεραφειμ που τον είπε ατάλαντο και κακό ηθοποιό κι όλα αυτά από χθες μέχρι σήμερα. Μέσα σε 24 ώρες ένα σωρό κόσμος μπήκε στην διαδικασία να κράζει, να απαντάει και να ανταπαντάει ενώ οι ειδήσεις των καβγάδων αναπαράγονται από όλα τα sites ανακηρύσσοντας τους πρωταγωνιστές τους σε πρόσωπα της πρώτης γραμμής της σελεμπριτοεπικαιρότητας. Που θα πει ότι μετά τους καλούν τα κανάλια, τα περιοδικά και οι εφημερίδες για να σχολιάσουν το σχόλιο που είχαν κάνει στο σχόλιο κάποιου άλλου γι αυτούς. Έχουν κανένα νόημα όλα αυτά; Απολύτως κανέναν. Απλά προφανώς οι έλληνες celebrities σκέφτηκαν ότι αφού ο κόσμος δεν ασχολείται μαζί τους θα ασχολούνται ο ένας με τον άλλον. Κι ό,τι γίνει.