Η Leo Athens παρουσιάζει τη νέα καμπάνια “Lenor Αέρας Φρεσκάδας”

Η Leo Athens παρουσιάζει τη νέα καμπάνια “Lenor Αέρας Φρεσκάδας”

Μια ιστορία εμπνευσμένη από την ελληνική εξοχή.

Η Leo Athens υπογράφει τη νέα, αποκλειστικά σχεδιασμένη για την ελληνική αγορά, καμπάνια για το υπερσυμπυκνωμένο Lenor Αέρας Φρεσκάδας. Εμπνευσμένη από την ελληνική φύση, η καμπάνια αποτυπώνει μια απλή αλλά βαθιά οικεία αλήθεια: όσο κι αν αγαπάμε τη ζωή στην πόλη, τίποτα δεν συγκρίνεται με τη φρεσκάδα των ρούχων που έχουν στεγνώσει στην ελληνική εξοχή.

Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται μια γυναίκα που, κουρασμένη από τις μυρωδιές της πόλης στα ρούχα της, ανακαλύπτει το νέο Lenor Αέρας Φρεσκάδας με τεχνολογία Fresh Air. Ένα προϊόν που χαρίζει στα ρούχα αίσθηση και άρωμα φρεσκάδας, σαν να στέγνωσαν στον καθαρό αέρα της υπαίθρου.

Η βασική ιδέα της καμπάνιας εικονογραφείται μέσα από μια ατελείωτη μπουγάδα που ξεκινά από ένα αθηναϊκό μπαλκόνι και «ταξιδεύει» πάνω από γραφικά ελληνικά τοπία, εκεί όπου ο καθαρός αέρας χαρίζει στα ρούχα μια μοναδική αίσθηση φρεσκάδας. Η νέα σειρά Lenor Αέρας Φρεσκάδας κυκλοφορεί σε τρεις μοναδικές αρωματικές εκδοχές, όλες εμπνευσμένες από την ελληνική φύση.

Η καμπάνια, σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα και παραγωγή της Topcut Modiano, θα προβληθεί σε τηλεόραση, YouTube, Programmatic καμπάνιες, META, TikTok, καθώς και σε καταστήματα, στο πλαίσιο in-store marketing ενεργειών.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να δείτε το διαφημιστικό 30’’ TVC και το Key Visual (KV) της καμπάνιας στους παρακάτω συνδέσμους:

30s TVC for Lenor Αέρας Φρεσκάδας

KV for Lenor Αέρας Φρεσκάδας

DPG Network