H αποστομωτική απάντηση εταιρείας που κατηγορήθηκε ότι προσβάλει το θεσμό της οικογένειας

Γωγώ Φούντα
H αποστομωτική απάντηση εταιρείας που κατηγορήθηκε ότι προσβάλει το θεσμό της οικογένειας

Δείτε και τα 2 σποτ και τα συμπεράσματα δικά σας

Η κοινωνία, ο κόσμος, εμείς οι ίδιοι αλλάζουμε και εξελισσόμαστε με το πέρασμα των χρόνων, κάτι που φυσικά είναι και η ουσία της ίδιας μας της ύπαρξης! Αυτό ακριβώς ήθελε να τονίσει και να αναδείξει η διάσημη εταιρεία κράκερ Honey Maid, η οποία δημιούργησε ένα τρυφερό και πρωτότυπο τηλεοπτικό σποτ!

Μιας και η συγκεκριμένη μάρκα κράκερ, συντροφεύει την αμερικανική οικογένεια, εδώ και δεκαετίες, θέλησαν να περάσουν το μήνυμα, ότι παρόλο που ακόμη και η φύση και η σύσταση της ίδιας της οικογένειας μπορεί πια να έχει αλλάξει, αυτό που δεν θα αλλάξει ποτέ, είναι η αγάπη όλων των μελών για το συγκεκριμένο προιόν.

Σε μία προσπάθεια φυσικά να αναδείξουν την αλλαγή αυτή, πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οικογένειες οι οποίες διαφέρουν από τα συνηθισμένα πρότυπα. Πρόκειται λοιπόν για ομόφυλους γονείς ή γονείς διαφορετικού χρώματος και φυλής, τους οποίους φυσικά τους ενώνουν 2 βασικά πράγματα: Η μεταξύ τους αγάπη και φυσικά η αγάπη για τα παιδιά τους.

Παρόλο που το μήνυμα ήταν σαφές, τρυφερό και γιόρταζε κυρίως την αγάπη και την οικογενειακή αφοσίωση, πολλοί ήταν εκείνοι που διαμαρτυρήθηκαν και χαρακτήρισαν το σποτ αηδιαστικό και ασεβές! Έπειτα από αυτό λοιπόν, η εταιρεία, δημιούργησε ένα νέο σποτ-απάντηση, και αν κρίνουμε από το ακόμα πιο συγκινητικό μήνυμα, μάλλον έκανε τα στόματα των επικριτών να κλείσουν για τα καλά.

Δείτε το πρώτο σποτ εδώ

Διαβάστε ακόμη:

Πατέρας και κόρη «παντρεύτηκαν» σε μια ιδιαίτερα γλυκιά τελετή

Θέλεις να στείλεις σέξι φωτό στον καλό σου;Αυτή η διαφήμιση θα σε κάνει να το ξανασκεφτείς