Την λένε Milla Sofia, είναι για πάντα 19, έχει 97k followers και είναι ψεύτικη

Την λένε Milla Sofia, είναι για πάντα 19, έχει 97k followers και είναι ψεύτικη

Η influencer Milla Sofia κατακτάει τα social media και έχει ένα βασικό χαρακτηριστικό: είναι δημιούργημα AI.

Στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο των social media και της κουλτούρας των influencer, ένα νέο αστέρι έχει αναδειχθεί στο προσκήνιο. Γνώρισε την Milla Sofia, τη 19χρονη ξανθιά με σχεδόν 100.000 followers στο TikTok. Η Milla Sofia δεν είναι η μέση influencer σου γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει… κυριολεκτικά.

Milla Sofia: Η virtual influencer που επαναπροσδιορίζει τα όρια της μόδας και της τεχνολογίας

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή "εικονική influencer" (virtual influencer) και μοντέλο που ζωντανεύει μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.

Celebrity What If εικόνες που έγιναν viral: Το ΑΙ μας δείχνει πώς θα ήταν παιδιά διασήμων

Η κατάδυση στο ψηφιακό βασίλειο της Milla Sofia είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι, καθώς οι δημιουργοί της συνδυάζουν επιδέξια την τεχνολογία αιχμής με τις τάσεις του σήμερα. Από την εικονική της έδρα, προσκαλεί τους follower της να εξερευνήσουν τη διασταύρωση της μόδας, της τεχνολογίας και της απεριόριστης δημιουργικότητας.

Παρόλο που η πρώτη της ανάρτηση στο Instagram και το ανέβασμα στο TikTok χρονολογούνται από τον Νοέμβριο του 2022, το περιεχόμενο της Milla Sofia έχει παραμείνει σταθερό, με τις εικόνες να γίνονται όλο και πιο ρεαλιστικές με την πάροδο του χρόνου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όποιος χειρίζεται τους social media λογαριασμούς της Sofia, αναφέρει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για δημιουργία AI.

Τα βίντεο της στο TikTok παρουσιάζουν συναντήσεις με άτομα όπως ο Elon Musk, ενώ η "στολή γραφείου" της επιδεικνύει έναν τολμηρό συνδυασμό δαντελένιου σουτιέν και σακάκι, όλα αυτά συνοδευόμενα από λεζάντες που υπενθυμίζουν στους θεατές ότι οι εικόνες είναι "συνθετικές".

"Ελάτε μαζί μου σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι, καθώς εμβαθύνουμε στη μαγευτική συγχώνευση της τεχνολογίας αιχμής και της διαχρονικής κομψότητας", γράφει η ιστοσελίδα της Sofia. "Ας ξεκινήσουμε μαζί μια εξερεύνηση της ενδιαφέρουσας διασταύρωσης της μόδας, της τεχνολογίας και της απεριόριστης δημιουργικότητας".

Ορισμένες εικόνες, όπως τα περιστασιακά "μπερδεμένα δάχτυλα", προδίδουν το γεγονός ότι τα οπτικά στοιχεία της Milla Sofia είναι προϊόν που δημιουργήθηκε από την τεχνητή νοημοσύνη. Το site της δηλώνει περήφανα τη συνεχή εξέλιξή της, η οποία τροφοδοτείται από εξελιγμένους αλγόριθμους και ανάλυση δεδομένων. Με μια τεράστια βάση γνώσεων προγραμματισμένη στην εικονική της υπόσταση, παραμένει ενήμερη για τις τελευταίες τάσεις της μόδας, τις γνώσεις της βιομηχανίας και τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Η Milla δεν είναι η μόνη

Αναφορά του 2021 διαπίστωσε ότι η τεχνητής νοημοσύνης δημιουργημένη influencer Rozy, φτιαγμένη από τη νοτιοκορεατική εταιρεία Sidus Studio X το 2020, εξασφάλισε πάνω από 100 χορηγίες και εγκρίσεις από brands κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους της ύπαρξής της στο Instagram.

"Στις μέρες μας, οι διασημότητες μερικές φορές αποσύρονται λόγω σχολικών, βίαιων, σκανδάλων ή διαμάχης για εκφοβισμό", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Sidus Baek Seung Yeop σε δελτίο Τύπου για τον εορτασμό της επιτυχίας της Rozy. "Οι εικονικοί άνθρωποι έχουν μηδενικά σκάνδαλα για να ανησυχούν".

https://www.instagram.com/p/CughHmrL0_z/

H Rozy και η Sofia επίσης δεν γερνούν ποτέ, μπορούν να πάνε οπουδήποτε και να κάνουν οτιδήποτε και να παρέχουν το έργο τους σε λιγότερο χρόνο από ό,τι θα έκανε ένας άνθρωπος και, ανάλογα με το πώς λειτουργεί η νομισματοποίηση για τους εικονικούς influencers, με πολύ λιγότερα χρήματα.

"Όσον αφορά επίσης τη διαφήμιση, μια μελέτη διαπίστωσε ότι το 84% των μελών της Gen Z που ερωτήθηκαν δεν εμπιστεύονται τους influencers για συστάσεις προϊόντων. Αλλά την ίδια στιγμή, το 79% των ερωτηθέντων της Gen Z δήλωσαν ότι οι αγοραστικές τους συνήθειες και αποφάσεις επηρεάζονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης."

Η εμφάνιση εικονικών influencers όπως η Milla Sofia και των Vtubers εγείρει ενδιαφέροντα ερωτήματα σχετικά με τη φύση των διαδικτυακών προσωπικοτήτων και το μέλλον του influencer marketing. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται και η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται πιο εξελιγμένη, μπορούμε να περιμένουμε ότι οι virtual influencers θα θολώσουν ακόμη περισσότερο τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και εικονικότητας.

Barbiemania και στο παλάτι: Βασιλιάς Κάρολος και Βασίλισσα Καμίλα γίνονται κούκλες