Αυτό το καλοκαίρι, οι πιο viral στιγμές σου δεν ανεβαίνουν πουθενά
Αλήθεια, πόσες φορές έχεις πιάσει τον εαυτό σου να «ζει» μια στιγμή μόνο μέσα από την οθόνη του κινητού; Σαν να μετράει περισσότερο να τη δείξεις παρά να τη ζήσεις.
Αν ρωτήσεις εμάς, πάντως, θα σου πούμε «πολλές». Και όμως, κάπου εκεί έξω -σε μια παραλία με φίλους, σε ένα πάρτυ κάτω από τον καλοκαιρινό ουρανό, σε μια αυθόρμητη μάζωξη με μουσική και παγωμένες μπίρες- υπάρχουν στιγμές που δεν χρειάζονται φίλτρα, ούτε likes. Χρειάζονται μόνο εσένα, εκεί, παρούσα.
Για να το καταλάβεις, αρκεί να κάνεις μια βόλτα πίσω σε εκείνα τα καλοκαίρια που μοιραζόσουν δωμάτιο, φαγητό και μπίρα με την καλύτερή σου φίλη. Ναι, εκεί που κάνατε σχέδια, λέγατε τα πάντα, ξενυχτούσατε με έρωτες και χαιρόσασταν με το τίποτα. Τότε που οι αναμνήσεις δεν έμπαιναν σε stories, αλλά στην… καρδιά σου.
Γιατί το καλοκαίρι ζητά να ζήσεις κάθε στιγμή. Αυτή ακριβώς την αυθεντικότητα και τις αληθινές, offline στιγμές μάς θυμίζει η Heineken με τη νέα της καμπάνια.
Οι στιγμές που μένουν στην καρδιά, όχι στο gallery
Με το μήνυμα «Τις καλύτερες στιγμές τις ζεις, δεν τις βλέπεις στην οθόνη», η Heineken μας προσκαλεί να δημιουργήσουμε και άλλες αναμνήσεις κοιτώντας τα μάτια των ανθρώπων δίπλα μας και όχι την οθόνη του κινητού μας.
Και ξέρεις κάτι; Το μήνυμα που θέλει να περάσει δεν είναι απλώς ρομαντικό, είναι και απόλυτα επίκαιρο. Βλέπεις, στην Ελλάδα, το 90% των ενηλίκων δηλώνει ότι περνάει την περισσότερη ώρα της ημέρας στο κινητό του, ενώ το 51% της Gen Z παραδέχεται ότι αφιερώνει 5 έως 10 ώρες ημερησίως στην οθόνη. Αν αυτό δεν είναι ένα «καμπανάκι» για το πόσο χρειαζόμαστε ένα ψηφιακό detox, τότε τι είναι;
Και επειδή η HEINEKEN βλέπει μπροστά έχει ήδη βρει το must-try ψηφιακό detox εργαλείο του καλοκαιριού. Ο λόγος για το Boring Mode, μια εφαρμογή που μας βοηθάει να ανακαλύψουμε πως υπάρχει περισσότερη ουσία στην κοινωνική μας ζωή όταν υπάρχει λιγότερο κινητό. Διαθέσιμη σε iOS και Android, το app της Heineken κλείνει social media και emails και ανοίγει τον δρόμο για να ζήσουμε τις βραδινές εξόδους όπως τους αξίζουν και να επανασυνδεθούμε με τον κόσμο γύρω μας.
Από τα stories στις ιστορίες που μένουν
Δεν λέμε, ένα app όπως το Boring Mode είναι χρήσιμο αλλά οι δυνατές εμπειρίες είναι αυτές που μένουν. Και η Heineken το απέδειξε με τον πιο έξυπνο (και viral) τρόπο.
Στο πολυαναμενόμενο show των Keinemusik, όταν όλοι σήκωσαν τα κινητά τους για το κλασικό story, έγινε κάτι απρόσμενο. Στις οθόνες τους εμφανίστηκε το μήνυμα «Κράτα τη στιγμή στη μνήμη σου, όχι στο κινητό σου» και ξαφνικά όλοι κοιτούσαν όχι μέσα από τον φακό, αλλά κανονικά ο ένας τον άλλον, δημιουργώντας τις πιο αληθινές εμπειρίες. Αυτές που δεν χρειάζονται story για να έχουν αξία.
Κάτι αντίστοιχο, χωρίς hidden messages, συνέβη και στο This is Athens Festival, όπου παρουσιάστηκε η καμπάνια της Heineken δημιουργώντας έναν νέο, πιο ουσιαστικό διάλογο γύρω από την τεχνολογία και την ανθρώπινη επαφή. Στο φινάλε, στο μεγάλο closing party της Αθήνας, αποκαλύφθηκε και το Boring Phone: Μια ειδικά σχεδιασμένη, «βαρετή» συσκευή (ναι, σου έχουμε ξανά μιλήσει για αυτή), με τα απολύτως απαραίτητα. Καμία ειδοποίηση, καμία εφαρμογή, καμία απόσπαση. Μόνο χώρος για βλέμματα, live στιγμές και επιστροφή στα «θυμάσαι τότε που…». Εκεί αλλά και μέσα από έναν ειδικά σχεδιασμένο microsite, 100 τυχεροί το απέκτησαν πρώτοι, παίρνοντας μια γεύση από ένα καλοκαίρι που δεν χρειάζεται φίλτρα για να είναι αυθεντικό.
Το καλοκαίρι οφείλει να είναι ξέγνοιαστο και αυθόρμητο και η νέα καμπάνια της Heineken μάς το υπενθυμίζει. Ερωτεύσου, λοιπόν, ξανά την εποχή εκείνη που έμενες με τις ώρες στα πρώτα φιλιά, στις πρώτες αγκαλιές και στα πρώτα «Σ’ αγαπώ» και φρόντισε η εποχή αυτή να είναι γεμάτη με αυθεντικές στιγμές που ζεις με όσους αγαπάς. Στιγμές που δεν χρειάζεται να ανέβουν για να έχουν αξία.
Κατέβασε το boring mode app εδώ