MISKO σημαίνει Ελλάδα: 86 χρόνια με τα πιο αγαπημένα μας ζυμαρικά

MISKO σημαίνει Ελλάδα: 86 χρόνια με τα πιο αγαπημένα μας ζυμαρικά

Η απίθανη ιστορία και όλοι οι λόγοι που μετέτρεψαν την MISKO σε μια από τις σημαντικότερες παρακαταθήκες της ελληνικής ιστορίας.

Τα μακαρόνια ήταν είναι και θα είναι μια από τις μεγαλύτερες αγάπες των Ελλήνων και ένα, αν όχι το απόλυτο, από τα φαγητά που μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα, «ζεστά», σαν στο σπίτι μας. Και αν αυτό ισχύει ούτως ή άλλως για όλα τα ζυμαρικά, στην περίπτωση των ζυμαρικών MISKO η αγάπη γίνεται ακόμα πιο βαθιά!

Και πώς όχι άλλωστε, όταν εδώ και 86 χρόνια η ΜISKO βρίσκεται πίσω από κάθε πιάτο λαχταριστής μακαρονάδας που τρώμε μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά για να νιώσουμε καλύτερα, πίσω από κάθε κοφτό μακαρονάκι με τυρί που δίνουμε στα παιδιά μας επειδή είναι το αγαπημένο τους φαγητό, πίσω από κάθε τραπέζι με σουφλέ ζυμαρικών και μακαρονόπιτες που ετοιμάζουμε για τους φίλους μας, αλλά και πίσω από χιλιάδες Έλληνες γεωργούς που φροντίζουν να έχουμε εμείς κάθε μέρα στο πιάτο μας ζυμαρικά άριστης ποιότητας.

Όλα άρχισαν το 1927 στον Πειραιά, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης ξεκινούν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών. «Βαφτίζουν» τη μεσοπολεμική επιχείρησή τους ΜΙΣΚΟ, από τα αρχικά των ονομάτων τους, και αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους. Πολύ σύντομα, μέσα από τη διαδρομή τους στις γειτονιές του Πειραιά και της Αθήνας γράφουν την αρχή μίας από τις πιο συναρπαστικές σελίδες στην ελληνική επιχειρηματική, διαφημιστική και γαστρονομική ιστορία, αλλά και στην ελληνική διατροφή γενικότερα. Tο 1953 η εταιρία περνάει στα χέρια του διορατικού Ελευθέριου Μαντζίκα και χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του τα ζυμαρικά MISKO γίνονται τα ελληνικά ζυμαρικά που όλα αυτά τα χρόνια θρέφουν γενιές και γενιές Ελλήνων του ελλαδικού χώρου αλλά και της ομογένειας. Η MISKO γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της τη δεκαετία του '50.

Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι... MISKO
Η MISKO έχει συνδέσει το όνομα της με μία κλασική μορφή που τη συνοδεύει στο μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της: τον Ακάκιο. Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του και πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα. Η καμπάνια με τον Ακάκιο, είναι μια από τις πιο γνωστές της Ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια τον Ακάκιο ενσαρκώνει ο γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.

Πέρα όμως από την αναμφίβολα ποιοτική υπεροχή της, την τεχνογνωσία και τις καινοτομίες της, η MISKO βρίσκεται στις καρδιές όλων των Ελλήνων χρόνια τώρα και για έναν άλλο πολύ σημαντικό λόγο. Τον σεβασμό και την αγάπη που δείχνει για την χώρα. Τα ζυμαρικά MISKO παράγονται στην Ελλάδα μέσα σε κλειστές συνθήκες παραγωγής σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο, ένα από τα πιο σύγχρονα και μεγαλύτερα της Ευρώπης, αν αναλογιστεί κανείς ότι παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά το χρόνο που αντιστοιχούν σε 550.000.000 πιάτα. Για τον γεωργό που προμηθεύει το σιτάρι του, τους περισσότερους από 200 εργαζόμενους στον Μύλο του Βόλου και το εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτίας αλλά και για χιλιάδες οικογένειες, η MISKO είναι κομμάτι της καθημερινότητας, αλλά και κομμάτι της καλής Ελλάδας που αγαπάμε. Για τους χιλιάδες Έλληνες ομογενείς η γεύση των ζυμαρικών MISKO, το πακέτο με τον Ακάκιο και η μυρωδιά του φρεσκομαγειρεμένου φαγητού είναι ένα κομμάτι της ταυτότητας που ενώνει όλους τους Έλληνες, των εθίμων που στηρίζουν τους δεσμούς τους με την Ελλάδα.

Αν νομίζατε, ωστόσο, πως μάθατε τα πάντα για την MISKO, περιμένετε, υπάρχουν κι άλλα. Συγκεντρώσαμε μια λίστα με trivia και μικρά αλλά τρομερά ενδιαφέροντα γεγονότα που στο σύνολό τους έκαναν την MISKO την θρυλική εταιρεία που είναι σήμερα και σας την παρουσιάζουμε παρακάτω. Γι᾽ αυτό, για όλους τους λόγους που αναφέραμε νωρίτερα και όσους διαβάσετε στη συνέχεια, η MISKO είναι μία από τις πλέον αγαπητές μάρκες στην Ελλάδα και έχει καταφέρει να υπογράψει όχι μόνο την ιστορία του κλάδου της και της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο σύνολό της, αλλά και της ποιότητας ζωής που αξίζουμε να έχουμε όλοι.

  • Το πρώτο λογότυπο της ΜISKO απεικόνιζε την Ακρόπολη.
  • Την εποχή των Μιχαηλίδη και Κωνσταντίνη τα μακαρόνια MISKO είχαν αποσπάσει 47 χρυσά βραβεία διεθνών εκθέσεων.
  • Οι πρώτες αφίσες της MISKO έκαναν πάταγο λέγοντας ότι τα μακαρόνια MISKO βγάζουν «2 πιάτα παραπάνω στο κιλό», ότι τα παιδιά «λατρεύουν τη μανούλα που τους μαγείρεψε μακαρόνια ΜΙΣΚΟ» και ότι «420.000 πιάτα ΜΙΣΚΟ σερβίρονται ημερησίως στην Ελλάδα».
  • Οι Ελευθέριος Ματζίκας, Εμμανουήλ Παπαναστασίου και Εμμανουήλ Θεοδωράκης αγόρασαν τη ΜISKO το 1953 δαπανώντας 10.000 δρχ της εποχής εκείνης.
  • Η MISKO άλλαξε τα δεδομένα στα ζυμαρικά δημιουργώντας την πρωτοποριακή Σπαγγετίνι MISKO με αυγά το 1962.
  • H MISKO από νωρίς ταξίδευε σε όλο τον κόσμο και ήδη το 1979 επιβραβεύεται για τις εξαγωγικές της προσπάθειες στις χώρες της Μέσης Ανατολής, της Ασίας και της Αφρικής με το διεθνές βραβείο «Χρυσός Ερμής».
  • Η MISKO είναι η πρώτη ελληνική μάρκα που έφερε τις παραδοσιακές γεύσεις απ' όλη την Ελλάδα στο καθημερινό τραπέζι.
  • Τα ζυμαρικά MISKO απολαμβάνουν αναγνωρισιμότητα που φτάνει το 100%.
  • Η MISKO διαθέτει πάνω από 55 σχήματα ζυμαρικών.
  • Η MISKO εξάγεται από την Ελλάδα σε 35 χώρες.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα της MISKO στο facebook.