Oι MI-RŌ μέσα από τη νέα τους συλλογή Υψηλής Ραπτικής μας ταξίδεψαν στον «Κήπο του Καλού& του Κακού»

Νεραϊδένιες διαφάνειες και ‘δηλητηριώδεις’ μεταλλικές λάμψεις, η αθωότητα των παστέλ και η σκοτεινή γοητεία του μαύρου, του κόκκινου της Βουργουνδίας και του μωβ, το μυστηριώδες βελούδο και το ανάλαφρο τούλι, κατέκλυσαν το Ωδείο Αθηνών χθες το βράδυ.

Σε έναν χώρο όπου επικρατεί το industrial στοιχείο, το σχεδιαστικό δίδυμο των Δημήτρη Μαστρόκαλου & Γιάννη Ράπτη εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά όχι μόνο τον κόσμο της μόδας, αλλά και πολλούς φίλους από τον επιχειρηματικό και καλλιτεχνικό χώρο. Το παρατεταμένο χειροκρότημα στο τέλος της επίδειξης για το Φθινώπορο-Χειμώνας 2017-2018 έκανε την βραδιά μαγική.
Οι MI-RŌ, δημιούργησαν μια συλλογή η οποία βασίζεται στις έντονες αντιθέσεις, και στη δημιουργία μια σειράς χαρακτήρων με δραματικά στοιχεία.
PAN 1810
Άλλοτε κοντά στο σώμα και άλλοτε σε μεγάλα σχήματα, με ιδιαίτερη έμφαση στη μέση και μια πλειάδα από ενδιαφέροντα ντεκολτέ, οι νυχτόβιες φιγούρες των σχεδιαστών σάς προσκαλούν να ζήσετε ένα ονειρικό σενάριο. Tα sur mesure ανδρικά που παρουσιάστηκαν στο show φτιάχτηκαν εξ ολοκλήρου σε διαφορετικές ομιχλώδεις αποχρώσεις του γκρι. Κεντημένα με μοτίβα από χρυσάνθεμα, τα υπερμεγέθη σακάκια και παλτό έρχονται σε έντονη αντίθεση με τα κοντά στενά παντελόνια, μια πρόταση που ταξιδεύει τον θεατή πίσω στα Λονδρέζικα 80ς και το κίνημα του Νεορομαντισμού. 
PAN 1992
Το styling των μαλλιών ανέλαβε ακόμη μία χρονιά η Wella Professionals, με προϊόντα από τη must-have επαγγελματική σειρά styling #EIMI. Tα χτενίσματα εμπνεύστηκαν από τις έντονες αντιθέσεις & τον δυνατό χαρακτήρα της συλλογής, ολοκληρώνοντας το εντυπωσιακό στιλ των μοντέλων. Τα look ανέδειξε ο συνδυασμός έντονης χωρίστρας με μία ανάλαφρη κίνηση στα μήκη ενώ στην κορυφή κυριάρχησε μία glam πινελιά λάμψης από glitter.
PAN 2245

Ιnfo:
Την παραγωγή ανέλαβε το Athens Exclusive Designers Week. 
Την επικοινωνία η AD Communications.
Τα ειδικά σχεδιασμένα για την βραδιά υποδήματα του show ήταν από την εταιρία Sante, τα καλσόν απο την Calzedonia, το μακιγιάζ των μοντέλων επιμελήθηκε η Shiseido, τα νύχια το NYXI-NYXI, ενώ τα ζαχαροπλαστεία Fresh προσέφεραν τα υπέροχα γλυκά στους καλεσμένους. 

O εξοπλισμός του backstage παραχωρήθηκε από την εταιρία Verona Events

  • Σίσση Φειδά – Αλέξανδρος Λεμονής
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ