H Cindy Crawford και η Kaia Gerber δείχνουν ολόιδιες στην ίδια καμπάνια, με 30 χρόνια διαφορά!

H Cindy Crawford και η Kaia Gerber δείχνουν ολόιδιες στην ίδια καμπάνια, με 30 χρόνια διαφορά!

H oμοιότητά τους είναι απλά απίστευτη.

hbz cindy crawford kaia gerber versace embed 1513695058
hbz cindy crawford kaia gerber versace 1513695821

H κόρη της Cindy Crawford, Kaia Gerber είναι η μεγαλύτερη αποκάλυψη στο χώρο της μόδας για τη χρονιά που φεύγει, με κορυφαία της στιγμή το πρώτο της walking στην Eβδομάδα Mόδας, τον περασμένο Σεπτέμβρη, στο Μιλάνο. Παρά το γεγονός ότι έχει αρχίσει να κάνει τα δικά της βήματα σε αυτήν τη βιομηχανία, οι συγκρίσεις με τη μητέρα είναι αναπόφευκτες και δεν περιορίζονται στην εκπληκτική ομοιότητα της εξωτερική τους εμφάνισης. Η πιο πρόσφατη αφορμή δόθηκε με τη συμμετοχή της Gerber στην τελευταία καμπάνια του Οίκου Versace. Αφού μοιράστηκε στο Μιλάνο την πασαρέλα με τη μητέρα της για το show του γνωστού οίκου, συμμετείχε και στις διαφημίσεις του brand δίπλα στο πλευρό των supermodels Naomi Campbell και Christy Turlington, με τις οποίες είχε φυσικά συνεργαστεί και η Crawford στα 90’s.

Η 16χρονη Gerber φορά t-shirt με logo και παντελόνι σε απαλές αποχρώσεις του μπλε και τα συνδυάζει με μία mini bag και με ένα χρυσό μενταγιόν. Ωστόσο, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του look της είναι το γεμάτο όγκο χτένισμά της, το οποίο θύμισε σε πολλούς τη διαφήμιση που είχε κάνει η μητέρα της για το ίδιο brand πριν από το 30 ολόκληρα χρόνια. Αν παρατηρήσουμε τις δύο λήψεις πιο καλά, θα δούμε ότι μαμά και κόρη μοιάζουν μέχρι και στις εκφράσεις του προσώπου (το σήκωμα των φρυδιών ή το ελαφρά ανοιχτό στόμα). Είτε όλο αυτό ήταν αποτέλεσμα συνειδητής προσπάθειας, προκειμένου να η κόρη να «τιμήσει» τη μητέρα της, είτε απλώς προέκυψε λόγω της εξαιρετικής ομοιότητας των δύο μοντέλων, η ουσία είναι πως το αποτέλεσμα είναι απόλυτα ταιριαστό με το μήνυμα της καμπάνιας, η οποία θέλει να τονίσει την ιστορικότητα του brand κλείνοντας δημιουργικά το μάτι στο παρελθόν και κοιτώντας με φαντασία προς το μέλλον. «Αυτή η καμπάνια αναπαριστά τη σύνεση ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν. Για να οικοδομήσεις το μέλλον σου οφείλεις να γνωρίζεις ποιος είσαι και από πού προέρχεσαι», δήλωσε σχετικά η Donatella Versace, η οποία είχε την καλλιτεχνική διεύθυνση της όλης καμπάνιας. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο φωτογραφήθηκαν δίπλα-δίπλα νέα ανερχόμενα μοντέλα, ανάμεσα σε αυτά και η Gerber, και εμβληματικά supermodels.