Ποιο γνωστό brand έκανε casting για τη νέα του καμπάνια μέσω Instagram;

Και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό.

Αν έχουμε μάθει κάτι μέτα βεβαιότητας το 2018 είναι πως τα social media είναι το πιο δυνατό εργαλείο σε ό,τι αφορά τη μόδα. Αυτό μέχρι στιγμής μπορείς να το μετέφραζες μόνο σε πωλήσεις, σε όλο και αυξανόμενο αγοραστικό κοινό, στην «άνοδο και στην πτώση» Ιnfluencers. Μέχρι που ήρθε η νέα καμπάνια του αμερικάνικου, sporty brand, Abercrombie & Fitch να μας δείξει πώς η «παντοδυναμία» των social media έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο, δείχνοντας πάλι το πόσο ισχυρή είναι στη βιομηχανία της μόδας. Το label έκανε το casting για τη διαφημιστική του εκστρατεία για τη σεζόν F/W 2018-19 μέσα από το Instagram! H ενέργεια είχε τίτλο «Do it in Denim» και μέσα από τις αναρτήσεις τους επηλέχθηκαν 30 άντρες και γυναίκες που φόρεσαν ένα jean και ένα απλό T-shirt Abercrombie & Fitch, κάνοντας styling μόνοι τους στον εαυτό τους. ‘Όπως θα δεις και στις φωτογραφίες στην gallery, τόσο τα κορίτσια όσο και τα αγόρια που αναδείχθηκαν νικητές κερδίζοντας την αποδοχή του κοινού και συμμετέχοντας τελικά στην καμπάνια… είναι απλά πανέμορφα! Και αυτό είναι μία απτή εφαρμογή της ρήσης «το like σου έχει δύναμη». Χρησιμοποίησέ την με σύνεση!
Δες επίσης: Fashion Update: Γιατί είναι τάση «οι φούστες της γιαγιάς»

ferr
Photo Credit: Courtesy Abercrombie & Fitch

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies