Be a follower! Ποιοι είναι οι πραγματικοί influencers στα social media;

2 SHARES

Με μία ειρωνική ανατροπή, η Diesel αποθεώνει τους followers και fans στη νέα της ανοιξιάτικη καμπάνια.

Η Diesel με περηφάνια παρουσιάζει τη νέα της ανοιξιάτικη καμπάνια BE A FOLLOWER. Σήμερα όλοι θέλουν να γίνουν influencers. Το να γίνεις γνωστός στα social media σε κάνει αμέσως διάσημο με το μέλλον να ανοίγεται μπροστά σου. Αλλά αυτό θα κρατήσει; Και το πιο σημαντικό, είμαστε σίγουροι ότι οι influencers πραγματικά πιστεύουν αυτά που προωθούν; Με γνώμονα αυτό, η Diesel έβαλε στόχο τα social media δίνοντας έμφαση εκεί που είναι η πραγματική δύναμη: Στα χέρια και τα timelines των followers. Δεν κρίνουμε τους influencers Απλά κοιτάμε το φαινόμενο των social media από άλλη οπτική γωνία.
Καθώς ο κανόνας της Diesel είναι να σπάει τους κανόνες, η Diesel λανσάρει μία πολυθεματική καμπάνια Με αληθινούς influencers Που είναι αρκετά κοντά στο Brand έτσι ώστε να μπορούν να αυτοσαρκάζονται παρουσιάζοντας το κλισέ του να ζεις μία ίνσταγκραμική ζωή.
Φυσικά όλοι αυτοί οι influencers φορούν πάντα Diesel denim.

Οι influencers που παίρνουν μέρος στην καμπάνια Jennifer Grace @thenativefox, Kristen Crawley @kristennoelcrawley, οι δίδυμες @amixxamiaya και @ayaxxamiaya, Elias Riadi @eliasriadi και Bloody Osiris @bloodyosiris, αναγνωρίζουν τις υπερβολές που πολλές φορές κάνουν στα social, αλλά είναι όλοι τους έτοιμοι να “τσαλακωθούν”.


Έτσι βλέπουμε πολλές σκηνές όπου βρίσκονται σε άβολες η περίεργες καταστάσεις σε σύγκριση με τη ζωή κάποιου ο οποίος δεν είναι ινφλουένσερ και η ζωή του είναι απλή και ξέγνοιαστη απλά φορώντας τα Diesel denim του.
Γι’ αυτό δεν παίζει ρόλο το πόσο διάσημος είσαι στα social media αλλά σημασία έχουν οι followers σου.
Η καμπάνια BE A FOLLOWER της Diesel περιλαμβάνει πολλά μικρά videos και φωτογραφίες σε συνεργασία με την Publicis Italy.
Diesel Stores: Golden Hall 210 6837711, Αγίας Σοφίας 12 Θεσσαλονίκη


Και σε επιλεγμένους συνεργάτες

CAMPAIGN CREDITS:

Agency Credits
Creative Agency: Publicis Italy
CEO Publicis Italia & Global CCO Publicis WW: Bruno Bertelli
CCO: Cristiana Boccassini
Creative Director: Thiago Cruz
Creative Director: Mihnea Gheorghiu
Creative Supervisor: Costanza Rossi
Digital Creative Director: Sandra Bold
Creative Director and Head of Social Media: Marco Viganò
Associate Creative Director: Vinicius Dalvi
Associate Creative Director: Eddy Guimarães
Senior Copywriter: James Andrews
Art Director: Cecilia Moro
Art Director: Alice Teruzzi
Copywriter: Francesca Ferracini
Jr Art Director: Alex Eftimie
Jr Copywriter: Anton Kuerschner
Client Service Director: Eleni Charakleia
Digital Account Director: Ilaria Castiglioni
Account Director: Filippo D’Andrea
Senior Strategic Planner: Monica Radulescu
Head of Social Client Services & Strategy: Stefano Perazzo
Social Media Manager: Doina Tatu, Filippo Festuccia
Head of TV Production: Francesca Zazzera
Senior Producer: Tania Dal Pra
Art Buyer Caterina Collesano

Photography Credits:
Creative development & photography: Toilet Paper
Maurizio Cattelan & Pierpaolo Ferrari
Production Company: Collateral
Post Production: Martin&Rainone

Film Credits:
Production company: Good People
Director: Ali Ali
DOP: Pierre Mouarkech
Art director: Lionel Soria
Executive Producer: Sabine Farah / Khaled Zaki
Producer: Chantal El Haber
Line Producer: Karim Osman
Digital content director: Ahmed Tahoun
Editor: Neda Ahmed
Editor digital content: Tommaso Bianchi
Color grading: MPC
Colourist: Richard Fearon
Colour EP: Leianna Campbell
Online: Adolfo Navire
Online digital content: Alessandro Congiu

Music Track: I will follow you
Music: Arthur Altman, Del Roma, J.W. Stole, Jacques Plante, Norman Gimbel
Publishing: Universal Publishing Italy, Café Concerto
Music consultancy and production: Sizzer
Music supervision and consultancy: Michael Bertoldini
Executive music producer: Seppl Kretz, Michiel Marsman
Sync and licensing: Ilana Goldstoff
Creative strategy: Robin van der Kaa

 



COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ