H νέα καμπάνια του Οίκου Gucci είναι μία ρετροσπεκτίβα από τα 50s μέχρι τα 80s

H νέα καμπάνια του Οίκου Gucci είναι μία ρετροσπεκτίβα από τα 50s μέχρι τα 80s

Kαι είναι το throwback που θα σου φτιάξει τη μέρα με την άρτια αισθητική του προσέγγιση.

Ένα πράγμα που οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στον Οίκο Gucci και στον καλλιτεχνικό του διευθυντή, Alessandro Michele, είναι η ικανότητά του να μας ταξιδεύει μέσα από τις συλλογές και τις καμπάνιες του στο παρελθόν… και στο μέλλον. Από τα nerdy 70s, μέχρι τις βιβλικές εικόνες της εποχής του Νώε αλλά και τη φουτουριστική αισθητική του διαστήματος, ο εμβληματικό ιταλικός Οίκος δεν μένει ποτέ προσκολλημένος στο παρόν. Και αυτό είναι ένα ακόμα στοιχείο γοητείας του. Για τη σεζόν A/W 2019-2020, o 51χρονος Βρετανός φωτογράφος Glen Luchford, απαθανάτισε στον φακό του σκηνές από retro επιδείξεις μόδας που παραπέμπουν στις δεκαετίες 50, 60, 70 και 80.

Όπως θα δεις και στην παρακάτω gallery, αλλά και στο video, τα ογκώδη hairstyle, οι φιόγκοι, τα τεράστια γυαλιά ηλίου και οι vintage γραμμές των ρούχων που βλέπουμε στη νέα καμπάνια Gucci για τον επόμενο χειμώνα, είναι ένα ενδυματολογικό throwback που μας γυρίζει πίσω στον χρόνο με τον πιο στυλάτο τρόπο. Επίσης η συνολική αισθητική της καμπάνιας παραπέμπει στα backstage της μόδας έτσι όπως αυτά παρουσιάστηκαν στην ταινία του 1994, «Prêt-À-Porter». Πάτησε το play και μπες στην χρονομηχανή μαζί με τον αγαπημένο μας Οίκο Μόδας!
Δες επίσης: Ποιος κατηγορεί για στυλιστική κλοπή την Kim Kardashian;