O Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί μία καμπάνια-έκπληξη, με πρωταγωνιστές τα άλογα, για τον Οίκο Gucci

Το Los Angeles της δεκαετίας του 1970 και το θρυλικό ξενοδοχείο Chateau Marmont, είναι το ιδανικό σκηνικό για γυριστεί η νέα, κινηματογραφική, διαφημιστική εκστρατεία του Ιταλικού Οίκου Μόδας.

Η νέα καμπάνια του Οίκου Gucci για τη σεζόν S/S 2020 φέρει την υπογραφή του Γιώργου Λάνθιμου για ακόμα μία φορά. Ο Έλληνας σκηνοθέτης έχει ήδη συνεργαστεί με τον ιταλικό Οίκο Μόδας για την καμπάνια της Cruise Collection 2020 αλλά και για τη δημιουργία ενός art book που λεγόταν «Ωοτοκία» και η φωτογράφιση γι’ αυτό τον Ιούνιο Leda Gallery της Villa Albani Torlonia της Ρώμης . Αυτή τη φορά, όπως θα δεις και στην gallery αλλά και στο παρακάτω video υπό τους ήχους του τραγουδιού «Everybody’s Talkin» του Harry Nilsson, ο Λάνθιμος και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της καμπάνιας, Christopher Simmonds, αποφάσισαν να μετατοπίσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο από τους ανθρώπους στα άλογα.

Το «weird» σκηνοθετικό κίνημα που αντιπροσωπεύει ο Έλληνας, υποψήφιος για Όσκαρ, director αποτυπώνεται και σε αυτήν την fashion campaign. Άλογα που πλένονται σε πλυντήριο αυτοκινήτων, που ταξιδεύουν με αεροπλάνο, που τρώνε σε εστιατόριο, που κάνουν βόλτα με κάμπριο δίνουν μία άλλη οπτική –καθόλου ανθρωποκεντρική!- της δεκαετίας του 1970 και του πάντα ηλιόλουστου Los Angeles. Ένα nerdy «παραμύθι» είναι ό, τι πρέπει για έναν Οίκο, ο οποίος κάτω από την καλλιτεχνική διεύθυνση του Alessandro Michele έχει δείξει ότι δεν φοβάται τη διαφορετικότητα και έχει ξεφύγει από τον τρόπο που ορίζαμε τη θηλυκότητα μέχρι και σήμερα. Και κανένας δεν θα μπορούσε να το γράψει καλύτερα από τον Γιώργο Λάνθιμο.
Δες επίσης: Μeghan Markle: Oι 19 καλύτερες εμφανίσεις της μέσα στο 2019

  • Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ