Ο Οίκος Louis Vuitton καλωσορίζει το καλοκαίρι με τον πιο αισιόδοξο και ευφάνταστο τρόπο

Μαρία Ροδίτη
Ο Οίκος Louis Vuitton καλωσορίζει το καλοκαίρι με τον πιο αισιόδοξο και ευφάνταστο τρόπο

Στόχος του luxury brand είναι να επαναφέρει την ελπίδα και τη χαρά στις ζωές όλου του κόσμου.

Μετά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες, πάντα συμβαίνει κάτι όμορφο, κάτι ευχάριστο. Όπως ακριβώς μετά την καταιγίδα εμφανίζεται το ουράνιο τόξο. Αυτό θέλει να διαμηνύσει με το νέο του project ο Οίκος Louis Vuitton. Το luxury brand, με το άνοιγμα των καταστημάτων του μετά το lockdown λόγω κορονοϊού, παρουσίασε το «Rainbow Project», θέλοντας να μοιράσει απλόχερα το μήνυμα της ελπίδας και της χαράς και να υποδεχτεί το καλοκαίρι με τον πιο αισιόδοξο τρόπο!

Καλώντας τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους να «ξυπνήσουν» το παιδί που κρύβουν μέσα τους και να φτιάξουν τα δικά τους ουράνια τόξα για να στολίσουν τις βιτρίνες στις boutiques του σε όλο τον κόσμο, ο Οίκος Louis Vuitton μεταμόρφωσε τις προσόψεις των καταστημάτων του σε μια χαρούμενη «έκρηξη» χρωμάτων. Σκοπός του label είναι αυτά τα ουράνια τόξα να φέρουν το χαμόγελο στα χείλη των περαστικών, αλλά και σε όσους κάνουν scroll στις πολύχρωμες φωτογραφίες που κοσμούν το προφίλ του στο Instagram, σε μια περίοδο φόβου και αβεβαιότητας. Άλλωστε, το ουράνιο τόξο είναι το σύμβολο της αισιοδοξίας και των νέων ξεκινημάτων και ο Οίκος Louis Vuitton δείχνει με αυτό το project ότι μετά την μπόρα πάντα επικρατεί γαλήνη και ηρεμία.

https://www.instagram.com/p/CAXoFAWKmyk/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Κάθε βιτρίνα, σε πολλά σημεία του κόσμου, είναι μοναδική, καθώς σε κάθε περίπτωση επιλέχθηκε ένα σχέδιο για να χρησιμοποιηθεί ακριβώς γι' αυτόν τον σκοπό, ενώ το ουράνιο τόξο αλλού εμφανίζεται ως μεγάλο αυτοκόλλητο και αλλού ως ψηφιακή προβολή μέσα σε οθόνες. Την boutique στη Champs-Elysées, για παράδειγμα, κοσμεί μια επιλογή από ζωγραφιές που έκαναν παιδιά από τη Γαλλία, ενώ στη Μαδρίτη απεικονίζεται το σχέδιο ενός παιδιού από την Ισπανία, μαζί με το κλασικό μονόγραμμα του Οίκου, στην πιο παιχνιδιάρικη εκδοχή του. Πάντως, το σύμβολο της ελπίδας έχει ήδη «ντύσει» τα καταστήματα σε Μιλάνο, Ρώμη, Μαδρίτη και Φρανκφούρτη.

Boutique Φρανκφούρτη, Γερμανία

https://www.instagram.com/p/CAc3Yxvq50I/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Σε όλες τις περιπτώσεις χαρούμενα και έντονα χρώματα μοιάζουν να ενώνουν τις βιτρίνες όλου του κόσμου: ζωντανό κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο, πράσινο, μπλε και βιολετί θα στολίσουν τα καταστήματα του Οίκου σε κάθε άκρη του πλανήτη.

Boutique Μιλάνο, Ιταλία

https://www.instagram.com/p/CAdqklCKleH/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Cover photo: @louisvuitton

Διάβασε ακόμα: 5 διάσημα μοντέλα που γλίστρησαν και έχασαν... την πασαρέλα κάτω από τα πόδια τους (videos)