Η adidas στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα για την πλαστική ρύπανση και ο πλανήτης οφείλει να το ακούσει

Η adidas στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα για την πλαστική ρύπανση και ο πλανήτης οφείλει να το ακούσει

Η adidas, για ακόμη μια χρονιά έχει ως βασικό πυλώνα των δράσεών της τη βιωσιμότητα. Αυτή τη φορά όμως, το μήνυμα είναι πιο ηχηρό από ποτέ.

Το πλαστικό αποτελεί ένα τεράστιο πρόβλημα για όλον τον πλανήτη. Είμαστε όλοι μέρος αυτού του προβλήματος και η adidas,σανπολυεθνική εταιρία με μεγάλο δίκτυο παραγωγής και διανομής, γνωρίζει ακριβώς ποιοείναι το μερίδιο ευθύνης της. Είναι αποφασισμένη όμως να βρει λύσεις για αυτό το πρόβλημα μέσα από βιώσιμες επιλογές, να βάλει τέλος στο μη ανακυκλωμένο πλαστικό και να σταματήσει τη σπατάλη ενός υλικού, του οποίου η αλόγιστη χρήση δε μπορεί να συνεχιστεί άλλο.

Η παγκόσμια περιβαλλοντική κρίση γίνεται ολοένα πιο έντονη, καθώς φαίνεται πως βρισκόμαστε μόλις δέκα χρόνια μακριά από το σημείο χωρίς επιστροφή. Το πλαστικό βρίσκεται πλέον παντού: στις κορυφές των βουνών, στα βάθη των ωκεανών, στις πόλεις μας. Το 91% όλου του πλαστικού στον πλανήτη δεν έχει ανακυκλωθεί ποτέ και υπολογίζεται πως η βιομηχανία της ένδυσης θα αυξήσει το αποτύπωμά της κατά 49% έως το 2030, εάν δεν υιοθετήσει άμεσα αειφόρες πρακτικές. Η μεγαλύτερη απειλή όμως σε σχέση με τα παραπάνω δεδομένα, είναι η πεποίθηση πως κάποιος άλλος θα λύσει το πρόβλημα για εμάς.

Η adidas, πορευόμενη ήδη προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον, έχει δημιουργήσει συλλογές όπως την Primegreen, που κατασκευάζεται από μία σειρά ανακυκλωμένων υλικών υψηλής απόδοσης και αντιπροσωπεύει τη δέσμευσητης εταιρίας να καταργήσει σταδιακά τη χρήση παρθένου πολυεστέρα μέχρι το 2024.Επίσης, διατίθεταικαι ηPrimeblueσειρά που κατασκευάζεται από νήμα υψηλής απόδοσης, αποτελούμενο κατά 50% από ParleyOceanplastic, που προκύπτει από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα, τα οποία συλλέγονται από ακτές και παράκτιες περιοχές, πριν μολύνουν τους ωκεανούς.

Οι δεσμεύσεις της εταιρίας για αειφόρες πρακτικές φυσικά δε σταματούν εδώ, αφούη adidasέχει ως στόχο να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα κατά μέσο όρο ανά προϊόν, κατά 15% έως το 2025, και ταυτόχρονα να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050.

Στο πλαίσιο του “ENDPLASTICWASTE”, η adidasενώνει τις δυνάμεις της στην Ελλάδαμε πολύτιμους συνεργάτες της, που μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες σχετικά με την περιβαλλοντική κρίση και υιοθετούν έναν πιoβιώσιμο τρόπο ζωής: οι Τόνια Σωτηροπούλου, Πάνος Βλάχος, Νικόλας Πλυτάς, Κλέλια Ανδριολάτου, Λίλα Μπακλέση, Γιώργος Λέντζας, Κώστας Σπαθής, XeniaGhali, Λυδία Παπαϊωάννου,Σπύρος Γιαννιώτηςκαι φυσικά οι adidasRunnersAthens,πρωταγωνιστούν σε ένα εμπνευσμένο ντοκιμαντέρ, που υπογραμμίζει το πρόβλημα αλλά εστιάζει περισσότεροστη βαθιά ανάγκη να συνεργαστούμε για να συμβάλλουμε στην επίλυσή του.H πρώτη προβολή του ντοκιμαντέρ πραγματοποιήθηκε στις 16 Μαΐου, σε ένα ξεχωριστό event στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, όπου οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν την αρχή του ταξιδιού της adidas προς ένα πιό βιώσιμο μέλλον.

6A9A9020_OK-(Custom).JPG

Παράλληλα, ένας πολύ σημαντικός συνοδοιπόρος της adidasστη διαδρομή προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον, είναι το«Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης». Μέσα από το εμβληματικό πρόγραμμα “TyphoonProject”, η adidasταξιδεύει με το νορβηγικής κατασκευής πλοίο 72 μέτρων ιδιοκτησίας του Ιδρύματος και μαζί με το εξειδικευμένο προσωπικό, πραγματοποιεί μεγάλης κλίμακας παράκτιους καθαρισμούς στην Ελλάδα. Το «Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης», συνεργάζεται επίσης με ερευνητικές ομάδες από ελληνικά πανεπιστήμια, υποστηρίζοντας την ακαδημαϊκή κοινότητα στη συλλογή και αξιοποίηση εθνικών δεδομένων για τη θαλάσσια ρύπανση.

6A9A9393_OK-(Custom).JPG

Φυσικά, οι δράσεις της adidasδε σταματούν εδώ, καθώς από τις 23 Μαΐου έως τις 8 Ιουνίου θα διεξαχθείτο “RunForTheOceans”. Πρόκειται για έναπαγκόσμιο κίνημαπου έχει ως στόχο την ενημέρωση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικάκαι πώς μπορούμε όλοι εμείς να συμβάλλουμε. Κατά τη διάρκεια του runningeventπου πραγματοποιείται για έκτη συνεχόμενη χρονιά, περισυλλέγεται μια συγκεκριμένη ποσότητα πλαστικού από τις ακτές, ανάλογαμε το χρόνο προπόνησηςπου πραγματοποιείο κάθε ένας από εμάς.Θα ακολουθήσουν και άλλες δράσεις στη χώρα μας γύρω από τη βιωσιμότητα με στόχο της εταιρίας να ενημερώσει και να παροτρύνει όλους εμάς να γίνουμε μέρος της λύσης.

Η adidasξεκινάει ένα ταξίδι που δε θα είναι εύκολο, είναι όμως απαραίτητο. Η ανάγκη για ελαχιστοποίηση των πλαστικών αποβλήτων είναι πιο επιτακτική από ποτέ και θα επιτευχθεί μέσα από συνεργασία, γιατί μόνο όταν ενωθούμε, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πραγματικά βιώσιμο μέλλον. Η ώρα για αλλαγή έχει φτάσει και είμαστε όλοι συνοδοιπόροι στο πιο σημαντικό ταξίδι, αυτό της βιωσιμότητας!

Tags
DPG Network