Ο Tommy Hilfiger θα δημιουργήσει το δικό του «Factory» βασισμένο στο θρυλικό χώρο του Andy Warhol

Ναταλία Κατσακιώρη
Ο Tommy Hilfiger θα δημιουργήσει το δικό του «Factory» βασισμένο στο θρυλικό χώρο του Andy Warhol

 (1968). (Photo by Jack Mitchell/Getty Images)

Φέτος η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόκρης θα έχει άρωμα 60s.

Ο Tommy Hilfiger επιστρέφει στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης και από ότι φαίνεται θέλει κάνει αυτό το come back πιο loud από ποτέ. Μετά την σχετική ανακοίνωση για την πραγματοποίηση του show στο Skyline Drive In, ένα drive-in υπαίθριο σινεμά στο Brooklyn της Νέας Υόρκης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, αποκάλυψε και ένα νέο φιλόδοξο project που επρόκειτο να στηθεί για το κοινό του fashion week.

Ο γνωστός σχεδιαστής φιλοδοξεί να στήσει μία καλλιτεχνική «παιδική χαρά» για όλες τις γενιές, που θα θυμίζει το θρυλικό «Factory» του Andy Warhol. Μεγαλόπνοο; Ναι, θα μπορούσε κανείς να το χαρακτηρίσει και έτσι, αν και πρόκειται για ένα πολύ επικίνδυνο project, αν σκεφτεί κανείς ότι ο αγαπημένος designer φιλοδοξεί να αναπαραστήσει το χώρο που καθόρισε την πορεία της pop art, αλλά και της σύγχρονης τέχνης γενικότερα, από την δεκαετία του 1960 έως και το 1980. Το λες και δύσκολο.

Warhol And Friend

(AP Photo/Suzanne Vlamis)

Warhol

Από τη δική του πλευρά ο Tommy Hilfiger, έχοντας γνωρίσει προσωπικά τον Andy Warhol πίσω στα μακρινά 60s, θέλει να προσφέρει και στη νέα γενιά μία τέτοια εμπειρία με διαδραστικό χαρακτήρα, που θα συνδυάσει μαθήματα ιστορίας τέχνης αλλά και κέτι από το σύγχρονο ψηφιακό σύμπαν.

Ο Tommy Hilfiger για το «Tommy Factory».

«Με την επιστροφή μας στην πασαρέλα, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο είδος εμπειρίας. Εμπνευστήκαμε από τη Νέα Υόρκη – τη γενέτειρα του brand– και στη συνέχεια τη συνδυάσαμε με καινοτόμες ενέργειες του Metaverse, για να εξελιχθούμε σε ένα event με φυσική και digital παρουσία ταυτόχρονα. Η παράσταση έχει να κάνει με το να βγούμε από τη ζώνη άνεσής μας και να δημιουργήσουμε μια πειραματική παιδική χαρά, όπου μπορούμε να συνδυάσουμε τη συμμετοχή και τη σύνδεση με το πραγματικό στυλ και τη δημιουργική αυτοέκφραση. Η μουσική και η τέχνη συνυπάρχουν στο brand από την αρχή. Το να φέρνουμε μαζί τη δημιουργικότητα και του styling impact αυτών των υποκουλτούρων, είναι αναπόσπαστο μέρος της παράδοσης μας,» δήλωσε ο ίδιος σχετικά με το Tommy Factory και τη γέννηση αυτής της ιδέας, μιλώντας στο Hypebeast.

https://www.instagram.com/p/Cdlan0CoZKH

«Ο Andy συνδύασε τη μόδα, την τέχνη, τη μουσική και την ψυχαγωγία με έναν τρόπο που πάντα με ενέπνεε και με γοήτευε. Στην ακμή του, το Factory έγινε το επίκεντρο της δημιουργικής σκηνής της Νέας Υόρκης, όπου ο Andy συγκρούστηκε με ανθρώπους και υποκουλτούρες, lo-fi και hi-tech, στυλ και δημιουργικότητα. Εδώ γνώρισα τον Andy – όπου είδα την άνοδο και τον αντίκτυπό του στον κόσμο. Έχοντας ως έμπνευση την ιδέα του Factory, ξεκίνησα να δημιουργήσω μια νέα creative εμπειρία, όπου οι κοινότητες των διαφορετικών γενεών μπορούν να ενωθούν και να συνδεθούν με νέους τρόπους. Είναι βιωματικό. Είναι αληθινό. Είναι ένας φόρος τιμής σε έναν από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες της ζωής μου».

DPG Network