Το δημοφιλές ισπανικό eyewear brand KALEOS παρουσίασε τη συλλογή του για Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022-23

Το δημοφιλές ισπανικό eyewear brand KALEOS παρουσίασε τη συλλογή του για Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022-23

Σε μια ιδιαίτερα ζεστή για την εποχή βραδιά, το δημοφιλές ισπανικό eyewear brand KALEOS, που στην Ελλάδα διανέμεται από την εταιρία The Workshop, πραγματοποίησε την παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022-2023, στο concept boutique hotel Mona, παρουσία του ιδρυτή του οίκου, Juan Gassó Sarrias, ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα ειδικά για την περίσταση.

Πλήθος προσκεκλημένων από το χώρο της μόδας και τον κλάδο των οπτικών, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα καινούρια statement γυαλιά ηλίου και οράσεως της KALEOS, το motto της οποίας συμπυκνώνεται στη φράση «Η ομορφιά βρίσκεται σε κάθε σχήμα και μορφή». Χάρη εξάλλου στον σύγχρονο σχεδιασμό, την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία, η KALEOS έχει αποκτήσει φανατικούς υποστηρικτές ανά τον κόσμο, οι οποίοι μοιράζονται το ίδιο πάθος για το design, και τον κόσμο της τέχνης. Ομοίως, η επιλογή του χώρου δεν ήταν τυχαία, καθώς το ξεχωριστό περιβάλλον του Mona, ένα πρώην εργοστάσιο κλωστοϋφαντουργίας με βιομηχανική αισθητική, που εξισορροπεί αρμονικά το παλιό με το νέο, δημιούργησε τις συνθήκες για ένα εντυπωσιακό φθινοπωρινό street party.

42.KALEOS-PR-EVENT.jpg
44.KALEOS-PR-EVENT.jpg

Αξίζει να σημειωθεί πως αίσθηση προκάλεσαν τα ψηφιακά έργα τέχνης, που επεξεργάστηκε αποκλειστικά για την εκδήλωση ο Γρηγόρης Μασούρας: με έμπνευση τη σύγχρονη ματιά και τη φιλοσοφία της KALEOS, ο διεθνώς καταξιωμένος Illustrator & Digital Artist παρενέβη εικαστικά στους διάσημους πίνακες “Mona Lisa” του Leonardo da Vinci και “Girl with a pearl earring” του Johannes Vermeer, δημιουργώντας μια μοναδική καλλιτεχνική έκπληξη για τους παριστάμενους.

45.KALEOS-PR-EVENT.jpg
37.KALEOS-PR-EVENT.jpg
41.KALEOS-PR-EVENT.jpg