Η νέα F/W campaign της HUGO συνδέει με τον πιο έξυπνο τρόπο το στυλ με τον ήχο

Η νέα F/W campaign της HUGO συνδέει με τον πιο έξυπνο τρόπο το στυλ με τον ήχο

Το δυναμικό motto #HUGOYourWay, μετά την ανανέωση του HUGO brand το 2022, αποκτά νέο νόημα και δυναμική για τη νέα σεζόν, καθώς μια άλλη διάσταση της αυτοέκφρασης αναδύεται στο προσκήνιο της αφήγησης του brand, μέσα από μια ιστορία που έχει τις ρίζες της στον ήχο και το στυλ.

Αυτό το Φθινόπωρο/Χειμώνα, η HUGO εισέρχεται στην μουσική σκηνή, συγχρονίζοντας τις χορδές μεταξύ μουσικής και μόδας, ενώ παρουσιάζει την κοινότητα της HUGO ως ένα νέο μέσο σύνδεσης και επανάστασης. Για την επερχόμενη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 και τα αντίστοιχα activations του brand, η HUGO φέρνει στο προσκήνιο καλλιτέχνες όπως η Bella Poarch και άλλους mavericks της μουσικής, καθώς επιδεικνύουν το ταλέντο τους και ξεσηκώνουν τους θαυμαστές τους μέσα από τη δυναμική τους παρουσία.

Η Bella Poarch αποτελεί το πρόσωπο της Fall/Winter 2023 καμπάνιας και μια νέα capsule συλλογή HUGO x Bella Poarch βρίσκεται σε στάδιο δημιουργίας. Με την παρουσίαση αυτής της συλλογής και της προαναφερθείσας δημιουργικής καμπάνιας, η HUGO συνδέει την κινητική ενέργεια της μουσικής με τον εγγενή ατομικισμό και την αυτοέκφραση του στυλ, ενισχύοντας περαιτέρω το mantra του brand #HUGOYourWay.

Τα κανάλια του brand στο Instagram, TikTok και YouTube θα αξιοποιηθούν ως πλατφόρμες για την προβολή της καμπάνιας μέσω social media, η οποία περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα οργανικού περιεχομένου, παρακινούμενο από τα γενικά μηνύματα της καμπάνιας που εστιάζουν στη μουσική. Τα παγκόσμια ταλέντα, Chase Hudson, Chiara Hovland, Ashley Moore, Lola Clark και William Ernult θα δημοσιεύσουν περιεχόμενο τόσο στο IG όσο και στο TikTok με ombre denim σύνολα της FW23 καμπάνιας. Ως αποτέλεσμα, τα κανάλια της HUGO θα γεμίσουν με upbeat επιτυχίες, ακολουθώντας το βίντεο της καμπάνιας που παρουσιάζει πώς συνδέονται το εμπνευσμένο storytelling, η μουσική, η κίνηση και η μόδα.

Από τη Naomi Campbell μέχρι την Kendall Jenner: Πώς θα υιοθετήσεις το στυλ τους like a boss

Η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 παρουσιάζει μια σειρά από νεανικές υφές, υφάσματα και styles που όλα συμπληρώνονται και χαρακτηρίζονται από τους γνωστούς σχεδιαστικούς κώδικες και χρωματισμούς της HUGO. Το εμβληματικό logo της HUGO ξεχωρίζει σε statement κομμάτια και αξεσουάρ, υπενθυμίζοντας το ήθος του brand στην αυθεντικότητα, την πρωτοτυπία και την εκκεντρικότητα. Συμπεριλαμβάνοντας κομμάτια με το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της HUGO και μαύρο tie-dye χρώμα σε denim και jersey, premium μεταλλικά διακοσμητικά σε τσάντες και ρετρό τολμηρά graphics που διακοσμούν μπλουζάκια και oversized φούτερ, η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 αντιπροσωπεύει μια βαθύτερη διείσδυση στο πνεύμα του brand της αυθεντικότητας και της επανάστασης. Μια απροσδόκητη παλέτα από μπλε indigo, λεβάντα και καφέ καραμελέ συμπληρώνει και αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά χρώματα της HUGO, του μαύρου, του λευκού και του κόκκινου, με πρόσθετο βάθος και διάσταση.

FW23_HUGO_Global_Campaign_Fall_Hero_Look_01_002_FINAL_sRGB_300__image-mid-res.jpeg

Από τη συλλογή και τo mantra μέχρι την μουσική και την κίνηση, η καμπάνια Fall/Winter 2023 της HUGO είναι εμπλουτισμένη με έναν αδιαμφισβήτητο δυναμισμό και ενέργεια. Σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνάμωσης της έντασης και μετάβασης πέρα ​​από τη μόδα μέσω της κινητικής ενέργειας της μουσικής. Το δημιουργικό όραμα και ο μαγνητισμός γίνονται αισθητά στη νέα καμπάνια με τίτλο «Body Wan Shake», που ερμηνεύει ο Freq Motif x Magugu και φωτογραφίζεται από τον Stuart Winecoff υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Trey Laird και του πρακτορείου του.

FW23_HUGO_Global_Campaign_Fall_Hero_Look_01_001_FINAL_RGB_300__image-mid-res.jpeg

Τα HUGO καταστήματα σε όλο τον κόσμο θα φέρουν την τολμηρή εμφάνιση και αίσθηση της συλλογής HUGO Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 τόσο στις βιτρίνες τους όσο και το εσωτερικό merchandising. Η σελίδα της HUGO, hugo.com, θα σηματοδοτήσει την έναρξη της καμπάνιας παρουσιάζοντας τa key looks της σεζόν.