Jacquemus Le Paysan: Το πιο προσωπικό κεφάλαιο στην πορεία του Jacquemus, γράφτηκε στις Βερσαλλίες

Η «Le Paysan» εκτός από μια εντυπωσιακή συλλογή, υπήρξε και ένα γράμμα αγάπης προς την οικογένεια και τις επαρχιότικες ρίζες του σχεδιαστή.
Στις 29 Ιουνίου 2025, ο Simon Porte Jacquemus μάς προσκάλεσε σε ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία, μέσα από τη νέα του συλλογή με τίτλο «Le Paysan», που σημαίνει «Ο Αγρότης». Το σκηνικό αυτή την φορά ήταν στην Orangerie στις Βερσαλλίες, έναν τεράστιο κήπο γεμάτο ιστορία, με επιβλητική αρχιτεκτονική και φυσική ομορφιά, που ταίριαξε ιδανικά με τη ρομαντική-νοσταλγική διάθεση του show.
Από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως αυτή η συλλογή ήταν κάτι πιο προσωπικό για τον ίδιο τον σχεδιαστή, καθώς πριν από το show είχε αναρτήσει στο Instagram μια σειρά οικογενειακών φωτογραφιών, που ο ίδιος αναβίωσε και τους έδωσε νέα διάσταση για την συγκεκριμένη συλλογή. Οι εικόνες αυτές απεικονίζουν τους παππούδες και τους γονείς του στην γαλλική επαρχία να ποζάρουν σε αγροτικές τους συνήθειες και καθημερινές δουλειές της εξοχής.
Μια επιστροφή στις ρίζες, στα πρώτα αισθητικά ερεθίσματα του σχεδιαστή, που αναδύθηκαν μέσα από τη γαλλική ύπαιθρο, την απλότητα της καθημερινότητας, και τις οικογενειακές του μνήμες. Κι όμως, τίποτα απ’ όλα αυτά δεν παρουσιάστηκε με γραφικότητα. Ο Jacquemus δεν απαρνιέται την αγροτική του καταγωγή, αντίθετα την γιορτάζει κάνοντας την σύμβολο της συλλογής του.
Η επιλογή του σκηνικού δεν ήταν ειρωνική. Οι Βερσαλλίες δεν παρουσιάστηκαν εδώ ως σύμβολο της χλιδής, αλλά μεταμορφώθηκαν σε καμβά για ένα πιο ήσυχο, εσωτερικό μεγαλείο. Η Orangerie λειτούργησε σαν ένας καθρέφτης που αντανακλούσε το φως, αλλά και το βάθος της συλλογής. Αντί για έντονη λάμψη ή υπερβολές, εδώ κυριάρχησαν η απλότητα και η γνησιότητα.
Το show του Βασίλη Ζούλια που έδωσε νέα πνοή στο resort wear, έγινε στο πιο κινηματογραφικό τοπίο
Η συλλογή "Le Paysan" αποτύπωσε την παιδική του κληρονομιά μέσα από φαρδιές φούστες, κεντημένα λινά και υφάσματα που θύμιζαν ποδιές ή τραπεζομάντηλα, ενώ η χρωματική παλέτα κινήθηκε σε γήινες, διαυγείς αποχρώσεις κυρίως σε λευκό και μαύρο. Οι σιλουέτες ήταν καθαρές, χωρίς φλυαρία με μεγάλους όγκους, ποπλίνες, φούστες και σακάκια με φουσκωτά μανίκια, που συνολικά υπογράμμιζαν αυτή την αυθεντική γαλλική αισθητική του Simon.
Το show ξεκίνησε μάλιστα με ένα μικρό παιδί που άνοιξε τις μεγάλες ξύλινες πόρτες της Orangerie, σαν να άνοιγε την πόρτα στο παρελθόν. Ήταν μια εικόνα γεμάτη συναίσθημα, που έδωσε τον τόνο για όσα ακολούθησαν.
- Glam στην Βενετία: Όλα τα looks από το pre-wedding του Jeff Bezos και της Lauren Sánchez
- 37 χρόνια μετά, η Anna Wintour επιλέγει να μην είναι διευθύντρια της Vogue πια και ο κόσμος αντιδρά
Το show του Jacquemus τράβηξε τα βλέμματα και για τους ξεχωριστούς καλεσμένους του. Ανάμεσα στο κοινό βρέθηκαν οι Camila και Matthew McConaughey, η Gillian Anderson, η Emma Roberts και ο Stormzy, όλοι ντυμένοι με εντυπωσιακά σύνολα Jacquemus της καινούριας συλλογής. Η παρουσία τους έδωσε στο event έναν αέρα διεθνούς λάμψης και έδειξε πόσο πολύ έχει μεγαλώσει η επιρροή του οίκου σε όλο τον κόσμο.
Και όπως πάντα, ο Jacquemus δεν έκανε απλώς μια επίδειξη μόδας, έφτιαξε μια ιστορία και μια ατμόσφαιρα πίσω από τα ρούχα. Ένα είδος «θεατρικής εξομολόγησης» μέσα από υφάσματα και κινήσεις. Όχι για να εντυπωσιάσει, αλλά για να μοιραστεί κάτι αληθινό.
Η «Le Paysan» εκτός από μια εντυπωσιακή συλλογή, υπήρξε και ένα γράμμα αγάπης προς την οικογένεια, τη φύση και τις ρίζες του σχεδιαστή. Ίσως το πιο προσωπικό κεφάλαιο στη μέχρι τώρα πορεία του και σίγουρα ένα από τα πιο συγκινητικά.
Μαύρο χρώμα και το καλοκαίρι: Η chic αντίθεση που ταιριάζει τέλεια με το μαύρισμα