Η πρώτη καμπάνια του νέου ελληνικού brand «TAG» κυκλοφόρησε

Η πρώτη καμπάνια του νέου ελληνικού brand «TAG» κυκλοφόρησε

Ένα ελληνικό brand στα πρώτα του γερά βήματα στο χώρο της ένδυσης κυκλοφόρησε την πρώτη του καμπάνια.

Δεν χρησιμοποίησαν επαγγελματίες μοντέλα, ούτε στούντιο. Έμειναν πιστοί στο μότο τους «άνεση στο στυλ» και αυτήν την ανεπιτήδευτη χαλαρότητα αποπνέει και η καμπάνια τους. Ο λόγος για το ελληνικό brand «TAG modest clothing» που μόλις κυκλοφόρησε την πρώτη του φωτογραφία από τη διαφημιστική του καμπάνια για τη σεζόν που διανύουμε.

Πίσω από το «TAG» κρύβεται μια δημιουργική ομάδα που ασχολείται χρόνια με την ένδυση. Αυτή του AFFEKT Showroom που με έδρα του την Αθήνα παράγει και διανέμει τις TAG δημιουργίες και θέλησε να δημιουργήσει μια ανδρική και γυναικεία συλλογή ρούχων που δεν υπακούει σε τάσεις και συνδυάζει την κομψότητα και την άνεση βασισμένη στη λογική πως το καθημερινό ρούχο δεν είναι απλά ανάγκη αλλά εμπειρία. Το ύφος της συλλογής αντανακλάται σε μια μείξη άνετου και minimal chic στυλ, ενώ το πνεύμα της αναδεικνύεται μέσα από γραμμές που αγκαλιάζουν και αναδεικνύουν τη σιλουέτα.

Βαμβάκι, βισκόζη και μετάξι αποτελούν τα βασικά υλικά που χρησιμοποιεί το «TAG» φροντίζοντας να δημιουργεί ρούχα που εξίσου φαίνονται αλλά και κάνουν να νιώθουν όσους τα φορούν υπέροχα.

Διαβάστε επίσης:

Ο οίκος Dior στη χώρα των θαυμάτων της Αλίκης

Prada: έντεκα καλλονές πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια

H Mariacarla Boscono και το παιδί της πρωταγωνιστούν στην νέα καμπάνια Givenchy