Η φρικτή εμπειρία shopping του Christopher Bailey

Και πώς αυτή επηρέασε το όραμά του για τον οίκο Burberry

Ο διευθυντής του οίκου Burberry αποκάλυψε ότι μία «φρικτή» εμπειρία shopping, όταν ήταν νεότερος, ήταν αυτή που καθόρισε τον τρόπο που ο ίδιος οραματίστηκε την δουλειά του στον οίκο Burberry.

«Όταν ήμουν φοιτητής στο Λονδίνο ο πατέρας μου ήθελε να κάνει δώρο στη μητέρα μου ένα ρολόι ενός luxury brand. Αυτό, για την οικογένειά μου, ήταν πολύ σημαντικό πράγμα, αφού δεν αγοράζαμε πολλά luxury αντικείμενα», είπε ο Bailey στους Financial Times και συνέχισε: «Μου έστειλε τα χρήματα για το ρολόι και μου ζήτησε να πάω να το αγοράσω. Η όλη διαδικασία θα μπορούσε να είναι μία υπέροχη εμπειρία για εμένα, αλλά δεν ήταν. Ήταν φρικτή. Ήταν αγχωτική και με έκαναν να νιώσω τόσο κατώτερος, μάλλον εξαιτίας των ρούχων και της βαριάς προφοράς μου από το Yorkshire, και κατέληξα να επαναπροσδιορίσω κατά πολύ τον τρόπο που σκέφτομαι για την μόδα. Γιατί πρέπει να είναι τόσο exclusive;».

Διαβάστε ακόμα:
Άνοιξε: το πρώτο κατάστημα Burberry Beauty στο Λονδίνο
O Romeo Beckham στη νέα Burberry καμπάνια
Christopher Bailey: Ο ταλαντούχος Βρετανός αποκαλύπτει την πηγή έμπνευσής του

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ