CR fashion book: μπερδεμένες σεξουαλικές γραμμές

CR fashion book: μπερδεμένες σεξουαλικές γραμμές

Στο νέο τεύχος του βιβλίου μόδας της Carine Roitfeld οι σεξουαλικές γραμμές μπερδεύονται σε ένα editorial με την υπογραφή του Bruce Weber.

 

Όταν τα ονόματα των Carine Roitfeld και Bruce Weber συνεργάζονται το αποτέλεσμα περιμέναμε πως θα ήταν μοναδικό με την χαρακτηριστική αισθησιακή ματιά του Weber, όπως την έχουμε συνηθίσει από τις καμπάνιες των Abercrombie & Fitch, και την επαναστατική fashion αισθητική της Carine να κυριαρχούν. Με πρωταγωνιστές μάλιστα τις Karlie Kloss και Emily Ratajkowski και τους über sexy Henrik Fallenius, Saville Dorfman Diogo de Castro Gomes, Marlon Teixera, Caleb Ellis, Kenneth Guidroz Jr και Greg Stellatos το εν λόγω editorial θα έπρεπε να είναι κάτι παραπάνω από αξιομνημόνευτο.

Όμως, τελικά δεν τα κατάφεραν όπως περιμέναμε. Παρόλο που οι νεανικές επιθυμίες όπως τις αποτυπώνει ο Weber στις φωτογραφίες του παρουσιάζονται άψογα, η γεύση της απόλαυσης δεν είναι αυτή που μας μένει. Ίσως μας προκαταβάλει αρνητικά που η Kim Kardashian πρωταγωνιστεί σε ένα από τα εξώφυλλα αυτού του τρίτου τεύχους του περιοδικού της Carine -γεγονός που από τη μια μας δείχνει πόσο επιθυμεί η Roitfeld την προσοχή βάζοντας μια τέτοιας κατηγορίας celebrity στο εξώφυλλο ενός «fashion book» όπως αυτό πλασάρεται και από την άλλη μηδενίζει όλες μας τις προσδοκίες για επαναστατική ματιά στη μόδα. Ίσως πάλι δεν βρέθηκε η κατάλληλη χημεία ανάμεσα στα μοντέλα και το φωτογράφο, όμως το αποτέλεσμα δείχνει βεβιασμένο, πιεσμένο να προκαλέσει και με έναν τρόπο λυπηρά δυσάρεστο.

Και αν η άποψή μας συμφωνεί με μέρος του fashion κόσμου, τότε σίγουρα στη γαλλική Vogue θα τρίβουν τα χέρια τους. Παρά την προβλεψίμοτητα και την ανία των τελευταίων τευχών δια χειρός Emmanuelle Alt, σε σύγκριση με το «CR» της Carine η Vogue France βγαίνει νικήτρια.

Διαβάστε επίσης:

Η ακυκλοφόρητη edgy φωτογράφηση της Kim Kardashian όταν ήταν ακόμη έγκυος (photos)

Mademoiselle C: το πολυαναμενόμενο ντοκιμαντέρ κάνει πρεμιέρα ακριβώς σε ένα μήνα

Η ιταλική Vogue κάνει κάμπινγκ

DPG Network