Πόσοι παρακολούθησαν διαδικτυακά την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης;

Πόσοι παρακολούθησαν διαδικτυακά την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης;

Διπλάσιοι φέτος σχεδόν οι online θεατές της νεοϋορκέζικης εβδομάδας μόδας.

 

Μπορεί όλα τα βλέμματα του fashion κόσμου αυτή τη στιγμή να είναι στραμμένα στο Λονδίνο, όπου η εβδομάδα μόδας εκεί σήμερα ρίχνει αυλαία, όμως τα συμπεράσματα από το νεοϋορκέζικο fashion week τώρα αρχίσουν να βγαίνουν.

Αν και η εβδομάδα μόδας της Νέα Υόρκης χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως βαρετή, χωρίς εκπλήξεις και με μια εμφανέστατη στροφή στο sportswear εκείνοι που την παρακολούθησαν ήταν πολύ περισσότεροι από πέρυσι. Περίπου 630 χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου, 49% περισσότεροι από την περασμένη σεζόν, έμειναν καθηλωμένοι στις οθόνες των υπολογιστών τους για κατά μέσο όρο 20 λεπτά ο καθένας (40% περισσότερος χρόνος από την περασμένη σεζόν) και παρακολούθησαν στο σύνολο 59 shows με εκείνο του Michael Kors, ενός από τους διασημότερους σχεδιαστές στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, να συγκεντρώνει τους περισσότερους θεατές (15.600 χρήστες).

Ο λόγος για αυτήν την θεαματική αύξηση είναι προφανής, καθώς περισσότερα από 195 sites έδιναν τη δυνατότητα για live stream, κάνοντας τα shows πιο προσιτά στο μέσο καταναλωτή-λάτρη της μόδας.